Surua soi,kitara soi,niin hiljaa.....

kizz500

Oon se sama vanha KIZZ 3,nyt vaan nimim.KIZZ 500,eihän näitä salasanoja muista kukaan.En ole kirjoitellut aikoihin,olitte mulle paras lohtu kun sairastuin.Nyt on alkanut tuo käsivarsi vaivaamaan,johtunee henkisestä paineesta.Kun katselen vanhoja juttujani,aattelen,että olipa pienet mun murheeni.En halua luoda negatiivista mielialaa,joka ei sovi meille syöpäpotilaille,mut pahoin mulle kävi.14.2 kuoli mun poikani,ei mitään syöpiä,diabetesta sairasti.Mediheli tuli TAYS:ista,pidettiin poikaa koneellisesti hengissä 17 h,sain pitää kädestä kiinni ja lapselleni toivotin hyvää matkaa..Eilen näin avoimessa arkussa ja niin rauhassa nukkui lapseni mun....Tietty mulla oli oma syöpäpoli 17.2,jotenkin meni TAYS,in ihanien hoitajien ansiosta.Ei ollut mukava makoilla ultrassa kun poika "nukkui" lähellä,tosin eri osastolla.Tää kuuluis kyllä suruosastolle,mutta täällä mulla on tuttuja,Kevään Kukka ja kumppanit,joten halusin tänne kirjoittaa.Jos tästä jotain riemua repii,niin ilo pintaan,vaikka syän märkenis,sano jo muinaiset karjalaiset......On lyönyt ennenkin elämä lekalla päähän,mutta nyt tuli kunnon tälli.Annettiin liian isolla kauhalla ,mutta onneksi soppa on lopussa.Mitähän seuraavaks,räjähtää varmaan etelä-suomi päälle tai ainakin Pirkanmaa...

12

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevään Kukka

      Voi rakas KIZZ kuinka sua koitellaan, jospa löytäisin jotain viisaita, helpotuksen tuovia sanoja ne kaikki sinulle lähettäisin.
      Otat nyt vaan päivän kerrallaan. Jos haluat kirjoitella, käyn kurkkimassa täällä toisinaan, ja kyllä olen se sama Kevään kukka...joka ei myöskään niitä salasanoja enään muista .

      Lämpimästi sinua ajatellen ja suruusi osaa ottaen
      Kevään Kukka

    • tiina 56 rs

      Voi KIZZ miten kamalaa, en tiedä mitä sanoisin, oon niin pahoillani sun puolesta,pahinta mitä äidille voi tapahtua. Kirjoittele, se helpottaa ainakin vähän,surusi on niin suuri.Kyyneleet tässä tuli.Otan osaa suureen suruusi.

    • vnbvbnbv

      Otan osaa suruusi,voimia sinulle ei pahempaa voi tapahtua kun menettää lapsensa,siinä ei sanoja löydä.Kovasti kohtalo koettelee liiankin kovasti

    • Elämässä jaksetaan

      Otan osaa suruusi,kizz. Halit sinulle!

      Hyvä juttu, että jotain kuulumisia tuli tälle palstalle.
      Toivottavasti tämä pysyy alkuperäisenä ja tsemppaavana palstana, joka perustettiin vuonna 2007. Kunnioitetaan jatkamalla tätä.

      Hyvää kevään odotusta ja kuulumisia odottaen!

      t. nimimerkki satunnaisesti vieraileva

    • gffjfjjgnfffhh

      Tosi kyvä että uusiakin kirjoituksia tulee,olkoon tämä tsemppauksen palsta

    • kizz500

      Iltayötä ja kiitos teille kaikille,jotka vastasivat.On ollut kova kevät mulla ja vielä kauan menee ennenkuin helpottaa,jos koskaan.Oli mukava kuulla sinustakin Kevään kukka.Olen aina joskus aatellut sinua ja muita,jotka kirjoittelevat silloin 2010-2011.Niitähän oli MTJ,Aamunvirkku,mökin muija,mailta ja monia muita.Kuinka itse olet jaksellut?Olisi kiva,jos joskus kirjoitat onko tauti pysynyt aisoissa. Erikoinen juttu,kun mulla alkoi käsi turpoamaan heti pojan kuoleman jälkeen.Ei ole ennen pahemmin kiukutellut ja mulla sentään leikkauksesta jo kesällä 4v.Näköjään sitten toi stressikin vaikuttaa asiaan.Syöpä muutoin mulla ollut toistaiseksi poissa.Mullahan leikattiin silloin oikea rinta pois ja vasemmasta puolet.Vasen jäi muotopuoleksi ja olisin päässyt leikkaukseen,jossa olisi tehty uudet rinnat.Oli jo aikakin varattu,vaan menin puihin.Nyt on sitten sellainen mieli,etten enää mene koskaan.Olen tälläinen kun olen ja juuri tällä hetkellä ei vois vähempää kiinnostaa.Tuntuu niin turhalta kaikki,vaan kai aikaa myöten joskus helpottaa.Olis kiva jos te "vanhatkin" kertoisitte kuulumisia. Kumma juttu,mulle on jotenkin terapeuttista kirjoittaa tänne.Muistan aikoinaan kun sairastuin syöpään,kaikki varoitteli että älä vaan mene nettiin katsomaan kauhutarinoita ja ainakin mulle tämä palsta oli silloin tosi tärkeä.Eipä muuta,kaikille kuitenkin mukavaa kevään jatkoa ja sairauden kanssa kamppaileville voimia ja uskoa tulevaisuteen.

