Olin ystäväni kanssa hienossa kahvilassa jossa oli pöytiintarjoilu. Tilasimme kaksi teetä. Tee tuotiin kannuissa ja sanottiin että saa hautua vielä 2 min. Mikä ihmetytti oli se että kummallekin teekupit asetettiin eteen pöydälle siten että aluslautanen oli alassuin kupin päällä, siis ei alla...
Itse olin pitkään -90-luvulla ravintolassa töissä ja mieleenikään ei olisi tullut viedä teetä- tai kahvia asiakkaille em. tavalla. Olenko minä juntti joka ei tajua mitään vai onko tämä jokin hienon ravintolan ominaispiirre? Jos joku tajuaa niin valaiskaa asiaa.
hienon kahvilan tee tarjoilu ihmetytti
annastiina2
2
347
Vastaukset
- etsilleensimppelii
Tarkoituksena on osoittaa, että astia on puhdas. Tätä näkee paljon esmerkiksi Lähi-Idässä katukahviloissa, jossa tosin tee on valmiiksihaudutettuna lasissa. Tarkoitus on siis suojella juomaa ylimääräiseltä töyhkältä, jota katukahviloissa voi olla runsaastikin.
- Teetä kansalle
Jos käytte joskus Helsingissä teen ystävät, niin mukava pieni venäläisten pitämä tee-huone The Once löytyy läheltä linja-autoasemaa Fredrikinkadulta (Ruoholahdessa). Heillä on erittäin laaja teevalikoima mukaan ostettavaksi ja paikanpäällä saa haudutettua teetä oman maun mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801847
- 1241560
- 1111036
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808