Hei sinä mukava nainen! Olen vko14 Levillä, työporukan kans ja naisseura kelpais...niin rinteeseen, kun illalla baariin.
Olen 43v miehekäs herrasmies, ryyppääminen ei oo mun juttu, joten vois keksiä muuta ajanvietettä...?
[email protected]
Levi vko14
15
278
Vastaukset
- lumimies1
Naisia tulossa Leville?
- sievä ja mukava
Hei, oletko vapaa vai varattu? Jos vapaa, niin kävisikö seura tuon viikon ulkopuolisena aikana?
- Liikkuva_mies
Sievän ja mukavan naisen seura kelpaa. Oletko mitä ikäluokkaa?
- Pitkät tissit on
Liikkuva_mies kirjoitti:
Nusastaan sitten heti, vai vähän myöhemmin.
Tarjoatko ruuat ennen vai jälkeen ? - sievä ja mukava
Liikkuva_mies kirjoitti:
Sehän kiva! :)
Olen 42v., erittäin sirpakka, sorja, positiivinen, iloinen, energinen.. ja vaikka mitä kaikkea ;D
Minkä ikäistä ja minkälaista seuraa kaipaisit, ja millaiseen tekemiseen tai yhdessä olemiseen? - Liikkuva_mies
sievä ja mukava kirjoitti:
Sehän kiva! :)
Olen 42v., erittäin sirpakka, sorja, positiivinen, iloinen, energinen.. ja vaikka mitä kaikkea ;D
Minkä ikäistä ja minkälaista seuraa kaipaisit, ja millaiseen tekemiseen tai yhdessä olemiseen?Kuulostaa hyvälle. Olet hyvässä iässä. Muuunkin liikkumiseen kuin hiihtoon ja luontoon liittyviin aktiviteetteihin sekä mukavaan yhdessäolemiseen ylipäätään seuraa kaipaan.
- On tiukka
Liikkuva_mies kirjoitti:
Kuulostaa hyvälle. Olet hyvässä iässä. Muuunkin liikkumiseen kuin hiihtoon ja luontoon liittyviin aktiviteetteihin sekä mukavaan yhdessäolemiseen ylipäätään seuraa kaipaan.
Pystytkö sitten varmasti ??? En viitsi turhan höpöttäjän kanssa lähteä.
- on tiukka
On tiukka kirjoitti:
Vielä kysymys, Onko sinulla valkoista Audia tai maasturia ?
- sievä ja mukava
Liikkuva_mies kirjoitti:
Kuulostaa hyvälle. Olet hyvässä iässä. Muuunkin liikkumiseen kuin hiihtoon ja luontoon liittyviin aktiviteetteihin sekä mukavaan yhdessäolemiseen ylipäätään seuraa kaipaan.
Heippa vielä!
Tällaista tuli pohdittua.. Jos kaipaat seuraa illalla baariin, mutta ryyppääminen ei ole sun juttu, niin miten tuo yhtälö toimii? - lumimies1
sievä ja mukava kirjoitti:
Heippa vielä!
Tällaista tuli pohdittua.. Jos kaipaat seuraa illalla baariin, mutta ryyppääminen ei ole sun juttu, niin miten tuo yhtälö toimii?Baarissahan voi toki käydä, ilman että ryyppää? En toki sylje lasiin...
Laitappa mailia, niin tutustutaan? - sievä ja mukava
lumimies1 kirjoitti:
Baarissahan voi toki käydä, ilman että ryyppää? En toki sylje lasiin...
Laitappa mailia, niin tutustutaan?Kiitos vastauksestasi, hienosti vastattu :)
Noin kauniisti pyydettynä, voin vaikka laittaakkin.. ;) - Levillä
On tiukka kirjoitti:
Onko tiukka levillä 10.4
- lumimies kanssa
Etkö vielä tiedä mitä sillä astialla tehdään ?
- lumimies1
Edelleen matkaseura hakusessa! ;)
- Sonj.
Arveluttaa ,jos ei sinusta ole kuin höpöttämään. On noloa jos se ei toimi kunnolla.
Jos olet varma että pysyt hommiin, niin lähden mukaasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573