Voi kun surkeata. Heti kun minulla ei ole tärkeitten kiireitteni takia aikaa suoltaa syväanalyysia, niin palstan älyllinen taso romahtaa. Katsokaa nyt apinat peiliin. Voi kuinka surkeata keskustelua te saatte aikaan.
Pörssiromahdus
16
219
Vastaukset
- Heh heh..
Heh heh... Anaalia näyttäs tyrkkäävän.. Heh heh..
- Olit jossain muilla
palstoilla, niin ainakin täällä taso sinä aikana nousi. Luoja tietää, mitä siellä muualla tapahtui...
- 11+6
Susianalyytikon analysoijana analysoin seuraavaa:
Hän kävi vain lataamassa pattereitaan. Ei sen kummempaa.
Jaksaa taas keskustella kaikkien pienten hahmoloistensa kera jotka ovat hänen olkapäänsä vallanneet. - Paiehalla
Analyysia lisään (ei sama). Täällä aloittajaa "vedeltiin laivan alitse" oikein urakalla, siitä räjähtänyt primitiivireaktio täytyi jonnekin jotenkin purkaa, ehkä toisaalle räyhäämisenä ja uhona.
Olisipa hauskaa löytää nuo raivot ja uhot, ellei ole jo poistetut.
Ei pahalla. - Neehhehh..
Käyhän kahtoo anaalimies taas tuo suuren himosi kohde tuosta pikkusen ylempää... Jeh heh.. Ja muista ettei sitten saa pieksää eukkoa vaikka integroituisi logaritmit päässä suurella matemaatikolla kuinka mustiksi.. Jheehhehh..
Heh heh, surkeata lässytystä. Pannahan tähän vaikkapa Legendren pallofunktiot taikka Gaussin integraalikäyrät. Apinalla pitää vaan olla nöyrä.. Ja siis saat nuolla varpaitani, hirnunhirnun he heh......
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, surkeata lässytystä. Pannahan tähän vaikkapa Legendren pallofunktiot taikka Gaussin integraalikäyrät. Apinalla pitää vaan olla nöyrä.. Ja siis saat nuolla varpaitani, hirnunhirnun he heh......
Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.
- Hehehehehhheh...
Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.
Hhheehh... Vai on kaussin käyrien intekrointi ja yhistelmäfunktiot korkeempoo matematiikkoo.. Nhjjejejejjhh.. Juu ja pallofunktion derivointi..hehehhehehheh.. elä mainihe sitä.. Njäähhää... läkähyn muuten... Hehhhe... on edelleen tasokkaampien lukioiden perumatematiikkaa... Hhääähähöä...
- Nähty on
Hehehehehhheh... kirjoitti:
Hhheehh... Vai on kaussin käyrien intekrointi ja yhistelmäfunktiot korkeempoo matematiikkoo.. Nhjjejejejjhh.. Juu ja pallofunktion derivointi..hehehhehehheh.. elä mainihe sitä.. Njäähhää... läkähyn muuten... Hehhhe... on edelleen tasokkaampien lukioiden perumatematiikkaa... Hhääähähöä...
Älä tuota kiusaa. Onhan se todettu jo moneen kertaan, ettei se ymmärrä mistään mitään. Aina kun palstalle ilmestyy sitä älykkäämpi, keksii se uuden aiheen, eikä kommentoi enää edellistä...
- Hehhehh
Nähty on kirjoitti:
Älä tuota kiusaa. Onhan se todettu jo moneen kertaan, ettei se ymmärrä mistään mitään. Aina kun palstalle ilmestyy sitä älykkäämpi, keksii se uuden aiheen, eikä kommentoi enää edellistä...
Hehheh täytyyhän sitä opettaa... Kohta se luovuttaa mulle tuossa toisessa keskustelussa shakissa... Kaikki seuraamaan, jotka shakkia ymmärtävät... Opetan sitä kaikkien puolesta.. Hehheh..
- Taisit löytää
hienoja nimiä hakukoneella... No ei se mitään, siitä vaan kun ei nuo navigaatiolaskutkaan sinulta sujuneet... Onhan se narsistin jossain yritettävä päteä.
Taisit löytää kirjoitti:
hienoja nimiä hakukoneella... No ei se mitään, siitä vaan kun ei nuo navigaatiolaskutkaan sinulta sujuneet... Onhan se narsistin jossain yritettävä päteä.
Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.
- Harmittaako,
Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.
kun ei "helppokaan" ratkennut ???
BUHAHAHAHAHAHAAA!!!!!! - Hehehhhehh
Heyhhehhhehh... Kokeillaanko anaalimies navigaatiolaskuja... Hehheh.. Kokeillaan vaikka niitä sinun vaikeampia "propleemoja"...hehhhe... Tai kuulantyöntöä... Hehhehh...
- Your old nemesis
Hehehhhehh kirjoitti:
Heyhhehhhehh... Kokeillaanko anaalimies navigaatiolaskuja... Hehheh.. Kokeillaan vaikka niitä sinun vaikeampia "propleemoja"...hehhhe... Tai kuulantyöntöä... Hehhehh...
Susianalyytikko kävi purjehduspalstalla häiriköimässä. Ilman nimimerkkiä hän kyseli triviaalikysymyksiä triviaaleista asioista. Kaikki poistettiin, onneksi.
Minun ei onneksi tarvitse arvuutella Susianalyytikon henkilöyttä, minä tiedä kuka hän on. Jäit kerran kiinni itse teossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103