Onko kenenkään taloyhtiössä Oksman siivoamassa?
Olen uusi hallituksen pj ja pieni taloyhtiömme etsii hyvää siivoojaa.
Missä ko yritys siivoaa, minne voisin mennä kattelemaan siivouksen jälkeä?
Oksmanin siivousliike, parasko?
11
3303
Vastaukset
- Leipurileena
Mun tuttavan sisko on siellä töissä. Mutten kyllä muuta osaa sanoa. Sori.
- Margetta
eikö se ole aika pieni firma?
- palkataan
Haluaisin alastoman miessiivoojan, löytyykö?
- kanki paljaana
löytyy,kyllä muttei tästä firmasta.
- Anonyymi
Täältä löytyy alaston mies siivooja,siivoukseen sisältyy muukin palvelu
- Suosittelija
Moikka, suosittelen Lahden alueella toimivaa TipTop siivouspalvelua. Todella hyvää ja osaavaa palvelua.
- Syndrooma Lahti
Oksman siivoaa mm. Salpakankaalla. Se, missä Oksman siivoaa, voi selvitä isännöintiyhtiöistä, esimerkiksi REIM Lahti Oy Ltd:stä, koska isännöintiyhtiöiden kautta menee laskutus.
Lisäksi voitte kysyä Oksmanilta itseltään referenssilistaa, missä se siivoaa.
Oksmanin kustannustehokkuus perustunee tarkkaan työn määrittämiseen. Siksi kannattaisi käydä yhdessä läpi, mitä siivotaan ja kuinka usein.
Lattian vahauksista kerran vuodessa kannattanee sopia erikseen samoin kuin käytväen lamppujen kupujen päällisten pölyjen pyyhkimisestä.
Siivous kannattaa määritellä sopimuksessa tarkkaan, jotta asukkailla ja asunto-osakeyhtiön hallituksella ei olisi eriäväistä näkemystä siivoamisen sisällöstä. Siivoon vaikuttaa myös sotkemisaste. - Anonyymi
Miska Oksman ei kuulemma tee mitään pikkurahalla, kuten vanhat naissiivoojat.
- Anonyymi
Miska kyllä on todella halpa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miska kyllä on todella halpa.
Ja täysin turha...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688