Mitään ideoita mitä ylppäreihin evääksi? Jotain mikä pitää nälän terveellisesti poissa, ja tietty jotain vähän epäterveellisempääkin saa olla.
Ylppäri eväät?
15
399
Vastaukset
- Jmmmm
Banaani, suklaata, voileipiä ja vaikka joku jugurtti juoma.
- parasnäin
Aikuinen(?) ihminen pärjää hyvin muutaman tunnin syömättä ja juomatta. Ota silti varalle juotavaa ja ehkä joku proteiinipatukka. Itselläni oli tuollaiset eväät ja se sama patukka riitti kaikkiin kokeisiin. Juomasta ehdin hörpätä kerran.
- ...?
Samaa mieltä, kyllä on eväitä ollut joka yo- ja pääsykokeessa, mutta ei niitä koskaan ole tullut syötyä. Silti onhan se parempi, että on jotain varalla millä saa pidettyä verensokerin tarpeeksi korkealla. Itselläni oli aina sukaalta, ruisleipää ja jotain kofeeinipitoista juomaa (usein energiajuomaa).
- hyvinvalmistunut
...? kirjoitti:
Samaa mieltä, kyllä on eväitä ollut joka yo- ja pääsykokeessa, mutta ei niitä koskaan ole tullut syötyä. Silti onhan se parempi, että on jotain varalla millä saa pidettyä verensokerin tarpeeksi korkealla. Itselläni oli aina sukaalta, ruisleipää ja jotain kofeeinipitoista juomaa (usein energiajuomaa).
On teillä helvetin epäterveelliset eväät, itse otan Ormus SuperGreens viherjauhejuoman ja superfood snackseja, kuten gojimarjoja ja raakakräkkereitä. Kaikki tilasin iherb.comista.
Näillä foodeilla pääsen pikkasen korkeammalle ja aivot toimivat täydellisesti ja keskittyminen paranee, jos kuin aamulla 2dl kavateetä, sekin on iherbistä.
- 445644
Aikuinen tulee varmasti toimeen vaivaiset kuusi tuntia ilman jumalatonta eväskasaa. Ihmettelin aina, vaikkei se toki minulle kuulukaan, kuinka paljon ihmiset raahaavat eväitä ylppäreihin. Karkkia, hedelmiä, useita leipiä, limukkaa, jogurttia... Mitä ihmettä? Tuskin kukaan kotonakaan tankkaa koko ajan.
Itse otin yhden leivän ja vettä, niillä pärjäsi paremmin kuin hyvin. Välttämättä ruokaa ei olisi edes tarvinnut, mutta en kiistä pienen ruokatauon positiivista vaikutusta keskittymiskykyyn. - Ruokaaaaaa
Ainakin itselläni karkkien/viinirypäleiden napostelu kirjoituksissa rauhoittaa ja auttaa keskittymään. Mitään leipiä tai sellaisia ei minulla koskaan ole ollut, koska niitä syödessä on hankala samalla kirjoittaa. Oma vinkkini siis eväisiin: hedelmiä ja karkkia, joita on helppo napostella. Lisäksi vettä tai jotain muuta juomaa. :) olen tähän mennessä ottanut mukaan saliin pienen pussilisen karkkia, 0,5 l pullon juotavaa sekä viinirypäleitä melkein koko rasian (500g). Jäljelle jäänyt joka kerta vain juomista.
- abi
Mulla eväät on pirkka kana kolmioleivät, monster rehab energiajuomaa, suklaata, karkkia ja glögiä, enhän ole ituhippipissis#ainalaiharillamuia
Nämä on varattuna myös huomisee äikän esseesee, ja tulee syötyä 95% varmuudella suurin osa ja loput juon :--d - abiturientti
Mulla on aina ollu mukana jonkulaista leipää, suklaata tai muuta karkkia ja mehua, koska mulla on taipumus pyörtyillä, jos verensokeri laskee liian nopeasti. En välttämättä syö edes mitään, mutta joskus voi tulla niin huono olo, että on pakko tankata. Ite oon todennut että ruisleipää on helppo syödä samalla kun kirjottaa, toisin ku jotai sämpylää.
- joku_kirjoittanut
Jotain leipää, esim. juusto-/makkara(ruis)leipä hyvä. Lisäksi joku hedelmä esim. omena (valmiiksi kuorittuna & pilkottuna). Keksiä / salmiakkia tms. Sekä vettä ja / tai mehua. Mitkään nakit ja muusit ei hyvä juttu ;) Joku salaatti voi olla ok juttu ;)
Itselläni oli joskus vuosia sitten (kaikissa kirjoituksissa) eväänä leipää hedelmää keksiä juomista; se oli oikein hyvä juttu. Ilman tankkausta ei pärjää ja / tai aivot ei toimi kovin hyvin.
Ne ketkä sanovat että kirjoitusajan selviää ilman syömistä, asuvat ilmeisesti koulun vieressä..., joillakin kun toi matkakin voi viedä aika paljon aikaa... - jukkaddd
oravaa
- uli
Nuuskaa vaa, ei siel muuta tartte.
- nuuskispuuskis34
käytetyt biitit laitoit taskuun tai liimasit koepapereihin? ;D
- kjhytrtyhuio11
En tajua miten jotkut raahaa kokeeseen puolet jääkaapista... Itse en edes yleensä syö siellä mitään, jollei maha ala kurnimaan häiritsevästi.
Eväänä yleensä:
- omena tai leipä
- jtn pastilleja tms
- vettä
Kertaakaan en ole syönyt kaikkea. Koulun eväitä en ole huolinut. - khyljuu
Oli syksyn kirjoituksissa mukana parit leivät, vähän suklaata ja vettä juomana. En syönyt juuri muuta kuin pari suklaan palaa. Nyt keväällä on ollut vain vesipullo mukana, sillä olen pärjännyt. Syön hyvän aamupalan niin sillä pärjää :)
- 18+6
Oon sitä mieltä, että kunnolla eväitä mukaan! Ihan sama vaikka kaikkea ei tulekaan syötyä, mutta on ikävää jos suoritus heikkenee nälän takia.
Kunnon eväsleivät (esim. ruisleipä) johon täytteeksi, juustoa, kinkkua, kasviksia tmv. mistä vaan itse tykkää. Sitten jotain, mistä saa nopeasti energiaa esim. pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä tmv. Juomaksi vettä ja sitten tiukan paikan varalle suklaata/karkkia tai muuta makeaa :) Myös piltit/jogurtit on käteviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423950Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal403550- 703158
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak913010Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no872012- 351978
- 241829
- 311781
- 331769
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231714