Urpot ei ymmärrä, että tuokin on asumisrauhan häirintää. Oven saa normaalisti kiinni niin ettei se saatanan rytinä jytise pitkin elementtitalon rakenteita.
Tyhmät kanat!
Ovien ryskäminen!
9
363
Vastaukset
- Laki
Kotirauhan rikkominen
Joka oikeudettomasti
1) tunkeutuu taikka menee salaa tai toista harhauttaen kotirauhan suojaamaan paikkaan taikka kätkeytyy tai jää sellaiseen paikkaan taikka
2) rikkoo toisen kotirauhaa metelöimällä, heittämällä esineitä, soittamalla puheluita, lähettämällä tekstiviestejä tai muulla vastaavalla tavalla,
on tuomittava kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi. - ovikiinnikurssi?
Olen niin samaa mieltä. Talon venäläisestä perheestä yksikään ei saa ovea paiskaamatta kiinni, ja ne laukkaa ulos ja sisään koko ajan. Mikä helvetin sukuvika tuokin on?
Ovenhan saa vetämällä kiinni. Kaikki muut asukkaat tuon näkyy osaavankin. - 18624
Tästä muistutusta. UP.
- Karmit kovilla
Tuntuu että meidän talossa on jonkinlaiset ovien ryskämiskisat olleet käynnissä jo pitemmän aikaa. Ensimmäinen pamauttaa alkuillasta pohjat ja loppu ilta pauke vain kovenee. Tuntuu kuin koko rappukäytävä olisi lähtenyt mukaan tähän lapselliseen ryskämiseen..
- väsynyt ja äreä
Itse asun rivitalossa ja viereisessä asunnossa hakataan ovia ja kolistellaan muutenkin aina kun ovat kotona ja eivät paljon vaikuta ehtivän nukkuakaan metelöinniltään. Olen jo muutaman kerran vihjeeksi itse kolauttanut oven, hakannut seinää tms. mutta ei tunnu menevän perille. Tekisi mieli tehdä valitus vaikka kyseessä on uusi naapuri (n. 2 vkoa) koska itse yritän elää häiritsemättä. Ottaa todella päähän koska olen uupunut ja tarvitsen paljon unta ja muutenkin lepoa. Samaa ihmettelen kuin muutkin täällä eli : EIKÖ NIITÄ OVIA SAA KIINNI NORMAALISTI HAKKAAMATTA?! Ja sitä myös ihmettelen miksi aikuiset ihmiset sisällä liikkuvat puolijuosten tai muuten niin että tömisee ja siihenkin herää helposti.
- varoituksen sana
väsynyt ja äreä kirjoitti:
Itse asun rivitalossa ja viereisessä asunnossa hakataan ovia ja kolistellaan muutenkin aina kun ovat kotona ja eivät paljon vaikuta ehtivän nukkuakaan metelöinniltään. Olen jo muutaman kerran vihjeeksi itse kolauttanut oven, hakannut seinää tms. mutta ei tunnu menevän perille. Tekisi mieli tehdä valitus vaikka kyseessä on uusi naapuri (n. 2 vkoa) koska itse yritän elää häiritsemättä. Ottaa todella päähän koska olen uupunut ja tarvitsen paljon unta ja muutenkin lepoa. Samaa ihmettelen kuin muutkin täällä eli : EIKÖ NIITÄ OVIA SAA KIINNI NORMAALISTI HAKKAAMATTA?! Ja sitä myös ihmettelen miksi aikuiset ihmiset sisällä liikkuvat puolijuosten tai muuten niin että tömisee ja siihenkin herää helposti.
Odotas, kun se tosta kunnolla alkaa ja silloin sinua ei auta kuin virkavalta.
- väsynyt ja äreä
varoituksen sana kirjoitti:
Odotas, kun se tosta kunnolla alkaa ja silloin sinua ei auta kuin virkavalta.
Täytyy toivoa ettei pahene. Huomautus metelistä on jo menossa tai mennyt. Nyt on ainakin onneksi öisin ollut rauhallisempaa kuin aiemmin, mutta ne aamut... Naapurin ulko-ovi on aivan makuuhuoneeni vieressä ja pitäähän siitä aina meteliä pitää kun lähtee pois kotoa tai tupakalle. Kellonaikoja en ole joka aamu kytännyt mutta yhtenä aamuna ainakin ovi paiskattiin kiinni 7 aikaan. Aina yhtä mukava herätä siihen ja monta päivää onkin jo mennyt niin että olen hermostunut koko päivän aamujen takia. Kai se on sitten alettava nukkumaan silloin kun se sattuu naapurille sopimaan eikä silloin kun itse haluaa. Tähän tietenkin voi vastata että onhan se hiljaisuus klo 7-22 jolloin voi nukkua, mutta entä jos sattuu sairauden takia tarvitsemaan enemmän lepoa.. Ymmärtäisin kyllä jos viereisestä asunnosta joku lähtisi vaikka töihin mutta kun rampataan edestakaisin tupakalle tai muutenvaan.
- väsynyt ja äreä
väsynyt ja äreä kirjoitti:
Täytyy toivoa ettei pahene. Huomautus metelistä on jo menossa tai mennyt. Nyt on ainakin onneksi öisin ollut rauhallisempaa kuin aiemmin, mutta ne aamut... Naapurin ulko-ovi on aivan makuuhuoneeni vieressä ja pitäähän siitä aina meteliä pitää kun lähtee pois kotoa tai tupakalle. Kellonaikoja en ole joka aamu kytännyt mutta yhtenä aamuna ainakin ovi paiskattiin kiinni 7 aikaan. Aina yhtä mukava herätä siihen ja monta päivää onkin jo mennyt niin että olen hermostunut koko päivän aamujen takia. Kai se on sitten alettava nukkumaan silloin kun se sattuu naapurille sopimaan eikä silloin kun itse haluaa. Tähän tietenkin voi vastata että onhan se hiljaisuus klo 7-22 jolloin voi nukkua, mutta entä jos sattuu sairauden takia tarvitsemaan enemmän lepoa.. Ymmärtäisin kyllä jos viereisestä asunnosta joku lähtisi vaikka töihin mutta kun rampataan edestakaisin tupakalle tai muutenvaan.
Ihana aamu. Naapuri ei joko ollut kotona tai nukkui krapulaansa. Sain nukkua pitkään ja päättää itse koska herään. En ole ollenkaan niin ärtynyt ja ahdistunut kuin muina päivinä. Voi kunpa tämä ihanuus jatkuisi... (epäilen kyllä ettei jatku)
- Parveke auki.
Kämpässä voi olla läpiveto jolloin ovet pamahtaa kiinni lähes automaattisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899