Irtokarkki

Makeiskauppias

Nuo irtokarkkihyllyt,mistä pennut itse kauhoo hemuja on ihan syvältä,kersat kahmivat sormineen karkkeja ja kuulemma syleskelevät myyntiastioihin.
On olemassa myyntiastioita joissa ei makeisiin pääse fyysisesti käsiksi.

23

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hyvä

Olen samaa mieltä, ja vielä tilanteessa missä ihmisten bakteerikanta on erilainen. Kansojen sekamelska eurooppalaisista - afrikkailaisiin tauteihin. Erittäin suuri riski ja tautien aiheuttaja koko karamellien irtomyynti. Kotimaassa eritilanne, koska olemme homogenoituneet bakteeri- ja tautien osalta.

• candy king

Höpön löpö. Tai tulkaa osoittamaan joku irtokarkeista sairastunut lapsi tai aikuinen. "Suuri riski ja tautien aiheuttaja" my ass! Leonassa irtokarkkeja, nami, miten hyviä. Ja Kaupassa (Los Pacos). Yes!

• myyntikieltoon

Kihomatoepedemia on levinnyt Suomessa juuri irtokarkkien välityksellä, karkkeja on tutkittu!

• Todistajaa.

Tulkaa ja näyttäkää joku tupakasta sairastunut.ei voida todistaa.

• Kihomato kynnen alla

Välttäkää irtokarkkeja jos ei paperi tai muussa kääreessä!
      Tartuntavaara ilmeinen .eihän kukaan syö vihanneksia/hedelmiä pesemättä.on myös paljon irtsareita jotka on pakattu kääreisiin!

• 13+9

Älkää nyt viitsikö tästäkin aloittaa kinaamaan. :D

Kasvatuksessa puutteita jos kakarat tahmatassuineen karkkeja kaivaa.
      Antaisin omilleni selkäsaunan jos kaupassa ei osata käyttäytyä.
      Yhtä hyvin saat sen kihomato tartunnan vaikkapa oven kahvasta.. Kannattaa pysyä kotona juu, tai muovihansat kädessä kulkea.. Mutta sitähän voi vaikka jäädä auton alle, mikäli tartuntataudilta kaupan irtokarkki kiposta välttyy.. Voi taivas tätä palstaa..

• 12,9 e/kg

Luullakseni kyse ei olekaan suomalaisten käyttäytymisessä irtokarkkihyllyllä tai "KADULLA" Kyse lienee hinkuintiasta tai jostain pimeästä afrikasta kotoisin olevasta, joka ei ymmärrä miten homma pelittää. Kaiken maailman taudit kulkeutuu ja leviää hypistelyn tai saati sitten maistelun kautta. Ei nämä kauppiaat ennätä tai kerkeä kutakin auringon polttamaa vahtia tai opastaa eurooppalaisille tavoille.
        Itse en ainakaan missään nimessä osta ja kehoitan myös suomalaisia lapsia työpaikallani välttämään kyseistä karkkikauppaa. Siis karkkien osalta. Myös valistus lasten vanhemmille on paikallaan. Myös hinta on karmea irtotuotteilla, sairastumis riski huomioon ottaen. 12.90 e/kg. Tukku myy kotimaassa 2,90 - 5.90 e/kg valikoimasta riippuen. On kyllä kate kohdallaan. Ja missään nimessä en suosittele kyseistä markkinointitapaa levitettävän muihin kauppoihin, missä Meikäläiset liikkuu. Vaikkakin tuote on ÄÄRIMMÄISEN HYVÄLLÄ KATTEELLA VARUSTETTU.

• räkänokka

Hitto ostin juuri 400 g irtokarkkeja ja myyjä asetti muovihanskan käteensä ja laittoi silla karkit pussiin, en muistanut kysyä, että montakos lapamatoa pakkasi pussiin.

Sopis viedä noita muovihanskoja suomeenkin, kun menee ostoksille ja puristella hanskan kanssa kaikki hedelmät ja vihannekset eikä paljain käsin.

Kaipa saan nyt sitten vaikka kupan ;-(

• Auringon mustaama

Räkänokka -nimimerkille. Tippurin sait, kun ko. liike saa nuo kumihanskat käytettynä gynekologilta, jonka luona viikottain käy suuri osa Fuengirolan prostituoiduista.

• yrjö

OpenCOrissa paikallinen käveli ohitseni, kun otin irtsikoita. Hän vain avas luukun ja tunki kourallisen tavaraa suuhun. Minä katsoin hämmästyneenä ja hän nauroi minulle.

