samanlainen peli kun flirttistoori

kertokaa

.

16

2815

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertokaa

      Siis TOS pelissä on vaan yks vika ja se on ne toiminta pisteet loppuu liian nopee kertokaa samantyylisiä pelejä kun flirttistoori paitsi et ei lopu nopee tai ei oo ollenkaan toiminta pisteitä. Kiitos jo etukäteen

    • Vastaaja!

      No ite pelaan Starstablee se pitää ladata ja jos tykkäät hevosista nii se on semmone..ja sit Moviestarplanet gosupermodel öö en tiiä sillee muita erikoisii..

    • tietoa1

      noi pitä Vastaaja! pisti ni ne ei oo romanssi pelejä kuten flirttistoori, joten ne ei ole sellaisia mitä pyysit. sori en itse tiedä mitään, mut ois itellekki kiva tietää

    • Meow :3

      Ömm.... romanssi pelejä.... itekkin oon yrittäny ettiä flirttistoorin kaltaisia pelejä mutta ei ole oikein onnistanu...

    • tänne kans

      haluisin kans tietää tollasii pelejä missä ite voi vaikuttaa peliin

    • jooopsd

      episode niminen sovellus puhelimiin ja tabletteihin :)

    • Animelover

      Yks vähän samaan kastiin menevä on kännykälle ladattava Shall we date pelit :D itse rakastan sitä Destiny ninjaa ❤
      Harmi vaan että on englanniksi mutta kielitaito kehittyyy

      • Namiii

        Kiitos tiedost, minäkin tarvitsin sitä.


    • Wooppeliini

      etsin itsekkin

    • Barafan

      BlackMonkey Pro on tehnyt Flirttistooria muistuttavia pelejä kuten Bacchikoi, Offscreen Scandal ja Sleep Over. Ne voi ladata ilmaiseksi jostain päin netti,ä ja voin laittaa linkkejä jos jotakuta kiinnostaa.

      • otakugirllll

        oon koittanu ite ettii mut en oo löytäny nii ois kiva jos pistäisit linkit ;)


    • huii

      Olisiko kellään hajua play kaupasta ja suomenkielisenä noita pelejä

    • Chimise

      Episode on iha jees c:

    • Oiai

      Eldarya on semmone

    • 707kitten

      Jos osaa englantii ni mystic messenger play kaupasta on maailman paras<3

    • Kettupentu

      The Arcana on aika samanlainen ja se on aivan ihana! Suosittelen lataamaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe