karsea paikka!! laplandia vieläkin karseampi. asiakaspalvelu NOLLA. kokeilkaapa vaikka käydä itse..huh.
Imatran disas
8
566
Vastaukset
- retu58
Itse olen saanut ihan hyvää palvelua ko. paikoista...
Mikäköhän mättää? Naamataulu? Asenne?- Hjuva1
Disasissa olen saanut todella hyvää palvelua,ei mitään moittimista. Laplandiassa ei osata soomee.
- läskisoosia lauantai
Sun kannattaa vaan edelleenkin käydä muiden junttien kanssa hakemassa niitä bonuksia ylihintaisesta prismasta, niin kuulut porukkaan.
- soomalainen1
disasin kahvilassa ainakin hyvä asiakaspalvelu. Reippaita nuoria naisia ja hyvin asiakaspalveluhenkisiä. :)
- lapdisas
Mitä palveluu tartteet,onko vaikeaa ottaa tavara hyllystä ,mennä kassalle ja maksaa
- työntekijä
Kyllä asiakaspalvelu on tärkeää, se että kassalla edes hymyillään/tervehditään. sellaista palvelua aloittaja varmaan tarkoitti. Ihmetyttää kyllä, koska kyllä disasilla on omasta mielestäni hyvin asiakaspalveluhenkisiä ihmisiä töissä. Laplandiasta en sitten tiedä.
- 151563
Disan vessa paskottu erittäin epäsiistiin kuntoon.
- hulivili sonta
Oliko siulla mahatauti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584