Oon ihastunu (narkkariin?)

pirpanaa

Tykkään nistimäisestä ulkonäöstä miehillä\pojilla ja ei mua sinänsä muiden aineiden käyttö haittaa mutta tällähetkellä oon aika syvästi ihastunut henkilöön joka käyttää huumeita..Enkä tarkota vaan jotain pilven polttoa.Tää (mies) on myös muutenkin mua reilusti vanhempi joten en oikeen tiiä mitä teen.Annanko vaan olla ja yritän unohtaa vai voisinko tutustua tähän paremmin?Kuitenkin on tosi mukava ja komee ja hauska joten vaikeeta :D
Tän pointti oli siis se mitä mun pitäis tän henkilönkanssa nyt tehdä...

13

308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen unohtaan ei tosta tuu seuraan mitään hyvää varsinka ku oot se nuorempi osapuoli... Ei en sano tätä ilkeyttäni vaan koska se on omaksi parhaaksesi.

• Judgement

Samaa mieltä edellisen kanssa,
      kyllä AINA kannattaa tuomita vaikka ei edes tunne. Muista se!!!

• kkkkko

Auttaisi jos kertoisit ikänne ja käyttääkö ihan suonensisäisiä vai tyyliin nappeja tms.
      Ei kaikki satunnaisesti käyttävät ole pahoja tai kaukaa kierrettäviä ihmisiä. Vahvemmissa huumeissa nyt tuppaa vain olemaan se, että toleranssi kasvaa ja käyttö helposti lisääntyy ja määrät kasvaa.

Jos käyttää usein, en sinuna lähtisi tutustumaan mieheen sen enempää. Toki riippuu myös siitä, saako mies elämässään aikaiseksi jotain, onko töitä tai opiskeleeko? Juhliiko usein? Kuuluuko viihdekäyttöön aina lisävauhti? Käyttääkö muutenkin kuin viihteellä? Siitä sun on jo helppo miettiä, onko hän oikeasti niin hirveän hyvää seuraa.

• pirpanaa

Käyttää vissiin aika usein mutta en tiiä mitä.Vissii jotain nappeja ja sieniä ja tämmösiä ja suonensisäisiä välillä.Oon ollu kerran tällä yötä ja oli vaan jotenkin niin ihanan olonen ja semmonen ja tässä joku pv pystyisin nähä hänet uudestaan,mut tosiaa mietin että pitäskö kuitenkin olla näkemättä häntä..Niin ja ei opiskele eikä käy töissä..
        oon 14 ja tää toinen on mua 5vuotta vanhempi.Mulle on monet sanonu että ois hyvät mahikset tähän mutta empä tiedä koska kokoajan mietin että ei haluis muuta kun vaa panna joten ehkä unohdan tän? Toisaalta mun kaveri seurustelee tän tyypin kaverinkanssa joka on saman ikänen..

• ananananas

Huom! Sä oot 14 ja se toinen 19, niin jos se vaan haluaa panna niin se on lastensuojelurikos, koska suojaikäraja on 16. Joten kannattaa miettiä haluatko todella hänen kanssa parisuhteeseen.

• niinvarmaa

Mutta eihän aina kannata miettiä toltakaan kantilta että jos haluaa vain panna,koska tunnen pareja joilla on tuollainen ikäero ja on ollut kauan parisuhteessa :D

• vanha viisas obiwan

juu kannattaa unohtaa ja ettii vaikka oma ikästä seuraa, ongelmia vaa tulee

• pirpanaa

Vois olla ihan ok.Nyt kuitenkin syystä x meen tälle muutaman viikonpäästä yöks joten vaikeeta unohtaa tää sit kun kuitenkin on samassa asunnossa koko yön ja seuraavan päivän :D Joo ehkä jätän tän jutun vaa kaveripohjalle jos onnistus....

• kkkkko

No käy kimppuun jos haluat tuollaisen luuserin. Itse en katsois hetkeäkään. Ja tuo ikäerokin, ootko vittu tosissas? Kukaan mun frendeistä ei ottais sun ikästä pikkulikkaa ja ovat tuon miehen kanssa samaa ikäluokkaa, jätkä vaan haluaa helpolla kaiken.
      Eikä ole uuseri pelkästään huumeiden käytön takia vaan ihan jo toi tekemättömyys ja kakaroiden kanssa hengaileminen.

