Gmail näyttää viestit ruudun alalaidassa uloskirjautuneenakin

sormisuussa

Heipä hei, tässä olis tämmönen ongelma.

Eli mulla on isän läppäri käytössä ja hänen gmail-viestit tulee pop-upeina tuohon oikeaan alanurkkaan, vaikka olisikin kirjautunut ulos tililtään tällä koneella. Hän vaihtoi nyt salasanan toisella koneella, mutta kas vaan, saan tälle koneelle ilmoituksen, että salasana on vaihdettu.

Nyt en enää pääse klikkaamalla hänen tililleen, mutta ennen salasananvaihdosta pääsin, vaikka tältä koneelta olisikin kirjautunut ulos. Menin asetuksiin ja painoin kaikki pop-upit notifications yms paskan pois päältä, mutta edelleen niitä tulee.

Aivan järjetön tietoturvariski!

Miten ihmeessä saan tuon pois koneelta? Minulla on omakin gmail-tili... Ja tarkoitus ostaa tämä kone, vaan eihän tämä näin voi mennä, että saan toisen ihmisen sähköpostit koneelleni!

5

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gmailin asetuksista voi laittaa pois päältä noi ilmoitukset.

Koneeseen kannattaa luonnollisesti asentaa käyttis uusiksi jos aiot ostaa sen.

• ap.

Moi!

Miten otan ne pois päältä? Olen katsonut niit asetuksia ja painanut jotain pop-upeja pois sun muuta...

• ap.

Kiitän kovasti vaivannäöstäsi!

Meillä ne on englanniksi ja mahtaisikohan se silloin olla joku descop notifications ja sieltä asetuksien aloitussivusta alhaalla... Jos näin on niin olen varmaan jo klikannut sen pois. En muista tarkkaan enkä voi nyt tarkistaa, mutta olen aika varma...

Voiko olla, että tässä koneessa on joku gmailin/googlen ohjelma asennettuna? En oikein ymmärrä tätä touhua. Isäni vahtoi salasanansa kotonaan, mutta saan edelleen ne viestit tänne, enkä pääse enää hänen tililleen klikkaamalla niitä viestejä. Todella ärsyttävää...

• Voi olla.

Gmailin voi muuten muuttaa helposti suomenkieliseksi sen asetuksista.

Koneeseen voi olla asennettu Gmailin ilmoitusohjelma ja tämä kannattanee tarkistaa ohjelmien poisto kohdasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      89
      3732
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      191
      1470
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1400
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1080
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1020
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      325
      1005
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      45
      917
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      86
      899
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      98
      889
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      125
      862
    Aihe