• hulluja

Yrittääkö joku epätoivoinen kauppias täällä torpdedoida Leonan irtokarkkeja? Kyllä hulluja ootte. Irtokarkkeja on Suomi täynnä.

• Pöpö vaaraa

Ei tässä kukaan halua torpedoida ketään tai mitään.mutta totuushan on ettei niitä missään pitäisi myydä!

• danger

Joo, irtokarkit ovat kyllä vaarallisinta mitä tiedän!

• Kuppaa saa

Kuulemma kuppaa saa irtsareista,tai siis joku sanoi että on kuppasia nameja ;-)

• Vihanneskauppias

Uskaltaakohan hedelmiä tai vihanneksiakaan enää syödä, kun ovat kaupassa ilman paperi kääreitä ? ;DD

• Kanamuna jobbari

Näiden tuotteiden eli hedelmien ja vihanneksien kanssa on nämä ns. itämaan tietäjät ja woodoo -hemmot tottuneet toimimaan. Ei he niitä näpli, maista tai muuten syyhykuppaa levittele. Irtokaramellit luku sinänsä, uutta ja ihmeellistä. Heillä on vähän rahaa, joten eivät voi ostaa maistiaisia. Myös sellainen tieto on, että kauppiailla on tapana sotkea noihin valmiisiin sekoituksiin halpoja paikallisia tai muualta tuotuja ja ns. kiinakaupasta ostettuja karkkeja näiden kotimaisten mömmöjen joukkoon.

• räkänokka
        Kanamuna jobbari kirjoitti:

Näiden tuotteiden eli hedelmien ja vihanneksien kanssa on nämä ns. itämaan tietäjät ja woodoo -hemmot tottuneet toimimaan. Ei he niitä näpli, maista tai muuten syyhykuppaa levittele. Irtokaramellit luku sinänsä, uutta ja ihmeellistä. Heillä on vähän rahaa, joten eivät voi ostaa maistiaisia. Myös sellainen tieto on, että kauppiailla on tapana sotkea noihin valmiisiin sekoituksiin halpoja paikallisia tai muualta tuotuja ja ns. kiinakaupasta ostettuja karkkeja näiden kotimaisten mömmöjen joukkoon.

"Tippurin sait, kun ko. liike saa nuo kumihanskat käytettynä gynekologilta, jonka luona viikottain käy suuri osa Fuengirolan prostituoiduista. "

Jejejejee enpä ole ostanut katkkeja mistään suomikaupasta vaan espanjalaiselta ja hinta 6,90 kilo. Seuraavalla kerralla ostan koko laatikon.

"Lakupötköä" auringon mustaamalta, no niillähän ei mitään tauteja ole, eikä äpäröitä ;-)

Kyllä kannattaa hiplata niin hedelmät kuin vihannekset ja tietysti munat, jotta raakoja eivät olisi.

• Pese kuori...

Ne voi pestä tai kuoroa,Haloo!

• Turhaanko?

Itävalta sekä Hollanti ovat kieltäneet pakkaamattomien makeisten myynnin

• karkinsyönti loppui

Ostin eilen torilta irtokarkkeja ja nyt on maha sekaisin ja kipeä. Ripulia lykkää, mutta aina vain kiertää ja oksettaa.
      Pitäisi saada ripuloitua maha tyhjäksi, sellainen olo on, mutta ei vain tule kuin vähän kerrallaan. Ne harvat ripulit mitä minulla on ollut, ovat tyhjänneet pakin kerralla. Joskus on muutaman tunnin päästä pitänyt toistaa sama, mutta siihen vaiva on sitten loppunut.
      Tämä ei ole ollenkaan kivaa.

• Hygieeniapassi

No voi voi,koitahan parantua! Ne torin karkit on sielä taivasalla helteessä,tuhannet ihmiset käy sielä pärskimässä!
      Jotkut näppää niitä kakkasormineen,kyllä niistä voi pöpöjä saada!

• oksentelija

Päivä on mennyt pöntöllä. Täytyy olla vikkelä kun ei tiedä kummasta päästä lentää. Kun lentää niin se heikotuksen jälkeen vähän helpottaa. Elämä saattaa vielä voittaa. Tähän loppui kyllä muutaman asian ostaminen torilta. Minä kun luulin että voin syödä vaikka rraatoja.

• Älä osta!

Irtokarkki on tietoinenriski!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2505
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      98
      888
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66