Huijaamalla raskaaksi, miten?

wawwaton naane

Hei!
Tiedän naisia, jotka ovat hankkiutuneet huijaamalla raskaaksi:
- e-pillereiden tahallinen syömättömyys (pilleri aamuisin lavuaariin/roskikseen),
-kondomin vahingoittaminen
-valehtelu kierukasta/e-pillereistä ei-vakikumppanille
-vieraissa käynti (ei isyystestiä, koska ollaan naimisissa..)

Näin naistenpäivän kunniaksi ajattelin kysästä teiltä kanssasisaret oletteko käyttäneet vilunkia vauvakuumeissanne?

Oletko sinä tai ystäväsi hankkiutunut raskaaksi mieheltä salaa?

199

9939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene hoitoon

      Minusta aikeesi tulisi kriminalisoida! Raiskaukseen verrattava rikos!

      • Ei näitä kahta voi oikein verrata keskenään. Tietyltä kantilta katsottuna paljon pahempikin asia kuin raiskaus. Luodaan lisää ihmisiä kärsimään tähän maailmaan ilman kunnon vanhempia.


      • nymfooo
        saganist kirjoitti:

        Ei näitä kahta voi oikein verrata keskenään. Tietyltä kantilta katsottuna paljon pahempikin asia kuin raiskaus. Luodaan lisää ihmisiä kärsimään tähän maailmaan ilman kunnon vanhempia.

        Ihan itteekseen tuo tapahtuu. Olen parisuhteessa elänyt jo 18 vuotta ja koko sen ajan käynyt vieraissa. Nyt varsinkin olen innostunut netin treffipalstoista kuten www.pettajat.com mistä saa mukavasti sänkyseuraa. Se on kätevää nykyään :D Mutta jos vakavasti puhutaan, niin olen nymfo koko elämäni. En todellakaan tiedä kuka on lasteni isä, veikkaan että jokaiselle viidellä lapsella on eri isä. Mieheni ei tiedä tästä mitään. Tiedän olen sairas ja tarvitsisin apua mutta seksi vie ja netissä kynnys on pieni


      • hk,,
        nymfooo kirjoitti:

        Ihan itteekseen tuo tapahtuu. Olen parisuhteessa elänyt jo 18 vuotta ja koko sen ajan käynyt vieraissa. Nyt varsinkin olen innostunut netin treffipalstoista kuten www.pettajat.com mistä saa mukavasti sänkyseuraa. Se on kätevää nykyään :D Mutta jos vakavasti puhutaan, niin olen nymfo koko elämäni. En todellakaan tiedä kuka on lasteni isä, veikkaan että jokaiselle viidellä lapsella on eri isä. Mieheni ei tiedä tästä mitään. Tiedän olen sairas ja tarvitsisin apua mutta seksi vie ja netissä kynnys on pieni

        johan jutun murjasit, uskotko itsekkään,,siis minkä takia valehtelee ,,??


      • Ei voi käsittää
        nymfooo kirjoitti:

        Ihan itteekseen tuo tapahtuu. Olen parisuhteessa elänyt jo 18 vuotta ja koko sen ajan käynyt vieraissa. Nyt varsinkin olen innostunut netin treffipalstoista kuten www.pettajat.com mistä saa mukavasti sänkyseuraa. Se on kätevää nykyään :D Mutta jos vakavasti puhutaan, niin olen nymfo koko elämäni. En todellakaan tiedä kuka on lasteni isä, veikkaan että jokaiselle viidellä lapsella on eri isä. Mieheni ei tiedä tästä mitään. Tiedän olen sairas ja tarvitsisin apua mutta seksi vie ja netissä kynnys on pieni

        Sinunlaista ihmistä kuvaa yksi H:lla alkava sana. Mikäli kirjoituksesi on faktaa.


