Tassuväen tavaratalo/Pori, kokemuksia?

Jöröjukka

HEI!

Kyselisin Porissa sijaitsevasta Tassuväen tavaratalon trimmauspalvelusta. Onko jollain kokemuksia?

8

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootkos uusavuton

Mene sinne ulko-ovelle kattelemaan pariksi päiväksi, minkä näkösii trimmattui piskei tulee ulos, siitäs sit tiijät millane on. Erittäin yksinkertaista.

Kandee muutes trimmata omat koirat iha itte.

• anonyymi2

Ei mitään positiivista sanottavaa! Kävin kerran enkä mene toisten

• koiruli4

Valitettavasti en suosittele tuota paikkaa. Henkilökunta oli hyvin tylyä eikä jäänyt yhtään sellainen fiilis, että veisin koirani sinne uudestaan. Porissa on onneksi muitakin trimmauspalveluita!

• anonyym1

Kävin jonkun aikaa sitten ko. paikassa ja kokemuksesta ei jäänyt mitään positiivista mieleen. Ensinnäkin se miten henkilökunta puhui (eli hyvin koppavasti), antoi hyvi huonon kuvan. Lisäksi he arvostelivat koirani painoa ja se tietääkseni ei ole heidän homma, koska eläinlääkäriltä asiasta ei ole tullut mitään huomautusta. En myöskään pitänyt trimmausjäljestä.

• westie1

Trimmautin koirani 2 viikkoa sitten. Sain ystävällisen palvelun ja trimmausjälki oli parempi kuin osasin odottaa. Aiemmin olen käynyt muualla, enkä ole ollut tyytyväinen, joten nyt vaihdoin tuohon Tassuväen tavarataloon ja menen toistekin.
      Koirani on nyt todellinen kaunotar.

• koiruli2

Yhdyn kyllä edelliseen viestiin. Olen käyttänyt ko. paikan palveluita jo kolme vuotta ja olen aina ollut tyytyväinen asiakaspalveluun sekä trimmaukseen. Kävin aiemmin toisella trimmaajalla ja koirani pelkäsi mennä sinne ja trimmi jälkikin oli aivan hirveä. Nyt koira menee iloisena häntä heiluen liikkeeseen ja on erittäin iloinen trimmaajan nähdessään. Itse en ainakaan ole kokenut tai kuulluut mitään negetiivista paikasta, muiden suosittelemana aikanaan itsekin Tassuväen Tavarataloon yhteyttä otin ja TYYTYVÄINEN olen ollut.

• tuitzi

Missähän liikkeessä olette käyneet ???? ette varmaankaan tassuväellä ! Siellä on aina ollut HYVÄ PALVELU !!!!!!! Olen ollut asiakkaa 8 vuotta ja aina ollut tyytyväinen koirieni trimmaukseen.

• Anonyymi

Uusi omistaja on tyly ja ilkeä ihminen. Ikävä että ko paikka myytiin .. ei jatkoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      105
      3525
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      201
      2267
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2110
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1852
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1659
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1108
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      890
    8. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      51
      872
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      130
      792
    Aihe