HEI!
Olen 37-vuotias nainen ja mielelläni ottaisin uusia ystäviä kirjoittelun merkeissä. Itselleni ei ole väliä oletko nainen vai mies, mutta siis ainoastaan ystäviä etsin, itse olen parisuhteessa. Pidän luonnosta, kalastuksesta, lukemisesta yms. Toivoisin että olet ystävällinen, huumorintajuinen, välillä myös syvällisempikin pohdiskelija ja luotettava ystävänä tottakai :) [email protected]
uusia ystäviä
kastehelmi7675
4
376
Vastaukset
- kirjeystävä766
HEI!
Olen pahoillani jos joku minulle kirjottanut enkä ole vastannut. En pääse kirjautumaan ko sähköpostiin enää, mutta tämä toimii: [email protected] :)- pp123xx
Molempiin kokeilin ei ole vastauksia tullut?
- Saa kirjoitella :)
pp123xx kirjoitti:
Molempiin kokeilin ei ole vastauksia tullut?
Vastailinhan jälkimmäisessä :)
Olin vaan matkoilla joetn vastauksessa hieman kesti.. - pp123xx
Saa kirjoitella :) kirjoitti:
Vastailinhan jälkimmäisessä :)
Olin vaan matkoilla joetn vastauksessa hieman kesti..No olin ehkä hiukka hätäinen, matkalta on palattu, tosin mökille meno pukkaa päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1203278Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2522063Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois652022- 1361879
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 971307
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931257- 611220
- 591197
- 711091