hienon kahvilan tee tarjoilu ihmetytti

annastiina2

Olin ystäväni kanssa hienossa kahvilassa jossa oli pöytiintarjoilu. Tilasimme kaksi teetä. Tee tuotiin kannuissa ja sanottiin että saa hautua vielä 2 min. Mikä ihmetytti oli se että kummallekin teekupit asetettiin eteen pöydälle siten että aluslautanen oli alassuin kupin päällä, siis ei alla...

Itse olin pitkään -90-luvulla ravintolassa töissä ja mieleenikään ei olisi tullut viedä teetä- tai kahvia asiakkaille em. tavalla. Olenko minä juntti joka ei tajua mitään vai onko tämä jokin hienon ravintolan ominaispiirre? Jos joku tajuaa niin valaiskaa asiaa.

2

406

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsilleensimppelii

Tarkoituksena on osoittaa, että astia on puhdas. Tätä näkee paljon esmerkiksi Lähi-Idässä katukahviloissa, jossa tosin tee on valmiiksihaudutettuna lasissa. Tarkoitus on siis suojella juomaa ylimääräiseltä töyhkältä, jota katukahviloissa voi olla runsaastikin.

• Teetä kansalle

Jos käytte joskus Helsingissä teen ystävät, niin mukava pieni venäläisten pitämä tee-huone The Once löytyy läheltä linja-autoasemaa Fredrikinkadulta (Ruoholahdessa). Heillä on erittäin laaja teevalikoima mukaan ostettavaksi ja paikanpäällä saa haudutettua teetä oman maun mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      239
      754
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      655
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      610
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      538
    5. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      427
    6. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      424
    7. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      416
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      27
      406
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      387
    10. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      41