Tunnen olevani koira.

Wuf-hau-hau.

Käyn haukkumassa ei palstoilla. Kyylään ja murisen. Olen ilkeä. Näykin.

Millainen koulutus olisi paras, että pääsisin eroon pahoista tavoistani?

En anna tassua enkä istu käskystä. Niin ja nimeni on trolli. Millaista pantaa suosittelette?
Karvani eivät kiillä ja olen osittain sheivattu. Olen leikkaamaton uros.

9

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autuaitaovatpuupäät

Lopetus piikki.

• Ei vielä

vasta kun alkaa kintuille kusemaan ja silmille hyppimään.

• kumartaa.1
        Ei vielä kirjoitti:

vasta kun alkaa kintuille kusemaan ja silmille hyppimään.

Se on aika pukea pitkät kalsarit ja sitten kun pääsee taas hieman yli niin paljon rakkautta

• Tohtorisexonthebeach

Hei, voin opettaa sinua käyttäytymään kuin ihminen. Olen jo asiantuntija tälläisissä asioissa. Asiakkaisiini kuuluu samaa tautia sairastaneet kuin sinäkin. Yleinen tauti, josta halutessaan pääsee helposti eroon. Ota yhteyttä 358 40 8767895! ;)

• Täti--ihminen

Kuin ihminen? Eiväthän ihmiset osaa käyttäytyä, koirat osaavat paljon paremmin!

• rqw35w35

Voi eihän koiruli voi olla ilkeä! Ihana VITTU-KOISSU AAAAAAAAAAAAAH OOOOOOOOOOOOOOH

• sunstorm

Apu löytyy helposti. Sinut on kastroitava elikkä pallit pois. Sillä lähtee turha uhoaminen nopeasti. Jos sulle vielä jää jonkinlaista häiriökäyttäytymistä niin sitten hankit itsellesi sähköpannan. Käännät vaan volumen kaakkoon ja painat nappia aina kun mielesi tekee näykkiä tahi haukkua tahi muuten vaan olla ilkeä. Kaikkeen löytyy yleensä ratkaisu
      Onneksi tulit tänne pyytämään apua! ;)

• miumaumou

Mie oon kissa ja kynsin siut!

• niinpäniin

Menkäähän taas terapian tarpeessa olevat narsistiIutkat takaisin sinne ikäväpalstalle ja jos ootte vanhempia Iutkia niin sinkkupalstalle jonka olette valloittaneet narsismioireiluissanne.

p.s. EI sitten enää leikitä psykiatrianammattilaisleikkiä, kun niitä te ette voi olla, kun otatte niitä uusia uhreja ja se on narsismin yksi tunnusmerkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      92
      2164
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2151
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      47
      1937
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1452
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1357
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1336
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1141
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1036
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      906
    Aihe