      • yks rs pot.

        Voi sua KIZZ, tuntuu niin pahalta kun lukee miten elämä on sua koetellut,eikä mitenkään voi auttaa,muuten kuin kirjoittamalla sulle.Lapsen menetys on tosi rankkaa,ja kun vielä on kyseessä nuori poika.En tiedä miten itse sen kestäisin? Saatkoa apua psykoloogilta,tai muuta sen kaltaista tukea,tälläistä asiaa ei kenekään tarivtse yksin läpi käydä.Kirjoita tänne ja kerro miten sulla menee,vaikka ei juuri vastuksia näytä tulevan,niin uskon että kaikki jotka tämän lukee,niin varmasti sua ajattelee, asia on vaikea muillekin,ja sitä ei varmasti oikein kukaan tiedä miten kirjoittajaisi.Uskon että kätesi turpoaminen ,johtui juuri tästä asiasta,ihmisen kroppa reagoi mitä ihmeellisen tavoin ikävistä asioista,miten kätesi laita on tällä hetkelllä?Uusien rintojen tekoon kerkiät,kun siltä tuntuu,ymärrän että se ei ole nr.1 listallasi tällä hetkellä.Surutyö kestää aikansa ja sinulla on oikeus surra ihan niin kauan kuin haluat.Kirjoittele ja kerro miten sulla menee ja miten voit? Suuret halit sinulle.


    • Elisaman lähiomainen

      Luin viestisi ja tuntui todella pahalta. Voimia sinulle suureen suruusi.

      • rs nyt

        Voimia KIZZ suruusi.


    • v. 2011

      Aamun virkku, miten voit nykyisin? Olisi todella mukava kuulla sinusta.

    • kizz500

      Heippa!Aattelinpa tänne taas kirjoittaa muutaman sanan,kun näitä kirjoituksia lueskelin.Lämmin kiitos kaikille osanotosta,tulkee hyvä mieli,että joku välittää,vaikka näin anonyymisti.Toivon heti aluksi,ettei kukaan pahoita mieltään,vaikka täällä puhun poikani kuolemasta.En halua kenellekään aiheuttaa huonoja oloja sen vuoksi.Olen tässä nyt joten kuten pärjäillyt,heikosti,mutta kuitenkin.Onneksi asun aivan hautausmaan lähellä,siellä tulee käytyä melkein päivittäin.Käsikin on parantunut,vaikka silloin oli aivan tulipunainen,meni sitten vaan ohitse.Kävin siitä lääkärillä ja lääkäri kai huomasi etten ollut ihan tasapainossa,koska suositteli rauhoittavaa lääkitystä.En niitä sitten ottanut,kun en ole ennenkään käyttänyt.Onneksi mulla on ystäviä,jotka mua jaksaa kuunnella.Muuten en olisi varmasti selvinnyt mitenkään päin.Myös luonnossa liikkuminen auttaa.Kyllä olisi tärkeää,että meillä kaikilla olisi edes yksi ihminen,jonka kanssa voisi vaikeista asioista puhua.Olen joskus ajatellut näitä ihmisiä,jotka esim.sairastuvat syöpään ja joilla ei ole läheisiä,joiden kanssa keskustella.Onhan sitten näitä ammattikuuntelijoita,mutta en tiedä,onko se sama.Olen muuten kovasti ihmetellyt kun poikani ei ole tullut uniini kuin yhden kerran,vaikka mielessä tietenkin on jatkuvasti.Näin unen kaiken lisäksi juuri äitienpäivän vastaisena yönä.Olin niin hyvilläni kun unessa halasin poikaani ja sain hänelle kertoa,kuinka kauhealta tuntui kun kuolit.Vaikka se oli uni vain,se helpotti sittenkin.Poika oli juuri vastaamassa mulle jotain,mutta pahaksi onneksi juuri silloin heräsin.Eipä muuta tällä kertaa.Koitetaan jotenkin taaperrella tätä elämän polkua eteenpäin,kukin tavallamme.Kai tälläkin joku tarkoitus on,mene tiedä.Hyvää alkanutta viikkoa kaikille "syöpis-palstalaisille".

    • yks rs

      Kiitos KIZZ että muitstelet meitä vaikka oma tilanteesi on hyvin vaikea.Se vaikein ihmisen elämässä,oman lapsen pois meno on pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua.Ihminehän laittaa lapsensa ennen itseään.Tai minä näin ainakin teen.Kun sain tiedon että olen brca gen mutation kantaja,jotekin hyväksyin sen,ja olin peloissani tyttäreni puolesta,joka on nuori ja pienen lapsen äiti.Hän ei ollut geeni virhetttä perinnyt ja olin hyvin helpottunut.

      Kirjoittele tänne ja kerro miten voit. Uskon että se auttaa,kun saa kirjoittaa tuskaansa,kun siltä tuntuu.Onko sinulla vielä koirasi?

      Toivon että ajan mittaan pystyt elämään asian kanssa.se kestää varmasti aikansa,mutta sinulla on oikeus surra ihan niin kauan kun haluat.Elämä ei ole oikeudenmukaista, sen tiedämme kaikki.

      Suuret halit sinulle KIZZ!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe