Eli siis minkä ikäisenä tytöillä yleensä alkaa menkat? Ja vielä et minkä ikäsenä teillä alko ja minkä ikäsii ootte nyt ja onko ees alkanu vielä! Mulla ei oo vielä alkanu ja oon 13v ja tiiän et oon nuori ja joillain ei oo alkanu vielä 16v:näkää. Mut mulla on alkanu valkovuoto ja niih et menkkoja odotellessa :D
MENKAT
Menkaaat
5
165
Vastaukset
- juuumoi
se riippuu osaks siitäki et minkä ikäseen äitillä ja siskolla on esim alkanu(: tai no mun kohalla ei menny sillee vaa alko jo 12v :D mut kyl ne viel sullaki alkaa
- PerunapotuttAaa
Mulla alko 11v menkat.... Ja edelleen prkleen runsasta valkovuotoa.... Potuttaa
- 4589*
Miten niin edelleen? Et kai sinä olettanut, että valkovuoto loppuu sitten kun menkat alkaa?
- fheoiuhgoöa
Mulla alko 11v ja nyt oon 14v. Oo onnellinen ettei sul oo alkanu viel. Kauheet kivut, mieliala hyppelee ja sotkee joka paikan verel, vituttaa nää menkat
- Jäljessä
Oon 14 vuotta eikä oo vielä alkanu :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633