Tietääkös vanhempasi, että vietät öitä kyseisellä miekkosella :)

• fjkdkg

Böö pelottaako Se vie sinut mukanaan huumehelvettiin vaikka mukavalta vaikuttaakin. Toleranssi tosiaan kasvaa ja kasvaa. Ja huumeiden käyttö ja hallussapito ovat molemmat rangaistavia rikoksia sakolla tai vankeudella. Live or die make Your choice. No ei kai Ny sentä kuha vitsailin. Tee omapäätös. Mo mä lähenki tästä käyttään essää suonensisäisesti.

• dhazed

Ei ei ei. En koe, että huumeet on mikään absoluuttiinen paha (kaverit vetää pilveä ja ketamiinia ja mandya jne ihan iloisesti, silti huippuyliopistossa ja hyvissä töissä yms), mutta 14-vuotiaiden pitää pysyä niistä mahdollisimman kaukana. Ei pelkästään jättää käyttämättä vaan myös kiertää huumeidenkäyttäjät kaukaa. Noin nuorille ei sovi minkäänlaiset päihteet.

Ymmärrän, että vanhemman pojan huomio tuntuu kivalta ja huumeet ja muut kielletyt asiat kiinostaa, mutta mieti nyt vähän. Haluatko oikeasti kaveerata jätkien kanssa jotka vetää pään sekaisin sossun rahoilla (tai mahdollisesti isin?) ja on näköjään tarpeeksi jälkeenjääneitä kiinostuakseen 5v. nuoremmista tytöistä. 14v. ei tietenkään ole mitään typerä pikkukakara enää (olen todella läheinen samaa ikäluokkaa olevan pikkuveljeni kanssa), mutta verrattuna 19-vuotiaaseen olet vielä niin paljon kehityksessä jäljessä ettei kukaan normaali tämänikäinen kiinostuisi susta mitenkään romanttisesti ainakaan.

Ehdit vielä kokea vaikka mitä ja seurustella monen kivan pojan kanssa, joskus parikymppisenä 5 vuoden ikäero ei enää olekaan niin paha... Jospa nyt kuitenkin pysyisit omanikäistesi tai korkeintaan parivuotta vanhempien seurassa ja unohtaisit tän luuserin kokonaan. Ai niin ja epäilen, että valehtelet vanhemmillesi tekemisistäsi, kannattaisi lopettaa. Näyttää vaan kuinka epäkypsä vielä olet.

• twiikeri1

ei se kannata yleistää että 'kukaan normaali 19v ei ois kiinnostunut...' eihän sitä toisten tilannetta voi tietää. jos on paljon viettänyt aikaa ja jutellut niin voihan sitä rakastua nuorempaankin. en yleisellä tasolla suosittele tuollaisia suhteita, mutta en voi kyllä tuomitakaan, kun itse tapasin 14v reilusti vanhemman, huumeita käyttävän miehen, ja nyt ollaan oltu jo vuosia todella onnellisesti yhdessä, eikä huumeet ole ongelma.

• jfkfiif
        twiikeri1 kirjoitti:

ei se kannata yleistää että 'kukaan normaali 19v ei ois kiinnostunut...' eihän sitä toisten tilannetta voi tietää. jos on paljon viettänyt aikaa ja jutellut niin voihan sitä rakastua nuorempaankin. en yleisellä tasolla suosittele tuollaisia suhteita, mutta en voi kyllä tuomitakaan, kun itse tapasin 14v reilusti vanhemman, huumeita käyttävän miehen, ja nyt ollaan oltu jo vuosia todella onnellisesti yhdessä, eikä huumeet ole ongelma.

Tänne keskusteluun tulee näköjään kaikki narkkarihuorat ja muutkin vajaamman puoleiset ihmiset. Siksi minä taidan tästä häipyä. Ja suosittelen kaikille normaaleille että ette ota mallia ylemmistä viesteistä^. Huumeissa on se ongelma että niitäku käyttää nii tuppaa tulemaan tyhmemmäks ja loogine ajattelu vähennöö...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe