Mistä löytyy miestä?

Misä on

Mistä löytyy Kokkolassa miestä? Siistiä, huomioivaa, vaatteensa ja paikkansa pesevää, keskustelutaitoista kaveria, jonka hampaat ja hengitys olisi kunnossa.

Tässä on jo liikaa vaatimuksia, tiedätään. Vaikka ihan perustasolta lähdetään.

23

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skippaan kättelyssä

Nainen joka esittää pitkän ja yksityiskohtaisen vaatimuslistan, ei sytytä ollenkaan

• kuka skippaa

Aika vaatimattomia oli toiveet, mutta ehkä et täytä niitäkään..?

• Misä on

Taisi vähän itsetuntoon kolahtaa, lökäpöksyt

• red neck

Täälä ollaan ...HEP lol
      Jos olet Jennifer Lopez niin soittele....
      0-900-eat-shit

• katsotaa

Huomena Mannerheimin aukiolle klo 21:00

• Pullosta rohkeutta

Kokkola laiset kunnolliset miehet on ujoja eikä keskustelutaitoisia!

• misä on

No ei ole, puhuvat kyllä ja osaavat olla. Muu taso taso on mitä on, ei heikkoo.

• Ei juoppo
        misä on kirjoitti:

No ei ole, puhuvat kyllä ja osaavat olla. Muu taso taso on mitä on, ei heikkoo.

Olen kunnollinen mutta ujo ja juon liikaa rohkaisua kun lähden ulos naisia iskemään.

• Rapa juoppo

Hei MIES! Miksi kyselet noin tyhmiä? Onko elämä potkinut päähän?

Vai puuttuvatko nämä perustason edelletykset juuri sinulta itseltäsi?

Kukaan nainen ei oikeasti kyselisi mitään tuollaista...

• TOSIrealisti Kokkola

Löytyy. Tosirealisti Kokkola.

• Löyhkäri

Soita mulle jos et oo läski tai hausulipillu.

Myös perspano takaapäin kiinnostaa jos ei ole kakkakuraperse!

Juodaan yhdessä Tasavaltaviinaa ja naatitaan!

• TOSIrealisti Kokkola

Kävisikö minä ja börje,harrastettaisiin kimppa kivaa.

• rakkaus on

Tiesit varmaan itsekin, ettei niitä kyllä tältä palstalta löydä! :D
      Mutta ihan oikeasti, netistä niitä kyllä voi löytää - löysin itsekin. Ja paaaaljon paaaaaljon parempi kuin pyytämääsi perustasoa, ihan tavallinen duunari kuitenkin! Hän osaa puhua, hauskakin on (molemmilla yhtä huono huumori), laittaa ihanaa ruokaa, osaa pukukoodit paremmin kuin minä, osallistuu kaikkeen kotona vielä vuosien jälkeenkin, huolehtii, mutta on silti MIES eikä mikään nössö. Ei muuta kuin treffi-palstalle vaan rohkeasti! :)

• pt5

Hei
      olen hyväkuntoinen mies, pesen itseni ja alapään jokapäivä ja aina ennen rakastekua, olen kaikin puolin hyvinkäyttytyvä herras mies. Laita SP- osoite niin otan yhteyttä.

• Pekka Gronow

Täällä yksi kunnollinen mies.

• Jane.lähtenytyytyv.

Muuta Etelään, taikka Kaakkoon päin, siellä suunnalla tommoisia miehiä EI ole.

• Matti K etola

Mullon iso muna, sullon kova pula!
      Iisaki tykkäs kun kyttäs ja takaa lykkäs!
      Sarah kulta.. haluutko munaa multa?

Terve tuloa vidnäsinkadulle!

Ps. timppa neuvoo tien

• didi11

Ei täältä kuules sellasia löydy. ;) Sun postauskin tais olla liikaa näille Klan luusereille. ;) Ei montaakaan normaalia toivomusta sulla ollut ja sekin on jo näille meidän paikkakunnan epä-"miehille".

• Misä on?

No eihän täältä palstalta ollut miestä löytää vaan livenä, jostaim. Kun vielä olisi savuton ja viinaakin vähän vaan. Heitä on jossaim mutta missä?

• 1113
        Misä on? kirjoitti:

No eihän täältä palstalta ollut miestä löytää vaan livenä, jostaim. Kun vielä olisi savuton ja viinaakin vähän vaan. Heitä on jossaim mutta missä?

Jännä juttu, kun itse taas mietin että Kokkolassa ei ole naisia.

Mutta se vähän riippuu siitä mitä haluaa. Eihän netistä kai kovin hyvin miehiä/naisia löydy, kun kukaan ei muka ole ikinä tosissaan. Mutta miksi sitten vaivaudutaan kirjoittelemaan? Kuitenkin kaikki keskustelupalstat ovat täynnä kaikenlaisia seuranhakuilmoituksia, silti mikään ei koskaan johda mihinkään. Ilmeisesti ne viestit luetaan läpi, eikä sitten viitsitä tarttua mihinkään. Vai onko tämä kaikille vain pelkkää pelleilyä? Itse en ole koskaan hakenut netistä seuraa, mutta en ymmärrä sellaista että ensin muka haetaan seuraa, ja sitten kun ihmiset vastaavat, niin ei muka kukaan kelpaa. "Hän ei ollut se Oikea". Jos haette seuraa, niin hakekaa sitten seuraa, älkääkä vain jauhako paskaa.

• misä on
        1113 kirjoitti:

Jännä juttu, kun itse taas mietin että Kokkolassa ei ole naisia.

Mutta se vähän riippuu siitä mitä haluaa. Eihän netistä kai kovin hyvin miehiä/naisia löydy, kun kukaan ei muka ole ikinä tosissaan. Mutta miksi sitten vaivaudutaan kirjoittelemaan? Kuitenkin kaikki keskustelupalstat ovat täynnä kaikenlaisia seuranhakuilmoituksia, silti mikään ei koskaan johda mihinkään. Ilmeisesti ne viestit luetaan läpi, eikä sitten viitsitä tarttua mihinkään. Vai onko tämä kaikille vain pelkkää pelleilyä? Itse en ole koskaan hakenut netistä seuraa, mutta en ymmärrä sellaista että ensin muka haetaan seuraa, ja sitten kun ihmiset vastaavat, niin ei muka kukaan kelpaa. "Hän ei ollut se Oikea". Jos haette seuraa, niin hakekaa sitten seuraa, älkääkä vain jauhako paskaa.

Jos noin sanotaan, se vaan peitelty yritys sanoa että juuri sinä et kiinnosta juuri minua. Kyllä siellä tiettävästi niitä oikeita hakijoitakin on. ainakin itse tunnen muutamia. Kun on ikää ja kokemusta, ei silti halua ripustatautua kenenkään joka heti jo alussa jokin vähän tökkäsee.

• Kovakunto

Minen oo pessynnä hampaita sitten vuoden 85 kun etuhapaat läks suusta,enkä oo juonunna maitoakaan,kaljoo vaan ja mahaakin on tullut,että täsä tämä,ota ja omista! Joskus kyllä saunassa kävin,mut en suihkussa,että niin.

• eräs mies

Ei löydy Kokkolasta tai Keski-Pohjanmaalta, muualta kyllä voi löytää. Kannattaa muuttaa pois Kokkolan seudulta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe