Sanokaapa jotain kauuniita A:lla alkavia tytön nimiä
Tyttö vailla nimeä
15
319
Vastaukset
- aSDFGVHBJ,KIL
Minä tykkään :
Alva, Alisa, Annele, Aava, Alise, Aamu ja Aila/Aile
inhokki A-nimiä: Assi, Anni, Aura, Asta, Anu ja Annastina
muuten vaan A-nimiä: Aino, Aina, Ansa, Adele, Amelia, Amalia, Amanda, Anna...- wqertyuiop
Armi, Adalmina, Aurora, Anette, Anniina, Alma, Alli
- lisää a-nimiä
Auni
Armia (muinaisnimi)
Aunes
Annu
Auri
Arleene
Aliina
Airi
Aila
Aninka (muinaisnimi)- aa allinlast
Aulipetrikki
Anneerikki
Aulierkki
Akustiina Lemmikki
Annulikauko
Anuerkki
Allikullervo
Allusiirakki
- Primrose2
Aleksandra, Alina, Alma, Amalia, Anja, Anna, Aura, Aurora
- Reiska Ruskuainen
Arabiabella
Ameeba
Ankerias- Veekulo
Auppos Lopoinen
Atukki Telutiina
Aviisiteena
Aasiomiina
Ahimierastas
Ahkiotimo
Attulotta
Arituulikki
Aarepiukkolo
- Seppo Taalasmaa
Akka-Maria
- 17+3
Alesia, Ariane, Ailakki, Aileena...
- Wcy
Anniina, Annika, Angelina, Adaliina , Allustiina, Antsku, Aada, Ada, Ansu, Anni, Aliisa, Alisa ja Alli siinä vähän Aa:lla alkavia nimiä
- NÄMÄ OVAT HYVIÄ
ANNIKA ADELIINA ARIEL ANNI ANELIA
- NimiNimi10
A(a)va.
- a siinäkin on
A-Tuppo Taalasmaa
- Agnes-täti
"Eikös jonkun meistä kuitenkin pidä nimetä lapsensa Agnes-tädin mukaan?" Sama pätee myös Agdan ja Angervon kohdalla. Mutta asiaan. Aila, Aili, Aira, Airi ovat kauniita vanhoja nimiä joita voisi nykyäänkin käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879