laihdutus

fatfatfatfat

Oon aika huolissani mun painosta. Oon n.170cm pitkä ja painan 50kiloa. Oon yrittäny täs nyt pari kuukaut kattoo vähän sillee et en söis herkkui ja urheilisin, mut nyt taas kävin vaa'al ja daaamn. Viiskyt kiloo.
Eli onks mitää hyvii laihdutusvinkkei, unelmapaino ois joku 47. Voin lopettaa syömisen jokski aikaa, ei mitään anoreksiaa vaan lopetan heti kun oon laiha. Oon siis 13:)
Kiitooos:)

8

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no sä oot ihan sairaan laiha! ite oon 161 cm poika ja painan 55 kg ja en oo läski. jatka samaan malliin. et tarvii mitään diettiä

• joojustiijoojoo

sun onki hyvä sanoo ku oot poika ja pojilla lihakset kasvaa murrosiän myötä ettei oo läskii vaa lihasta ja samoin sulla älä kato vaakaa ku LIHAS PAINAA!!!!!

• minääh

oon 13v tyttö 161cm 49kg

• joopi

just täytin 13 ja oon 163cm ja 49kg enkä sale oo läski

• True story

Voi vittu että kuulostaa säälittävältä.

Vähän kun mun yks kaveri viime vuonna, 175cm/49kg inisi koko ajan lihavuuttaan ja sitä miten taas teki 200 vatsarutistusta/punnerrusta ja kävi juoksemassa 5km lenkin, eikä muka syönyt koko päivänä mitään. Sitten itkettiin että "Hyi ei oo yhtään nälkä, porukat käski mut terkkarille kun en oo suostunu syömään mutta miks vitussa söisin kun ei oo vittu nälkä". Lopulta ketään ei enää kiinnostanu toi huomionkerjäys, kyllä hamppari maistu ja jäätelöä, keksejä yms "pikkuruokia" naposteltiin. No tää huomionkerjäys loppu siihen ettei muijalla ollu enää ketään ympärillään ja nykyään elää normaalisti, käy salilla eikä oo enää sellanen naurettava laihaläski :D

Joten c'moon et sä saavuta mtn syömättömyydellä, ne viimesetkin lihakses vaan palaa pois ja sit sul on enää pelkkää löysää nahkaa. Tai no miten vaa mut et sä sillä mitään huippuhienoo ja timmiä fitnesskroppaa saa :) Etkä miehiä. Tai naisia.

• fatfatfatfat

Niin no te sanottekin varmaa et oon normaali koska ette oo nähny mua. Ja en nyt tietenkää missää kylil lähe huutelee et vittu mää laihutan palvokaa mua(:D), en mä nyt siitä ylpee oo et oon lihava. Nii, ja en haluu laihtuu muitten takii tai et pelkäisin mitä ne aattelee, vaan siks et Se häirii mua itteäni ja vihaan mun vartalo. Niin, että onks jollain sit jotai muuta keinoi ku toi syömättömyys? Jos on niin kertokaa ihmees:D

• ja sit:

käy salilla polkemassa pari kilsaa ja tekemässä 30 vatsalihasta jokapäivä. Ja sit voit kotona tehdä vatsoja ja polkea oikealla polkupyörällä...

• No jos et oo tyytyväinen ittees niin:

Syö useesti päivässä MUTTA vähän kerralla! Jos oot syömättä koko päivän niin sit jossain vaiheessa et ees ite huomaa niin alat ahmimaan sairaasti ruokaa yhen aterian aikana. siitä just lihoo eikä laihdu. Äitini ennen painoi 110 kg koska hän ei syönyt usein vaan ahmi kerralla paljon ruokaa eikä syönyt kuin 2 kertaa päivässä. No sitten hän alkoi syödä usein, mutta vähän kerralla niin hän painaa nyt muistaakseni 80 kg.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3229
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      88
      2710
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      19
      1497
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe