Amatööri asentanut laminaatin jalkalistojen eteen eli irrottamatta jalkalistoja. Perkeleen vasurilka tehdyn näköinen. Miten korjata listoitus purkamatta lattiaa?
Laminaatti jalkalistojen edessä
7
1669
Vastaukset
- Penikkalista
eli toinen lista vanhaan kiinni.
- listaarakoon
Kiinnittäisin peitelistan siihen jalkalistaan laminaatin ja jalkalistan välisen raon peittämiseksi. Peitelistoja saa erilaisilla profiileilla ja uskon sinun löytävän itsellesi mieluisan.
- reunalistalla...
http://verkkokauppa.starkki.fi/fi/puutavara/reunalistat-19004--11
Laita jollain tuollaisella sopivan kokoisella niin saat "koteloitua" sen vanhan paikalleen jätetyn listan. Ei tule siistiä sitenkään että länttää päälle toisen listan. - vanha timpuri
On olemassa myös tähän tarkoitukseen oma listansa n. 10mm x10mm koko ja pyöristetty yksi kulmä.
Paljon olen noita nähnyt,eikä ole ruma toisen listan päällä. - insinööriopiskelija
Onko laminaatin ja listan välissä rako elämistä varten? Jos ei niin lista kannattaa poistaa ja laittaa tilalle toinen paksummasta tavarasta.
- Anonyymi
Mattolista 12×12 vanhan jalkalistan eteen tulee siisti
- Anonyymi
Vuokramurjujen vakiviritys. Tästä tunnistaa aina kitupiikin vuokranantajan. Kerroksia kerroksien päälle. !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586