Istuin ja haaveilin, kesätuuli käänteli kirjani sivuja, oli hiljaista. Olin täysin omassa maailmassani, kunnes jokin alkoi häiritä minua. Katselin ympärilleni ja näin sinut, istuit ison puun varjossa, katselit minua. Ärtyneenä käänsin selän sinuun ja koitin päästä takaisin syvälle omiin ajatuksiini, siellä oli yhtä kuuma kuin tämä päivä, valkoista hiekkaa, upeasti ruskettunut nainen joka,,tunsin kuinka jotain lensi selkäni. Käpy. Otin sen käteeni ja katsoin ylös, samalla kuulin naurahduksen. En halunnut vilkaistakkaan sinuun, joten suljin silmäni uudelleen, mihin jäinkään, ai niin, ruskettunut nainen käveli minua kohti rannalla, päällään vain läpinäkyvä ohut kesämekko. " Penni ajatuksistasi" kuulin edestäni, aukaisin silmäni ja näin sinisimmät silmät mitä kuvitella voi. " Se kuuluisi kai sanoa sentti" hymähdin.
"Voinko tulla tähän, yksin on niin tylsää" Vai tylsää! ajattelin ja hyvästelin mielessäni upean brunetteni ja kevyesti ravistelin hartioitani kuin herättäen itseni tähän maailmaan. " En kauheasti kyllä ole juttutuulella, haluan vain nauttia auringosta ja rauhasta" hän vain hymyili ja levitteli vilttiään vierelleni, veti paidan pois päältään ja ojensi minulle aurinkovoidetta "voisitko levittää?"
Ojensin käteni, katse kuitenkin kiinni hänen alastomassa ylävartalossaan, " `Tottakai, olisi sääli polttaa itsensä kesän ensimmäisenä kuumana päivänä"
Hän meni selälleen viltilleen, selälleen! Hieroin rasvaa käsiini, siitä varmaan puolet imeytyi minuun tai haihtui ilmaan, niin kauan hieroin sitä käsiini, sitten laitoin käteni hänen olkapäilleen. Hieroin rasvaa olkapäihin, käsivarsiin, pursotin sitä ihan liikaa vatsalle. levitin sitä kylkiin, kaulalle ja lopulta olin sen edessä että ainoa kohta oli rinnat mitkä ei kiillellyt rasvasta. Nostin käteni rintojen päälle, hänellä oli silmät kiinni, samalla kuin laskin käteni hänen rinnoilleen aloin pölöttämään hermostuksissani kaikenlaista " Uimavesi on vielä liian viileää, tai mistä nyt kukin tykkää, muurahaisia ei onneksi ole tällä kohtaa, ihme ettei täällä ole ketään muita kun on niin nätti ilma" kuulin itseni puhuvan mutta kaikki asitini olivat liikkeissäni. Pyöritin kämmenellä rinnan ympäri, puristin rintoja, hipaisin peukaloilla nännejä. Halusin jo lopettaa, mutta käteni jatkoivat vain, puristin rintoja yhteen ja samalla puristin nännejä, hieroin niitä hellästi. Hän koukisti selkäänsä ja huokaisi. Tunsin ihan kuin iso aurinkovarjo sulkisi meidät sisäänsä.
Suutelin hänen vatsaansä, pyöritin kieltä nännien ympärillä, imin kaulaa hellästi. Suutelin leukaa ja epäröin hetken huulien kohdalla, hän kurottautui minua kohti ja suutelimme. Se oli kuin tulta, kuumaa ja polttavaa.
Tunsin hänen kätensä rinnoillani, nostavan hamettani, nousin istumaan hänen päälleen. Hän laittoi kätensä väliimme, hieroin itseäni sitä vasten. Kops. Käpy tipahti päälleni, aukaisin silmäni. Aurinko oli siirtynyt ja en ollut enää varjossa, olin tulisen kuuma, naamaa kuumotti. Katsoin ylöspäin ja näin oravan istuvan oksallaan. Kesä on ihana, huokaisin.
Katse
sogood
0
356
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583