Me naiset ollaan tänään jostainsyystä saatu oikein oman kansainvälisen päivänkin ,
Onko teissä miehisstä kukaan huomannut sitä .
Tulin vaan katsomaan jos vaikka nämä 70 Centlemannit olisivat vaikka ruusulla muistaneet ,
Kuinka on .
Hyvää Naistenpäivää!
25
169
Vastaukset
- jjoutava
Jo eilen facessa joku siitä mainitti, mutta luulin jonku houruvan. Korjattava asia nyt on heti. Miljoonittain sinisiä ja keltaisia ruusuja kaikille naisille ja ennenkaikkea sinulle Ullamirjami.
tuo pahuksen jj ehti ensin, koska en harrasta juutuubea, niin toivon jonku minua centemamman vetävän ketjuun nuo miljoona miljoona ruusua joko Veeran tai Allan esittämänä, olettehan Te kaikki noiden ruusujen arvoisia! Itse poikkesin ostamaan orkidean vaimolleni, Ja aamulla kahvin kera jotain tavallista parempaa.Sterelta tietysti Arja S:n Mistä tunnet sä ystävän. Se on vähän niinkuin syntymäpäiväperinne mutta sopinee huomenakin.
Tulin vielä uudelleen koneelle käväisemään, kun jäi kuuntelematta ja teki mieli kuunnella tuo iki-ihana ''Mistä tunnet sä ystävän?"
http://www.youtube.com/watch?v=WnK42s_pf2E- P.S.
liisa.sal kirjoitti:
Tulin vielä uudelleen koneelle käväisemään, kun jäi kuuntelematta ja teki mieli kuunnella tuo iki-ihana ''Mistä tunnet sä ystävän?"
http://www.youtube.com/watch?v=WnK42s_pf2ETulkitsin tuon sanasi ' centemamman ' cente-mamma
-sanaksi. Siksi niin aktiivisesti autoin. - Voisiko todellakin
P.S. kirjoitti:
Tulkitsin tuon sanasi ' centemamman ' cente-mamma
-sanaksi. Siksi niin aktiivisesti autoin.olla gentleman ja gentlemamma,
ihan hyviä nimityksiä oisivat !
- sini-sirkku ek
Tässä valmiiksi huomeniin:) Ja kiitos!
https://www.youtube.com/watch?v=y_WQdgnEtmANyt kun kuuntelin Alla Pugachevan ja veera teleniuksen omat tulkinnat .
Voin sanoa että Veeran tulkinta koskettaaminua enemmän kun olen jotenkin saanut tuntea Veera teleniuksen elämää ,ollaan samasta kaupungista kotoisin . Ja eise hänenkään rakkaushistoria ollut niitä kaikkein helpompia .
Itse en saanut samanlaista kokea onneksi -- tai kuinka sen nyt ottaakin --kun jäin leskeksi 38v , ja siittä ei ollut helppo selvitä
Mutta Alla Pugachevan tulkinta oli .aivan eri luokkaa --hänhän odotti niitä ruusuja elämältä . Veera oli ne jo saanut.
- yx uninen
Naistenpäivä tulossa rytinällä, heräsin kolinaan outoihin ääniin-
Nyt olen tässä lukenut kirjallisia julkaisuja ikäihmisten kirjoittamina, hereillä toistaiseksi yritystä on ollut ajatuksena jatkaa kesken jääneitä unia, nyt kun olen ½h kuunnellut ilmavirtausten ilakointia ja tiedän mistä nuo rapinat ja kolahdukset tulee.
On kovin epätavallista herätä umpiunesta merkillisiin ääniin, sydän hakkaa, suu kuivuu ja jäsenet voimattomina on vain päästävä ottamaan selvää mitä tapahtuu mistä johtuu.
Naisten päivä se vaan on!
Toivotan Onnea, vauhdilla ja äänekkäästi naiset aloittavat päivänsä. - aamuvirkku
http://www.positiivarit.fi/EKortit/naistenpaiva
Kukinkullalleen, kaikki itselleen, tai kuinka vain.
Hyvää tätä Naistenpäivää! - tuoksuvattu*
Muistaakseni se oli vuonna 1975 kun sain kutsun tulla mukaan Kansainvälisen Naistenpäivän Konferenssiin, Helsingissä.
Pidin tilaisuudessa esitelmän, kuuluin työryhmään johon kuului paljon tutkijoita, terveysalan ammatilaisia, lääkäreitä ja suuri joukko eri aloilla työskenteleviä, myöskin miehiä.
Päivien loputtua julkaistiin kirja, johon koottiin tärkeitä puheenvuoroja, omani on siellä joukossa.
Edelleenkin Naistenpäivä on merkittävä, sehän perustuu tavoitteisiin naisten oikeuksien yhdenvertaistamiseksi kautta maailman ja siihen liittyy paljon muutakin, kuin pelkkä ruusujen ojentaminen naisille.
Hyvää Naistenpäivää.
