Käyn haukkumassa ei palstoilla. Kyylään ja murisen. Olen ilkeä. Näykin.
Millainen koulutus olisi paras, että pääsisin eroon pahoista tavoistani?
En anna tassua enkä istu käskystä. Niin ja nimeni on trolli. Millaista pantaa suosittelette?
Karvani eivät kiillä ja olen osittain sheivattu. Olen leikkaamaton uros.
Tunnen olevani koira.
9
223
Vastaukset
- autuaitaovatpuupäät
Lopetus piikki.
- Ei vielä
vasta kun alkaa kintuille kusemaan ja silmille hyppimään.
- kumartaa.1
Ei vielä kirjoitti:
vasta kun alkaa kintuille kusemaan ja silmille hyppimään.
Se on aika pukea pitkät kalsarit ja sitten kun pääsee taas hieman yli niin paljon rakkautta
- Tohtorisexonthebeach
Hei, voin opettaa sinua käyttäytymään kuin ihminen. Olen jo asiantuntija tälläisissä asioissa. Asiakkaisiini kuuluu samaa tautia sairastaneet kuin sinäkin. Yleinen tauti, josta halutessaan pääsee helposti eroon. Ota yhteyttä 358 40 8767895! ;)
- Täti--ihminen
Kuin ihminen? Eiväthän ihmiset osaa käyttäytyä, koirat osaavat paljon paremmin!
- rqw35w35
Voi eihän koiruli voi olla ilkeä! Ihana VITTU-KOISSU AAAAAAAAAAAAAH OOOOOOOOOOOOOOH
- sunstorm
Apu löytyy helposti. Sinut on kastroitava elikkä pallit pois. Sillä lähtee turha uhoaminen nopeasti. Jos sulle vielä jää jonkinlaista häiriökäyttäytymistä niin sitten hankit itsellesi sähköpannan. Käännät vaan volumen kaakkoon ja painat nappia aina kun mielesi tekee näykkiä tahi haukkua tahi muuten vaan olla ilkeä. Kaikkeen löytyy yleensä ratkaisu
Onneksi tulit tänne pyytämään apua! ;) - miumaumou
Mie oon kissa ja kynsin siut!
- niinpäniin
Menkäähän taas terapian tarpeessa olevat narsistiIutkat takaisin sinne ikäväpalstalle ja jos ootte vanhempia Iutkia niin sinkkupalstalle jonka olette valloittaneet narsismioireiluissanne.
p.s. EI sitten enää leikitä psykiatrianammattilaisleikkiä, kun niitä te ette voi olla, kun otatte niitä uusia uhreja ja se on narsismin yksi tunnusmerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969