wwwww

wwww.

wwwww

3

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Perskales, voiko tuon enää paremmin sanoa! 19 ihmistä on hienon viestisi lukenut mutta kukaan ei ole siihen vastannut. Mielestäni loistavalle idealle on aina annettava sille kuuluva tunnustus. Onpi su- aamu ja klo on kuusi. Siihen sitten pitäisi runoilla vielä että kukko huusi mutta enpä viitsi koska ei täällä stadissa niitä ole. Aikoinaan kukkoja oli jopa Pattiksella ja niiden rääkyminen aamutuimaan otti joskus päähän. Kävin sitten vihanhallintakurssin jossa opetettiin ettei kannata tasajalkaa raivosta hyppiä vaan mennä ja katkaista kukolta kaula. Näin voi olla vakuuttunut että se kukko ei enää seuraavana aamuna rähjää.
      Yksi opas sai minut raahattua maalle 7 tunnin automatkan taakse. Ukko oli vähän viinanmenevä ja tulimme äijän kaa toimeen oikeinkin hyvin. Olin jo tulomatkalla ostanut tuliaisiksi laatikollisen viskiä ja muutaman laatikon kaljaa; sillä takasi hyvät tervetulotoivotukset.
      Ukolla oli 4 isokorvaista lehmää ja otin hommakseni viedä ne aamulla laitumelle ja hain ne illalla veke. Hyvin oppivat käskyjä ottamaan vastaan suomenkielellä; katsoinkin että ammut olivat kylän älykkäimmät otukset.

      • Kukot pattayalla

        Kyllä Pattayan laitamilla vielä aamuisin kukot rääkyy. Mitä jos 28x joskus pyörisi muuallakin kuin valkkarilla. Ainakin yksi suuri kanalakin mistä ne egut kojuihin tulee on pattiksen laitamilla.
        Mutta totta vielä -80 luvun lopulla kanoja oli paljon Jomtienillä. Nykyään niitä näkee vain Phuketin lennolla jos niille lennoille erehtyy.


      • 28x...
        Kukot pattayalla kirjoitti:

        Kyllä Pattayan laitamilla vielä aamuisin kukot rääkyy. Mitä jos 28x joskus pyörisi muuallakin kuin valkkarilla. Ainakin yksi suuri kanalakin mistä ne egut kojuihin tulee on pattiksen laitamilla.
        Mutta totta vielä -80 luvun lopulla kanoja oli paljon Jomtienillä. Nykyään niitä näkee vain Phuketin lennolla jos niille lennoille erehtyy.

        Näin vanhemmiten ei tule mieleen kuin vanhoja juttuja. Tiedä sitten häntä oliko silloin kivempaa? Nimittäin jos nykypäivänä olisi hauskempaa niin kai ne nyt paremmin mieleen jäisivät. Hegulin kaa vuokrattiin jotain 90- luvun vaihteessa punainen iso avo- Jeeppi. Komea oli sinne istutettiin takapenkille se mun pikkutissinen ja Hegulin jättitissi.
        Eihän me tiedetty minne ajeltiin kun ei mitään mestoja tunnettu. Kukot Pattayalla totesi aivan oikein että kyllä paikallistuntemukseni painottuu hyvinkin vahvasti Walkkarille. Noh ajeltiin siinä sitten jokunen kilsa jonnekin. Mutku tuli jano ja kina kumpi juo kaljaa ja kumpi ajaa. Joimme sitten kaljaa molemmat. Akat eivät ajaa osanneet. Lähdettiin sitten ajelemaan takaisin Walkkarille kun piti ylvästellä sillä kärryllä tutuille. Minä olin puikoissa ja törmäsin puiseen kanakoppiin joka siinä törötti. Kanat kaakattivat, ja kanaukolle piti heittää parisataa. Sitten menimme Shadow- baariin pelaamaan bilistä ja vetämään tajunnanlaajentajaa. Vuokraajaukkeli haki iltapäivällä kärryn veke kun emme sillä mitään tehneet.
        Se Walkkari on kiva asua ja notkua kun ei tarvitse menopeliä mihinkään kun kaikki tarvittava oli siinä senkun käden ojensi. Silloin oli jopa jopa kukkoja. Nyt mä luulen ettei niitä oo enää kun Jompparilla ja sehän ei oo mitään Pattayaa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4540
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3948
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2501
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1503
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1188
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1183
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe