Ovulaation ajankohdasta

Kyselijä

Osaisiko joku neuvoa. Eli kiertopäivänä 11 tunnistin selkeät ovislimat jotka loppuivat iltapäivään mennessä. Illalla harrastimme seksiä. Kiertopäivänä 12 tunsin iltaa kohden vihlovaa kipua oikealla alavatsalla ja tämä jatkui seuraavaan päivään eli kiertopäivään 13 jolloin bongasin aamulla oviksen digitestillä ja jolloin tuli muutaman tunnin ovisliman tyylistä vuotoa. Tällöin harrastimme myös illalla seksiä.

Nyt mietityttää, milloin ovis on mahtanut olla? Jos ovistesti on ollut oikeassa niin mitä olivat kiertopäivän 11 limat ja kiertopäivän 12 kivut? Entäs onko seksin ajoitus mennyt ihan pieleen vauvahaave mielessä?

4

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vedä kumi päälle

Ette te mitään seksiä harrastaneet! Te suorititte kahden emotionaalisesti kuolleen nylkytystä, jolla koitatte saada tunneköyhään elämäänne sisältöä sotkemalla lapsipolon siihen ongelmanne.

• minä tiedän

Tämän kertoi numeroukkeli kokemuksen syvällä rintaäänellä.

• 11+20

Loistavaan aikaan olette seksiä harrastaneet. :)
      Ovis on varmaankin tapahtunut tuossa 12.-13 kp:n välissä ja koska teillä oli jo sen kp11 siittiöt valmiudessa niin niiden jo pitäisi riittää hommaan, kp13 on siellä vaan lisävahvistuksena. Onnea piinailuun.

• Ddk

No eipäs. Aikaisintaan se ovis on tapahtunut kp13, nimittäin ovulaatiotestithän eivät mittaa ovulaatiota, vaan LH-hormonihuippua, joka tapahtuu ENNEN ovulaatiota. Ovulaatio tapahtuu yleensä 24-48 tunnin sisällä positiivisesta ovulaatiotestistä.

Ja alkuperäiselle: sitä limaa tulee nimenomaan ovulaatiota edeltävinä päivinä, koska on edullista, että jo ovulaatiota ennen siellä on odottelemassa siittiöitä, jotka pysyvät hengissä helposti pari päivää. Kiputuntemuksia taas voi olla ennen ovulaatiota, ovulaation aikana tai ovulaation jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe