Vinkatkaa musiikkia

Sinetti

Joo elikkäs näillä kriteereillä :D
-ei ylipirteää
-ei MG:tä, robinia, isacia, bieberiä, tai tuulia
-mielellään metallimusaa, pop ja muut sekalaisetkin käy
-plussaa surullisuudesta
-saa olla aika rytmikästä
-plussaa pelottavuudesta
-englanti tai suomi

:) joo tiedän että oon vaativa mutta olis kiva jos joku jaksais laittaa tänne vinkkejä :D

19

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rammsteini

      Tykkäätkö saksan kielestä? toivottavasti

      Rammstein-Ohne Dich
      Ja kaikki muu rammstein

    • Sinetti

      Oo hienoa :D Olen ajatellut ottaa Saksan valinnaiseksi. Otan kappaleen nimet muistiin, jos vaikka kännyn netti alkaisi toimia. Koneella ei voi kuunnella D:

    • Eräs trotskilainen
    • hevari97
    • Poika15в
    • Miehisyys
    • Sinetti

      Awww kiitos kaikki :)

    • Hyvää metallia ovat ainakin Cradle of Filth ja Apus.
      Eleanoora Rosenholmin Ovet ja huoneet on aika karmiva biisi.
      Surullisia:
      Uniklubi - Huomenna
      Apulanta - Ilona
      Ville Leinonen - Sataa
      Piilovoima - Itsemurha
      Apus - Kuuleeko kukaan
      Pink Floyd - Nobody home
      Yona - Suopursu

      • Unohdin Nightwishin kokonaan... Ja luultavasti jotain muutakin...


    • Deep purple - Soldier of fortune
      Led zeppelin - Kashmir
      Led zeppelin - No quarter
      Led zeppelin - All my love
      Pink floyd - The trial
      Pink floyd - Another brick in the wall
      Pink floyd - Comfortably numb
      Pink floyd - Welcome to the machine
      Apus - Kaikki 9 biisiä
      Drown me blue - Graveborn
      Drown me blue - Done
      Happoradio - Kaunis ihminen
      Happoradio - Loistava tulevaisuus
      Cradle of filth - Nymphetamine
      Cradle of filth - Hallowed by the name

      Ja jos nää jotenkin hämärästi pääsee loppumaan kesken, niin pyydät vaan, niin tulen ja laitan lisää. Tein listan eilen (Kone ei toiminut) joten ei kannata valittaa jos joku biisi on jo aiemmin mainittu.

    • Sinetti

      Yay :3 Kiitos kaikki :) Kai noilla hetken menee...

    • Jon Bon Jovi

      Bon Jovin kappaleet:
      It's my life
      Livin' on a prayer

      • Ja noiden lisäksi moni muu Bon Jovin kappale. Tässä vähän esimerkkejä:
        Always
        Bed of Roses
        All About Lovin' You
        (You Want To) Make A Memory
        I'll Be There For You
        Lie To Me


    • minävain:)

      sabaton on hyvä:3

    • Sinetti

      minävain:) :lle :
      Totta, sitäkin kuuntelen. Paras. Kaveri ihmettelee, miksen kuuntele Lordia, mutta minusta Sabaton lyö 100-0.

      Metal coveritkin kaikista lauluista ovat siistejä

    • helper

      Nickelback:
      - When we stand together
      - How you remind me
      - If Today Was Your Last Day

      Bob Marley
      - Buffalo Soldier (xd)

      Linkin Park:
      - Numb
      - Crawling
      - In The End
      - What i've done
      - Burn it Down

      Muse:
      - Hysteria

      Rammstein:
      - Du Hast (Rytmikäs, muttei lyyrisesti kovin kummoinen)

      Siin pari :3

    • Hei Sinetti!
      Kriteerien perusteella tulee mieleen muutama ehdotuksia esittäjistä:

      The Devil Wears Prada
      Touché Amoré
      AFI

      Toivottavasti löytyy jotain mieleistä :)
      T. Nettisaapas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe