utajärvi Pahan olon kunta kuoleva kuihtuva kunta
Vastaukset 9
- Anonyymi
"Susikanta esti tuulivoimapuiston hyväksymisen Utajärvelle – oikeuden mukaan susihavainnot olisi pitänyt huomioida. Korkein hallinto-oikeus on hylännyt Utajärven kunnan Maaselan tuulivoimapuiston kaavan susihavainnon takia. Kunnanjohtaja on päätöksestä yllättynyt."
Totta siellä ei ole kuin susia. - Anonyymi
Legentaariset Utajärven Pierun Sm-kilpailut voivat palata.
- Anonyymi00008
Utajärvellä osataan p¡ärrä lujaa!
- Anonyymi
Kiiminkijoki kannattaisi valjastaa sähköntuotantoon . Rasva-evällinen taimen on rauhoitettu joten joella ei ole mitään arvoa edes virkistyskäyttöön . Näin on Rovaniemen ely suuressa viisaudessaan päättänyt ymmärtämättä mitään . Tässä maassa olisi tilaus haitallisen byrokratian purkamiselle .
- Anonyymi
Kannattaisi muuttaa Utajärvelle!. Tämä on rauhallinen ja ystävällinen paikka ja töitäkin löytyy, kun on aktiivinen.
- Anonyymi00007
Eioo ystävällisiä ihmisiä
- Anonyymi00009
Utajärvellä saa siis p¡ereskellä julkisesti
- Anonyymi
Utajärven edustaja Kiiminkijoen Kalastusalueen johtokunnassa ei ymmärrä yhtään mitään.
Mistä näitä Hamasin vihreän lipun heiluttajia löytyy kepusta ? - Anonyymi00010
Utajärvi pitää saada piärreskelyllä maailmankartalle!
Jippii!
Hei, nyt aloitetaan!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1491215Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 44621
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554