      • killla
        nymfooo kirjoitti:

        Ihan itteekseen tuo tapahtuu. Olen parisuhteessa elänyt jo 18 vuotta ja koko sen ajan käynyt vieraissa. Nyt varsinkin olen innostunut netin treffipalstoista kuten www.pettajat.com mistä saa mukavasti sänkyseuraa. Se on kätevää nykyään :D Mutta jos vakavasti puhutaan, niin olen nymfo koko elämäni. En todellakaan tiedä kuka on lasteni isä, veikkaan että jokaiselle viidellä lapsella on eri isä. Mieheni ei tiedä tästä mitään. Tiedän olen sairas ja tarvitsisin apua mutta seksi vie ja netissä kynnys on pieni

        Vau olet rohkea, elät omaa elämääsi kuten pitääkin. Et ole sairas :)


      • vanhempi miesssss
        hk,, kirjoitti:

        johan jutun murjasit, uskotko itsekkään,,siis minkä takia valehtelee ,,??

        Vanha konsti on parempi kuin pussilinen uusia. Aina naiset on päättäneet hankkia lapsia muka vahingossa, ei mikään sukupolvi miehiä ikinä sitä opi. Kaikki on aina vaan että oho.

        Naiset tekee tuota todellakin tosissaan. Lapsia pitää saada ja toisille riittää se lapsi ja toiset haluavat myös elatuksen. Lapsia parisuhteessa tai sen ulkopuolella, niin se vaan menee pojat.


      • jeee
        nymfooo kirjoitti:

        Ihan itteekseen tuo tapahtuu. Olen parisuhteessa elänyt jo 18 vuotta ja koko sen ajan käynyt vieraissa. Nyt varsinkin olen innostunut netin treffipalstoista kuten www.pettajat.com mistä saa mukavasti sänkyseuraa. Se on kätevää nykyään :D Mutta jos vakavasti puhutaan, niin olen nymfo koko elämäni. En todellakaan tiedä kuka on lasteni isä, veikkaan että jokaiselle viidellä lapsella on eri isä. Mieheni ei tiedä tästä mitään. Tiedän olen sairas ja tarvitsisin apua mutta seksi vie ja netissä kynnys on pieni

        Olisit huora saattanut olla uskottavampi ilman tuota maksetun palstan mainosta vitun idiootti


      • Vinkki miehille
        vanhempi miesssss kirjoitti:

        Vanha konsti on parempi kuin pussilinen uusia. Aina naiset on päättäneet hankkia lapsia muka vahingossa, ei mikään sukupolvi miehiä ikinä sitä opi. Kaikki on aina vaan että oho.

        Naiset tekee tuota todellakin tosissaan. Lapsia pitää saada ja toisille riittää se lapsi ja toiset haluavat myös elatuksen. Lapsia parisuhteessa tai sen ulkopuolella, niin se vaan menee pojat.

        Tässä vinkki miehille:

        Joku hutsu on porsinut ja väittää sinua isäksi.
        Kiellä isyytesi => Saat kutsun isyystestiin.
        Olet kiireinen joten anna henkkarisi kaverillesi ja pyydät hänet menemään puolestasi => Et ole isä => Et maksa elatusmaksuja, ikinä.
        Muista kaveriasi jollain pienellä vastapalveluksella, vaikka Thaimaanmatkalla.


      • P.S.
        Vinkki miehille kirjoitti:

        Tässä vinkki miehille:

        Joku hutsu on porsinut ja väittää sinua isäksi.
        Kiellä isyytesi => Saat kutsun isyystestiin.
        Olet kiireinen joten anna henkkarisi kaverillesi ja pyydät hänet menemään puolestasi => Et ole isä => Et maksa elatusmaksuja, ikinä.
        Muista kaveriasi jollain pienellä vastapalveluksella, vaikka Thaimaanmatkalla.

        Tässä kuviossa ei ole kuin voittajia: Nainen saa sen mukulan mitä oli halunnutkin ja sinä.. No toivottavasti oli hyvä pano.


      • 7ui7ti6ti8i87
        P.S. kirjoitti:

        Tässä kuviossa ei ole kuin voittajia: Nainen saa sen mukulan mitä oli halunnutkin ja sinä.. No toivottavasti oli hyvä pano.

        Ja lapsi joka miettii koko ikänsä missä on isä? Onko sen suvussa sairauksia? Sairastunko minäkin?


      • ruutmoi
        P.S. kirjoitti:

        Tässä kuviossa ei ole kuin voittajia: Nainen saa sen mukulan mitä oli halunnutkin ja sinä.. No toivottavasti oli hyvä pano.

