ruka spring break 2014

rukaspringbreaak2014

keitä tulossa rukalle spring breakiin nyt keväällä (15-18v.) ihmisiä. Ollaa rollosta 9 henkinen seurue menossa ja ois tarkotus piettää bileet rukalla...ilmotelkaa jos nuoret menette :) ps. halutaan kunnon bileet!

13

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matti97

tottakai menossa ollaan :DD

• springbreaaak

Joo noin kymmene 16-18vee jätkää oltas tulos sinne:D kui monta teitä o ja ootteko muijii vai jätkiä:D

• rukaspringbreaak2014

Mekin ollaan jätkiä. Tulkaa alasti jos ette ole lihavia. Meil on muuten kaikilla vähintään 15cm pitkä meisseli, laittakaa teidän mittoja...

• bimbo10

ollaa 10 hengen tyttöporukka ja ollaan kaikki valmiita bilettää!!! meno voi yltyä villikskin XDXDXD

• rukaspringbreaak2014

Me ei tytöistä tykätä! Mutta meidän poitsujen kesken meno yltyy varmasti villiksi!

• sportti1

oon hetero mut ei kai kerta homoks tee, eikä toinen jos ei oo tunnetta eli kokeilumielellä lähetää! otahan yhteyttä [email protected]!

• rukaspringbrak2014

tiedän osotteen jossa ois kunnon bileet;) jos tähä tulee useita halukkaita(kysymyksiä) niin osote laitetaan!

• snowboarder95

kyllä meidän porukka olisi halukas tulemaan

• springbreaak

Onko kavaiset pakarat, imutatteko kunnolla? Parta olis plussaa, se kutittaa niin kivasti reisiä!

• snowboarder95
        springbreaak kirjoitti:

Onko kavaiset pakarat, imutatteko kunnolla? Parta olis plussaa, se kutittaa niin kivasti reisiä!

Partaa löytyy, ja me imetään vaikka golfpallo puutarhaletkun läpi, eli imua löytyy!

• bileitävaillaolevatyttö
        snowboarder95 kirjoitti:

Partaa löytyy, ja me imetään vaikka golfpallo puutarhaletkun läpi, eli imua löytyy!

osotetta kiitos

• snowboarder9519

Tytöt ei kiinnosta!!! Siinä ei naisia tarvita kun raavaat miehet rakastelee.

• öllölöll

bileosoitetta tännw kiitos valmiina humala päällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      3018
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2894
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2747
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2598
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2498
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2480
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2251
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2058
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe