Eipä kannata tulla kainuuseen käymään ,kun kainuussa ei oo mitään kunnon tapahtumia.
Kannattaako enää?
8
192
Vastaukset
- kainuussa asuva
Höpö höpö!!
- Iloista päivää naise
Tänään on Naistenpäivä, silloin tapahtuu ja kukkia tuodaan heti aamulla.
- erkimerki
Nyt on pakkasaamu.Hiihteleppä tuonne salolle,suon reunaan.
Istahda kannolle ja kuuntele hiljaisuutta.Sitä Kainuussa on. - kysymys entiselle
Mitä ne kunnon tapahtumat ovat mielestäsi?
- paviaaniko olet
täällähän on tapahtumia enemmän kuin koskaan. missä pimennossa sinä elät?
- kunto kunnon
Kunnon tapahtumia? Tänäkin viikonloppuna on kisailtu Saukkovaaralla ihan tosissaan. Kyllä siinä kuntoa kysytään.
- Asiakaspalvelu
Ei myöskään kainuulaisten yritysten ja ammatinharjoittajien asiakaspalvelu ole mitenkään mieltä ylentävää. Kun on tottunut siihen, että sovituista aikatauluista pidetään kiinni tai edes ilmoitetaan, jos joku 'force major' on sattunut, mutta tämä ei päde Kainuussa. Ei edes puhelimeen vastata. Juopot muurarit ovat tietysti yksi ryhmä, joille aikatulun pitäminen on täysin mahdotonta, mutta tuollainen ei rajoitu vain heihin. Sähköasennusalalla Kainuussa on myös vastaavaa. Viimeisin 'oharin' tekijä oli Liuski Timber. 'Ohareihin' törmättyään miettii todella, että kyseisillä yrityksillä menee liian hyvin, eivät tarvitse asiakkaita ja itse vältän kaikin tavoin käyttämästä kainuulaista yritystä.
- Nykyinen
Meille kainuulaisille riittää yltähyppien tapahtumaksi se, että sinä omassa vaatimattomassa persoonassasi tuot vierailullasi meille tuulahduksia suuresta maailmasta.
Emmekä muistele pahalla leveilyäsi, kettuiluasi tai muuta örvellystäsi. Tosin toivomme sinun pidentävän merkittävästi vierailujesi välejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984