Olen 14v poika ja mulla on tosi pehmeä erektio ja haluaisin saada tosi kovan ja pitkä kestosen ainakin kun alan tekemään seksiä
antakaa neuvoja miten saan pitkän ja kovan erektion?
miten saan hyvän erektion
11
697
Vastaukset
- moigoikoi
pane jotaki öljyä kaluus (esim. rypsiöljyä) tai jotakin kosteaa ainetta, mutta EI saippuaa!
- Näin tein itsekin.
Hanki penispumppu ja penisrengas.
- 14 vvvw poika
No mistäs 14 v poika sellaset jutut muka sais ;O? ei kaupassa alaikäisille semmosia myydä.
- Kokeile
Tilaat netistä. Sieltä saa alle 18 vuotiaatki ostetuu.
- joku guy
Kokeile kirjoitti:
Tilaat netistä. Sieltä saa alle 18 vuotiaatki ostetuu.
Nii ja sit ku vanhemmat käy hakemassa postin ja näkee mitä lapsi on ostanu...
Harjoittelemalla.
- Uskomaton juttu
Aika harvinainen ja yllättävä tilanne. Kyllä yleensä 14 vuotiaalla seisokki on kova kuin kivi eli helposti sillä satuttaa liikaa tyttöä. Mikä mahtaa olla esteenä, tuntuu aivan uskomattomalta. Jos kysyjä olisi joku kolmekymppinen tupakoiva, niin olisi paremminkin normaali juttu. Tupakka tekee tehtävänsä kun supistaa verisuonia ja koveetta ne muoviputken kaltaiseksi. Vaikka nyt jo polttaisit, niin ei ne hetkessä muutu, joten tossa Sinun iässä ei vielä tuntuisi. Vältä tupakkaa. Urologi voisi tietää syyn. (Urologi on yhtä kuin miesten lääkäri, joka on erikoistunut miesten juttuihin.)
- ---
No on sinullakin huolenaiheet.
- Henriikka Hopo
No onhan niitä ikävä kyllä olemassa ligamenttivaurioita ja synnynnäisiä verisuoniahtautumia ja muuta kenkkua. Jos sulla ihan oikeasti ei ole oikeita kovia erektioita, niin ilman muuta kannattaa käydä puhumassa urologin kanssa.
- kuopio98
voitteko pliis käyä vastaamassa mun viesti ketjuun ku tarviin oikeesti apuu toisinku tää poika ja nimimerkki on kuopio98 :):)
- epeli13
öö siis mitä vidul mul kolme nunnaa kaapois saan kolmesti päiväs jos onnee nii kuudesti väsyy kun yks paksun ja sillee käyään kirkos meiol on lempeä suhde ja kaikki kohalklaan heheh oon epeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573