Emme vieläkään ole ihan samalla viivalla, edes Suomessa. Naisen eurolla ei ole miehen euron arvoa. - *Kukkahame*
Räntää räpsyttelee tyynyliinan kokoisina paloina, siitä se juhla saa alkaa,
matto on siisti ja puhtoinen.
Onnea Päivän johdosta Kanssasisaret! - Ramoona*
Meillä oli töissä tapana järjestää naistenpäivänä nyyttärit, oli hyviä juustoja, hedelmiä ja patonkia , täytekakulla saatiin suu makeaksi. Mieskollegoillekin armollisesti tarjottiin, he taas ostivat ison ruusukimpun, josta joka nainen sai ottaa kukan tai pari.
Joskus on siskojen kanssa käyty kylpylässä tai entisten kollegojen kanssa jossain kulttuuritapahtumassa. Naistenpäivä on minun kohdallani ollut enemmän naisten leikkimielinen keskinäinen solidaarisuuspäivä kuin olisin ollut miesten kunnioittavan huomion kohteena. Mikähän tämän alkuperäinen tarkoitus lienee ollut, vieläköhän Venäjällä tämä on vapaapäivä kuten Neukkulan aikaan. Eikös tärkeimpien juhlapäivien jäkeinenkin päivä ole vapaata jossain, kun pitää selvitä juhlahumusta.
Hyvällä tuurilla saan tänään kukkakimpun.
Toivotan Palstasisarille mukavaa onnellista päivää , sateiseen ja tuuliseen aamuun heränneenä ! - 76v
Valaiseva kirjoitus.
Olen aina Ihmetellyt, että kehitysmaista,
joissa naisille ei ole paljoa arvoa anneta
nousee kuin tähden lento maailmaan vaikuttajia.
Ensimmäiseksi tulee mieleen Indira Gandhi.
On niitä paljon muitakin
Hyvä naiset, hyvä me!
Olemme sitkeitä, jatkakaamme
Kiitos Ihanista Ruusuista !
Ketjun aloittajalle Ullamirjamille sekä kaikille kanssasisarilleni vielä lisää ruusuja! Laitan soimaan Fundsija-luotsimme tuolla ylempänä esittämästä toivomuksesta myös Alla Pugachevan ''Miljoona, miljoona, miljoona ruusua'.' Aurinkoista Naistenpäivää!
liisa.sal kirjoitti:
Ketjun aloittajalle Ullamirjamille sekä kaikille kanssasisarilleni vielä lisää ruusuja! Laitan soimaan Fundsija-luotsimme tuolla ylempänä esittämästä toivomuksesta myös Alla Pugachevan ''Miljoona, miljoona, miljoona ruusua'.' Aurinkoista Naistenpäivää!
- katleijanen!
Tullessani uimahallilta pyörineni niin kas, talon nurkalla oli kolme laatikollista erivärisiä tulppaanikimppuja. Vieressä laatikko ja lappu, tästä saa ottaa ja laatikkoon saa laittaa jos haluaa jotain maksaa.
Olkoon nämä vaikka minun naistenpäivätulppaanini, kiitos. Epäilen erästä naapurin rouvaa, jolla on suhteita kukkien tuottajiin ja ennenkin on pihan kaunistukseksi kukkia istutellut. Pitää kiittää kun näen hänet. - ikinuori
Me tyttäret, oome sellaisia jotta meirän kans on niin helppo olla, saa olla justihin niinku me sanomma!
Emme mekään kumminkaan täyrellisii oo, meiltä puuttuu heikkouret.
Mahtavaa Naistenpäivää ikinuorille !- Ironiaa poh-
jalaisittain, se onkin oma lajinsa. :)
- »◊◊◊«
Ironiaa poh- kirjoitti:
jalaisittain, se onkin oma lajinsa. :)
Lisää pohjalaishuumoria sunnuntaiaamupäiväämme
http://www.mankeli.com/huumorivideot/44/
ja vähän kauempaakin:»
http://www.youtube.com/watch?v=vHfbpL0NDmw&feature=related
Huomasitteko, miten tarttuvaa nauru on?
Varmaan ei kukaan ihan tosikkona pystynyt pysyttelemään?- Ei varmaan voi
naama kellään peruslukemille jäädä, kiitoksia linkistä!
Irkku muistaakseni kertoi tämän vuosi sitten siinä ketjussani: "Plussa sulle, jos saat mut nauramaan, plussa mulle, jos saan sut nauramaan!"
(Siinä on niin tuttua kieltä sitä yli 40 vuotta kuunneltuan, että sekin naurattaa.)
Kaks snadii skloddii bamlaa pitskulla.
– Mä oon viis. Paljoks sä oot?
– Emmä tiiä.
– Funtsitsä gimmoi?
– Emmä.
– Sit sä oot neljä.
...................................- Ainakin minut
nuo nauruvideot kyllä vievät mukanaan! DDD
Päivän parhaat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708