        Aika moni nainen ei tyydy vain siihen mukulaan. Niitähän kun saa tarvittaessa adoptoituakin, siinä vain joutuu todistamaan että on jopa jotain valmiuksiakin vanhemman hommaan toisin kuin jossain satunnaisesta panosta syntyneestä lapsesta.

        Moni kun on kiinnostunut sen lapsen lisäksi siitä että joku toimisi myös kustantajana sille naisen perheleikille ja jopa elintasolle.


      • ruutmoi
        7ui7ti6ti8i87 kirjoitti:

        Ja lapsi joka miettii koko ikänsä missä on isä? Onko sen suvussa sairauksia? Sairastunko minäkin?

        Siksipä että olisi parasta jos jokaiselle syntyvälle lapselle tehtäisiin automaattinen isyystesti muiden testien ohessa, niin saataisiin paremmin kartoitettua mm. tautiperimää ja muita mahdollisia yhtäläisyyksiä elinluovutusten yms. suhteen.


      • tuumia
        Vinkki miehille kirjoitti:

        Tässä vinkki miehille:

        Joku hutsu on porsinut ja väittää sinua isäksi.
        Kiellä isyytesi => Saat kutsun isyystestiin.
        Olet kiireinen joten anna henkkarisi kaverillesi ja pyydät hänet menemään puolestasi => Et ole isä => Et maksa elatusmaksuja, ikinä.
        Muista kaveriasi jollain pienellä vastapalveluksella, vaikka Thaimaanmatkalla.

        Ei muuten huonompi idea jos on mahdollista noin toteuttaa. Vielä parempi olisi toki automaattinen isyystesti joka tapauksessa.


      • rumilus.
        tuumia kirjoitti:

        Ei muuten huonompi idea jos on mahdollista noin toteuttaa. Vielä parempi olisi toki automaattinen isyystesti joka tapauksessa.

        Voin ruiskii spermat sisääsi jos kerran se noin vaikeeta on löytää mies joka haluaa lapsia muuten kuin huijaamalla.


      • ....
        P.S. kirjoitti:

        Tässä kuviossa ei ole kuin voittajia: Nainen saa sen mukulan mitä oli halunnutkin ja sinä.. No toivottavasti oli hyvä pano.

        Sairaalassa henkilöllisyys tarkistetaan. Ellei sinulla ole identtistä veljeä luuserointisi ei onnistu.


      • sinä olet rikos
        saganist kirjoitti:

        Ei näitä kahta voi oikein verrata keskenään. Tietyltä kantilta katsottuna paljon pahempikin asia kuin raiskaus. Luodaan lisää ihmisiä kärsimään tähän maailmaan ilman kunnon vanhempia.

        "Tietyltä kantilta katsottuna paljon pahempikin asia kuin raiskaus."

        Tottakai, mikä tahansa mieheen kohdistuva rikos on pahempi kuin yksikään naiseen kohdistuva... Mistä teitä idiootteja oikein sikiää??


      • yh6565y56y56y56
        ruutmoi kirjoitti:

        Siksipä että olisi parasta jos jokaiselle syntyvälle lapselle tehtäisiin automaattinen isyystesti muiden testien ohessa, niin saataisiin paremmin kartoitettua mm. tautiperimää ja muita mahdollisia yhtäläisyyksiä elinluovutusten yms. suhteen.

        Jonka lapsi voisi katsoa täytettyään 18 vuotta.


      • h66h6h665h65h
        rumilus. kirjoitti:

        Voin ruiskii spermat sisääsi jos kerran se noin vaikeeta on löytää mies joka haluaa lapsia muuten kuin huijaamalla.

        Jos olisin nainen niin aivan varmalla nusuttelisin jonkun maalaisjussin tai perämettän omistajan kanssa.

        Sitähän noi likat tekee tuossa tv ohjelmassakin. Pusupusunusunusujamanimani.

        Naispuoliset vastineet pelailee ja etsii tarpeeksi tyhmää tuleviin lainoihin :)

        Miks ihmiset on niin tyhmii??


      • 10+7

        Älä tunge melaa mekkoon, jos et tiedä että minkä takia biologia "kehoittaa" sinua tekemään niin.

        ainiin, olen muuten mies joka tässä kommentoi.

        niin, kenenkään ei ole pakko "harrastaa" seksiä.


