Hartiat jumissa

Pettynyt60

Kävin ensimmäistä kertaa Järvenpäässä hierojalla hartioiden takia.Tämä hieroja ei hieronut ollenkaan hartioita ,vaan etsi kipeitä kohtia rinta,olkapää,ym,paikoista ,joita paineli sormilla pyörittäen ,niin että koski tosi paljon.Venytteli käsiä ja paineli olkapäätäni joka on kipeä ennestään kaatumisen takia.(hauisjänne repeytynyt 2 paikasta).Tunnin ihmettelin että mitähän tämä oikein on kun hartioita ei yhtään hierota.Itsekkin saan paremmin hierottua hartioitani.kyllä oli viimeinen kerta kun hierojalle menen.
Onkohan kenelläkään vastaavanlaista kokemusta haria hieronnasta.
Koko aika oli sellainen tunne että selviänkö tämän jälkeen edes kotiin.

7

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koulutettu hieroja

      Vaikuttaa hieman provokatiiviselta tekstiltä, mutta ikävää jos noin on päässyt käymään. Oliko kyseessä ihan klassista tai uhreiluhierontaa tarjoava koulutettu hieroja vai kenties, joku vähän erikoisemman hierontalajin harrastaja?

      Kuulostaa erikoiselta, ettei ole ollenkaan hierottu hartiaseutua. Olkapäiden ja rintalihaksen alue toki on hyvä käsitellä hartiaongelmien yhteydessä, tarpeen mukaan.

      Suosittelen kokeilemaan toista hierojaa ja lukemaan esimerkiksi keskusteluja, arvosteluja tai heidän omia nettisivujaan, joista saa aika hyvän käsityksen yleensä siitä millaista hierontaa on tarjolla.

      • pettynyt60

        Luin täältä että hän on koulutettu urheiluhieroja.Mutta pitäisihän hänen osata silti hieroa hartioitakin.


    • Koulutettu hieroja

      No jos on ollut sellainen, niin on kummallista, ettei hän ole kysellyt sinulta, millaista hierontaa toivoisit. Keskustelitkos asiasta hierojan kanssa jällkikäteen tai hieronnan aikana?

      • sama-60

        Ei keskusteltu,koska en tiennyt että on niin monenlaista hierontaa.


    • Koulutettu hieroja

      Tekijöitä on monenlaisia, vaikka nimikkeet olisivatkin samanlaisia tai saman tyyppisiä. Jokaisella on myös omanlaisensa kädejälki, joka jalostuu kokemuksen ja erilaisten koulutusten kautta. No toivottavasti päädyt kokeilemaan eri hierojaa tai keskustelemaan ja kertomaan omat tarpeesi ensi kerralla hieronnassa käydessäsi.

    • ````````````````

      Minä luulen että hieroja hieroi kyllä ihan oikeasta paikasta mutta maallikko ei ole vain ihan selvillä anatomiasta. Mutta kyllä hierominen välillä sattuu kun löytyy se kipeä paikka siitä ei pääse mihinkään.

    • Koulutettu hieroja

      Vaikea sanoa, mutta ainakin itse kyselen asiakkaaltani, että mitä paikkoja hän toivoo hierottavan ja millaisia ongelmia on ollut. Sitten ynnäillään yhteen molempien näkemyksiä tyydyttävä hieronta.

      Tiedän kyllä hierojia, jotka vain hierovat, eivätkä keräile asiakastietoja tai tutki/haastattele asiakasta ollenkaan tai todella vähän. Hieronnan aikana pitäisi myös muistaa kysyä tuntemuksia ja viimeistään seuraavalla kerralla keskittyä myös asiakkaan toivomiin kohtiin enemmälti, kun on ensimmäisestä kerrasta jo kokemus.

      Itse ajattelen asian, niin että tarvittaessa kun hyvin perustellusti kertoo asiakkaalle ja pystyy tuomaan esiin, miksi tekee jotain tai käy muitakin paikkoja läpi, niin asiakaskin ymmärtää ja oppii luottamaan hierojaan. Monet eivät vaivaudu selittämään asioita tai kyselemään, että onko aikaisempaa kokemusta hieronnasta tai muista hoidoista. Näillä pienillä asioilla, kun voidaan tehdä hyvä asiakaskokemus ja saadaan asiakaskin ymmärtämään paremmin, miksi mitäkin tehdään.

      Loppuen lopuksi asiakashan se on joka siitä maksaa, joten jos omat perustelut eivät asiakasta tyydytä, niin sitten hierotaan hänen toivomalla tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe