wwwww

wwww.

wwwww

3

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

Perskales, voiko tuon enää paremmin sanoa! 19 ihmistä on hienon viestisi lukenut mutta kukaan ei ole siihen vastannut. Mielestäni loistavalle idealle on aina annettava sille kuuluva tunnustus. Onpi su- aamu ja klo on kuusi. Siihen sitten pitäisi runoilla vielä että kukko huusi mutta enpä viitsi koska ei täällä stadissa niitä ole. Aikoinaan kukkoja oli jopa Pattiksella ja niiden rääkyminen aamutuimaan otti joskus päähän. Kävin sitten vihanhallintakurssin jossa opetettiin ettei kannata tasajalkaa raivosta hyppiä vaan mennä ja katkaista kukolta kaula. Näin voi olla vakuuttunut että se kukko ei enää seuraavana aamuna rähjää.
      Yksi opas sai minut raahattua maalle 7 tunnin automatkan taakse. Ukko oli vähän viinanmenevä ja tulimme äijän kaa toimeen oikeinkin hyvin. Olin jo tulomatkalla ostanut tuliaisiksi laatikollisen viskiä ja muutaman laatikon kaljaa; sillä takasi hyvät tervetulotoivotukset.
      Ukolla oli 4 isokorvaista lehmää ja otin hommakseni viedä ne aamulla laitumelle ja hain ne illalla veke. Hyvin oppivat käskyjä ottamaan vastaan suomenkielellä; katsoinkin että ammut olivat kylän älykkäimmät otukset.

• Kukot pattayalla

Kyllä Pattayan laitamilla vielä aamuisin kukot rääkyy. Mitä jos 28x joskus pyörisi muuallakin kuin valkkarilla. Ainakin yksi suuri kanalakin mistä ne egut kojuihin tulee on pattiksen laitamilla.
        Mutta totta vielä -80 luvun lopulla kanoja oli paljon Jomtienillä. Nykyään niitä näkee vain Phuketin lennolla jos niille lennoille erehtyy.

• 28x...
        Kukot pattayalla kirjoitti:

Kyllä Pattayan laitamilla vielä aamuisin kukot rääkyy. Mitä jos 28x joskus pyörisi muuallakin kuin valkkarilla. Ainakin yksi suuri kanalakin mistä ne egut kojuihin tulee on pattiksen laitamilla.
        Mutta totta vielä -80 luvun lopulla kanoja oli paljon Jomtienillä. Nykyään niitä näkee vain Phuketin lennolla jos niille lennoille erehtyy.

Näin vanhemmiten ei tule mieleen kuin vanhoja juttuja. Tiedä sitten häntä oliko silloin kivempaa? Nimittäin jos nykypäivänä olisi hauskempaa niin kai ne nyt paremmin mieleen jäisivät. Hegulin kaa vuokrattiin jotain 90- luvun vaihteessa punainen iso avo- Jeeppi. Komea oli sinne istutettiin takapenkille se mun pikkutissinen ja Hegulin jättitissi.
        Eihän me tiedetty minne ajeltiin kun ei mitään mestoja tunnettu. Kukot Pattayalla totesi aivan oikein että kyllä paikallistuntemukseni painottuu hyvinkin vahvasti Walkkarille. Noh ajeltiin siinä sitten jokunen kilsa jonnekin. Mutku tuli jano ja kina kumpi juo kaljaa ja kumpi ajaa. Joimme sitten kaljaa molemmat. Akat eivät ajaa osanneet. Lähdettiin sitten ajelemaan takaisin Walkkarille kun piti ylvästellä sillä kärryllä tutuille. Minä olin puikoissa ja törmäsin puiseen kanakoppiin joka siinä törötti. Kanat kaakattivat, ja kanaukolle piti heittää parisataa. Sitten menimme Shadow- baariin pelaamaan bilistä ja vetämään tajunnanlaajentajaa. Vuokraajaukkeli haki iltapäivällä kärryn veke kun emme sillä mitään tehneet.
        Se Walkkari on kiva asua ja notkua kun ei tarvitse menopeliä mihinkään kun kaikki tarvittava oli siinä senkun käden ojensi. Silloin oli jopa jopa kukkoja. Nyt mä luulen ettei niitä oo enää kun Jompparilla ja sehän ei oo mitään Pattayaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2062
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      722
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe