Kun asuntojen hintojen romahdus tästä kiihtyy ja työpaikka menee alta vaihtuu juomat aika radikaalisti. Parasta alkaa siihen jo totuttelemaan. Kumpaa alatte ostamaan, molemmat ovat "alan miesten" suosiossa...
http://www.alko.fi/tuotteet/326657/
http://www.alko.fi/tuotteet/328857/
Kohta loppuu konjakin juonti...
13
140
Vastaukset
- Vaihtoehtoja
Tää on kans aika hyvä: http://www.alko.fi/tuotteet/004981/
Lapsena tota sanottiin lavuaariks, kamalan makuista mutta kyllä siitä känniin tuli.
Toinen mikä oli alan asiantuntijoiden eli spurgujen valinta oli minttusuklaa. Siinä oli kuulema paras hinta-laatusuhde ja ne kaverit tietää nää jutut. En löytänyt täsmälleen samaa mutta tässä lähin tärppi: http://www.alko.fi/tuotteet/003151 - Hyvää ja halpaa
Isänmaallisin juoma on tietysti Suomi-Viina jota myös lippuviinaksi sanotaan. Hyvää, halpaa, 32% joten sitä voi juoda sellaisenaan, ei tarvitse blandata. Sekin on selvää säästöä!
http://www.viinarannasta.ee/detail.php?id=24641 - Kova kohtalo
Porhot joutuvat tyytymään pirkkakeskariin ja xtralenkkiin kun rahat on loppu. Lenkin voivat toki grillata mutta maistuuko kanan jätepaloista tehty jauhomakkara yhtä hyvältä kuin kassler ja juustokämppinki?
- Halakala
Kassler on aivan hirveää. Possun jätettä.
Camping on keskivertomakkara.
Itse vedän porsaan sisäfilettä tai karitsan karetta ja makkaraksi jotain Vidgreniltä.- OK-Porho
Kassler on parasta mahdollista lihaa grilliin ja juustocamping on makkaroiden aatelia. Halakala ei näistä asioista tiedä yhtään mitään.
Tuli äsken herättyä ja kuten meillä paremmissa piireissä sanotaan niin on aikamoinen "dagen efter". Etätyöpäivä venyi ja jatkui kosteissa merkeissä, ei XO eikä kylmä A-olutkaan oikein mene alas.
Onneksi lasissa on Virosta tuotua lonkeroa jääpalojen kanssa. Tämä menee hyvin alas, vielä muutama, sitten taas XO:ta, grilli kuumaksi, elämä voittaa... Itse asiassa Kassler on täysin aliarvostettu liha. Porsaan sisäfile on mauton ja henkilökohtaisesti pidän sen suutuntumaa puisevana. Toki kunnolla maustettuna siitäkin saa ihan hyvää. Grillissä herkästi vielä kuivahtaa.
Makkaroista itse pidän chorizo-tyyppisistä. Toki johonkin mökkiviikonloppuun sopii hyvin vaikkapa chili-juusto-camping kalja. Silloin eletäänkin ns. askeettisesti.- hopihopi.
The_Rat kirjoitti:
Itse asiassa Kassler on täysin aliarvostettu liha. Porsaan sisäfile on mauton ja henkilökohtaisesti pidän sen suutuntumaa puisevana. Toki kunnolla maustettuna siitäkin saa ihan hyvää. Grillissä herkästi vielä kuivahtaa.
Makkaroista itse pidän chorizo-tyyppisistä. Toki johonkin mökkiviikonloppuun sopii hyvin vaikkapa chili-juusto-camping kalja. Silloin eletäänkin ns. askeettisesti.Montako tuntia Rat on tänään tehnyt töitä, kun katsoo viestejä, niin koko päivä taas palstalla, naama turvonneena? Työttömällä sekatyömiehellähän on aikaa puhua vaikka kasslerista, uskottavuus täysin NOLLA: ja kakkonen kaapissa..
hopihopi. kirjoitti:
Montako tuntia Rat on tänään tehnyt töitä, kun katsoo viestejä, niin koko päivä taas palstalla, naama turvonneena? Työttömällä sekatyömiehellähän on aikaa puhua vaikka kasslerista, uskottavuus täysin NOLLA: ja kakkonen kaapissa..
Viestin välissä tullut sellaiset seitsemän tuntia tähän mennessä.
Eiköhän se tältä päivältä riitä. Taidanpa lähteä kotiinpäin.
- ei mitään viinaa
Eihän sieltä leipäjonosta viinaksia jaella.
- mr long john
Virosta long john whiskyä 1 litran pullo 15 euroa!!!!!!!!
Voittaa kaiken maailman konjakit ja brandyt. - Puerto.
Haistahan ite, Whisky vain närästää, rahvaan juomaa, konjakki tai hyvä Brandy parasta mitä on, Espanjasta Jerezin tosi hyvää Brandyä ja litran leka 10 egee ja ihanaa. Kuka tykkää mistä, minä en Whiskystä.
- OK-Porho
Tänään oli etätyöpäivä, päivä mennyt nukkuessa mutta nyt olen piristynyt sillä lasissa on XO:ta!
- etäinen työ
OK-Porho kirjoitti:
Tänään oli etätyöpäivä, päivä mennyt nukkuessa mutta nyt olen piristynyt sillä lasissa on XO:ta!
Onkos kaikki ne päivät, jolloin olet ruoka- tai sossujonossa sinulle etätyöpäiviä, olethan silloin kaukana kotoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2234534Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453288Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142188Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141850Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51198- 741033
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat25994- 75928
- 54926