Pörssiromahdus

Voi kun surkeata. Heti kun minulla ei ole tärkeitten kiireitteni takia aikaa suoltaa syväanalyysia, niin palstan älyllinen taso romahtaa. Katsokaa nyt apinat peiliin. Voi kuinka surkeata keskustelua te saatte aikaan.

16

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh..

      Heh heh... Anaalia näyttäs tyrkkäävän.. Heh heh..

    • Olit jossain muilla

      palstoilla, niin ainakin täällä taso sinä aikana nousi. Luoja tietää, mitä siellä muualla tapahtui...

    • 11+6

      Susianalyytikon analysoijana analysoin seuraavaa:
      Hän kävi vain lataamassa pattereitaan. Ei sen kummempaa.
      Jaksaa taas keskustella kaikkien pienten hahmoloistensa kera jotka ovat hänen olkapäänsä vallanneet.

    • Paiehalla

      Analyysia lisään (ei sama). Täällä aloittajaa "vedeltiin laivan alitse" oikein urakalla, siitä räjähtänyt primitiivireaktio täytyi jonnekin jotenkin purkaa, ehkä toisaalle räyhäämisenä ja uhona.
      Olisipa hauskaa löytää nuo raivot ja uhot, ellei ole jo poistetut.

      Ei pahalla.

    • Neehhehh..

      Käyhän kahtoo anaalimies taas tuo suuren himosi kohde tuosta pikkusen ylempää... Jeh heh.. Ja muista ettei sitten saa pieksää eukkoa vaikka integroituisi logaritmit päässä suurella matemaatikolla kuinka mustiksi.. Jheehhehh..

      • Heh heh, surkeata lässytystä. Pannahan tähän vaikkapa Legendren pallofunktiot taikka Gaussin integraalikäyrät. Apinalla pitää vaan olla nöyrä.. Ja siis saat nuolla varpaitani, hirnunhirnun he heh......


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, surkeata lässytystä. Pannahan tähän vaikkapa Legendren pallofunktiot taikka Gaussin integraalikäyrät. Apinalla pitää vaan olla nöyrä.. Ja siis saat nuolla varpaitani, hirnunhirnun he heh......

        Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.


      • Hehehehehhheh...
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.

        Hhheehh... Vai on kaussin käyrien intekrointi ja yhistelmäfunktiot korkeempoo matematiikkoo.. Nhjjejejejjhh.. Juu ja pallofunktion derivointi..hehehhehehheh.. elä mainihe sitä.. Njäähhää... läkähyn muuten... Hehhhe... on edelleen tasokkaampien lukioiden perumatematiikkaa... Hhääähähöä...


      • Nähty on
        Hehehehehhheh... kirjoitti:

        Hhheehh... Vai on kaussin käyrien intekrointi ja yhistelmäfunktiot korkeempoo matematiikkoo.. Nhjjejejejjhh.. Juu ja pallofunktion derivointi..hehehhehehheh.. elä mainihe sitä.. Njäähhää... läkähyn muuten... Hehhhe... on edelleen tasokkaampien lukioiden perumatematiikkaa... Hhääähähöä...

        Älä tuota kiusaa. Onhan se todettu jo moneen kertaan, ettei se ymmärrä mistään mitään. Aina kun palstalle ilmestyy sitä älykkäämpi, keksii se uuden aiheen, eikä kommentoi enää edellistä...


      • Hehhehh
        Nähty on kirjoitti:

        Älä tuota kiusaa. Onhan se todettu jo moneen kertaan, ettei se ymmärrä mistään mitään. Aina kun palstalle ilmestyy sitä älykkäämpi, keksii se uuden aiheen, eikä kommentoi enää edellistä...

        Hehheh täytyyhän sitä opettaa... Kohta se luovuttaa mulle tuossa toisessa keskustelussa shakissa... Kaikki seuraamaan, jotka shakkia ymmärtävät... Opetan sitä kaikkien puolesta.. Hehheh..


      • Taisit löytää
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.

        hienoja nimiä hakukoneella... No ei se mitään, siitä vaan kun ei nuo navigaatiolaskutkaan sinulta sujuneet... Onhan se narsistin jossain yritettävä päteä.


      • Taisit löytää kirjoitti:

        hienoja nimiä hakukoneella... No ei se mitään, siitä vaan kun ei nuo navigaatiolaskutkaan sinulta sujuneet... Onhan se narsistin jossain yritettävä päteä.

        Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.


      • Harmittaako,
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.

        kun ei "helppokaan" ratkennut ???

        BUHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!


      • Hehehhhehh
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.

        Heyhhehhhehh... Kokeillaanko anaalimies navigaatiolaskuja... Hehheh.. Kokeillaan vaikka niitä sinun vaikeampia "propleemoja"...hehhhe... Tai kuulantyöntöä... Hehhehh...


      • Your old nemesis
        Hehehhhehh kirjoitti:

        Heyhhehhhehh... Kokeillaanko anaalimies navigaatiolaskuja... Hehheh.. Kokeillaan vaikka niitä sinun vaikeampia "propleemoja"...hehhhe... Tai kuulantyöntöä... Hehhehh...

        Susianalyytikko kävi purjehduspalstalla häiriköimässä. Ilman nimimerkkiä hän kyseli triviaalikysymyksiä triviaaleista asioista. Kaikki poistettiin, onneksi.

        Minun ei onneksi tarvitse arvuutella Susianalyytikon henkilöyttä, minä tiedä kuka hän on. Jäit kerran kiinni itse teossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe