Voi kun surkeata. Heti kun minulla ei ole tärkeitten kiireitteni takia aikaa suoltaa syväanalyysia, niin palstan älyllinen taso romahtaa. Katsokaa nyt apinat peiliin. Voi kuinka surkeata keskustelua te saatte aikaan.
Pörssiromahdus
16
329
Vastaukset
- Heh heh..
Heh heh... Anaalia näyttäs tyrkkäävän.. Heh heh..
- Olit jossain muilla
palstoilla, niin ainakin täällä taso sinä aikana nousi. Luoja tietää, mitä siellä muualla tapahtui...
- 11+6
Susianalyytikon analysoijana analysoin seuraavaa:
Hän kävi vain lataamassa pattereitaan. Ei sen kummempaa.
Jaksaa taas keskustella kaikkien pienten hahmoloistensa kera jotka ovat hänen olkapäänsä vallanneet. - Paiehalla
Analyysia lisään (ei sama). Täällä aloittajaa "vedeltiin laivan alitse" oikein urakalla, siitä räjähtänyt primitiivireaktio täytyi jonnekin jotenkin purkaa, ehkä toisaalle räyhäämisenä ja uhona.
Olisipa hauskaa löytää nuo raivot ja uhot, ellei ole jo poistetut.
Ei pahalla. - Neehhehh..
Käyhän kahtoo anaalimies taas tuo suuren himosi kohde tuosta pikkusen ylempää... Jeh heh.. Ja muista ettei sitten saa pieksää eukkoa vaikka integroituisi logaritmit päässä suurella matemaatikolla kuinka mustiksi.. Jheehhehh..
Heh heh, surkeata lässytystä. Pannahan tähän vaikkapa Legendren pallofunktiot taikka Gaussin integraalikäyrät. Apinalla pitää vaan olla nöyrä.. Ja siis saat nuolla varpaitani, hirnunhirnun he heh......
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, surkeata lässytystä. Pannahan tähän vaikkapa Legendren pallofunktiot taikka Gaussin integraalikäyrät. Apinalla pitää vaan olla nöyrä.. Ja siis saat nuolla varpaitani, hirnunhirnun he heh......
Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.
- Hehehehehhheh...
Susianalyytikko kirjoitti:
Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.
Hhheehh... Vai on kaussin käyrien intekrointi ja yhistelmäfunktiot korkeempoo matematiikkoo.. Nhjjejejejjhh.. Juu ja pallofunktion derivointi..hehehhehehheh.. elä mainihe sitä.. Njäähhää... läkähyn muuten... Hehhhe... on edelleen tasokkaampien lukioiden perumatematiikkaa... Hhääähähöä...
- Nähty on
Hehehehehhheh... kirjoitti:
Hhheehh... Vai on kaussin käyrien intekrointi ja yhistelmäfunktiot korkeempoo matematiikkoo.. Nhjjejejejjhh.. Juu ja pallofunktion derivointi..hehehhehehheh.. elä mainihe sitä.. Njäähhää... läkähyn muuten... Hehhhe... on edelleen tasokkaampien lukioiden perumatematiikkaa... Hhääähähöä...
Älä tuota kiusaa. Onhan se todettu jo moneen kertaan, ettei se ymmärrä mistään mitään. Aina kun palstalle ilmestyy sitä älykkäämpi, keksii se uuden aiheen, eikä kommentoi enää edellistä...
- Hehhehh
Nähty on kirjoitti:
Älä tuota kiusaa. Onhan se todettu jo moneen kertaan, ettei se ymmärrä mistään mitään. Aina kun palstalle ilmestyy sitä älykkäämpi, keksii se uuden aiheen, eikä kommentoi enää edellistä...
Hehheh täytyyhän sitä opettaa... Kohta se luovuttaa mulle tuossa toisessa keskustelussa shakissa... Kaikki seuraamaan, jotka shakkia ymmärtävät... Opetan sitä kaikkien puolesta.. Hehheh..
- Taisit löytää
Susianalyytikko kirjoitti:
Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.
hienoja nimiä hakukoneella... No ei se mitään, siitä vaan kun ei nuo navigaatiolaskutkaan sinulta sujuneet... Onhan se narsistin jossain yritettävä päteä.
Taisit löytää kirjoitti:
hienoja nimiä hakukoneella... No ei se mitään, siitä vaan kun ei nuo navigaatiolaskutkaan sinulta sujuneet... Onhan se narsistin jossain yritettävä päteä.
Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.
- Harmittaako,
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.
kun ei "helppokaan" ratkennut ???
BUHAHAHAHAHAHAAA!!!!!! - Hehehhhehh
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.
Heyhhehhhehh... Kokeillaanko anaalimies navigaatiolaskuja... Hehheh.. Kokeillaan vaikka niitä sinun vaikeampia "propleemoja"...hehhhe... Tai kuulantyöntöä... Hehhehh...
- Your old nemesis
Hehehhhehh kirjoitti:
Heyhhehhhehh... Kokeillaanko anaalimies navigaatiolaskuja... Hehheh.. Kokeillaan vaikka niitä sinun vaikeampia "propleemoja"...hehhhe... Tai kuulantyöntöä... Hehhehh...
Susianalyytikko kävi purjehduspalstalla häiriköimässä. Ilman nimimerkkiä hän kyseli triviaalikysymyksiä triviaaleista asioista. Kaikki poistettiin, onneksi.
Minun ei onneksi tarvitse arvuutella Susianalyytikon henkilöyttä, minä tiedä kuka hän on. Jäit kerran kiinni itse teossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673