      • surkeaa
        Ei voi käsittää kirjoitti:

        Sinunlaista ihmistä kuvaa yksi H:lla alkava sana. Mikäli kirjoituksesi on faktaa.

        se on vaan surkea mies joka yrittää saada klikkauksia surkeille sivuilleen, saadakseen surkeita pikkurahoja surkean elämänsä rahoittamiseen.


      • pöljäkönäoot
        Ei voi käsittää kirjoitti:

        Sinunlaista ihmistä kuvaa yksi H:lla alkava sana. Mikäli kirjoituksesi on faktaa.

        Hyvä "Ei voi käsittää", eihän ketjun aloittaja ole itse huijaamalla tullut raskaaksi; on ilmeisesti lapseton ja kyselee muiden kokemuksia ja luettelee tuossa alkutekstissä (mikä olisi ehkä sinunkin H:lla kuvailija kannattanut lukea ajatuksen kanssa... yks plus yks on kaks eikö?) tapoja joilla tietää lasten saaneensa alkunsa.

        "Oletteko käyttäneet vilunkia vauvakuumeissanne? Oletko sinä tai ystäväsi hankkiutunut raskaaksi mieheltä salaa?"

        Mikä tässä sinusta on H-sanaa? Minun mielestä on ihan asiallista keskustella aiheesta, jota Suomessa tapahtuu! Ja montaa vaivaa syyllisyys tai onni; täällä saa asiasta keskustella. Voisitko nuiva lukutaidon moukka siirtyä pois arvostelemasta ihmisiä ymmärtämättä että maailmassa tapahtuu asioita, joista voi myös keskustella... hanki oma elämä.


      • Pamela
        10+7 kirjoitti:

        Älä tunge melaa mekkoon, jos et tiedä että minkä takia biologia "kehoittaa" sinua tekemään niin.

        ainiin, olen muuten mies joka tässä kommentoi.

        niin, kenenkään ei ole pakko "harrastaa" seksiä.

        HURRAA!

        Samaa mieltä! Pitäkää miehet huolta että piuhat on kiinni jos ei sukua tee mieli lisätä! JA kaikenlainen "ehdin vetää ennen kuin laukean" p*aska ja muut selitykset HAHAA tietämättömien hommaa. Ei miestä voi huijata; kyllä MIES tietää mitä tekee kun naisen sisään laukeaa.


      • Marja78
        Pamela kirjoitti:

        HURRAA!

        Samaa mieltä! Pitäkää miehet huolta että piuhat on kiinni jos ei sukua tee mieli lisätä! JA kaikenlainen "ehdin vetää ennen kuin laukean" p*aska ja muut selitykset HAHAA tietämättömien hommaa. Ei miestä voi huijata; kyllä MIES tietää mitä tekee kun naisen sisään laukeaa.

        Yhdyntä aktina ei ole ihmisoikeuksissa lueteltu ominaisuus.

        Paras ehkäisykeino on pidättyväisyys! Likat jalat ristissä jos ei mukulaa halua ja miehet; oman käden onnella ilman lapsenruokkoja ;)


      • ölkjhgfcvb
        Vinkki miehille kirjoitti:

        Tässä vinkki miehille:

        Joku hutsu on porsinut ja väittää sinua isäksi.
        Kiellä isyytesi => Saat kutsun isyystestiin.
        Olet kiireinen joten anna henkkarisi kaverillesi ja pyydät hänet menemään puolestasi => Et ole isä => Et maksa elatusmaksuja, ikinä.
        Muista kaveriasi jollain pienellä vastapalveluksella, vaikka Thaimaanmatkalla.

        Eniten tässä käy sääliksi sitä lasta.
        Jos mies et halua lapsia, niin käy nipsaisemassa siemenjohtimet.
        Joo, kieltämättä nainen osoittaa huonoa makua ja harkintaa, jos sinun kanssasi on ollut. Ehkä harkintakyky on ollut alkoholin sumentama. En keksi muuta syytä, miksi kukaan sekaantuisi sinuun. Niin, voidaan varmaankin puhua porsimisesta, koska isä on ällö sika. Suositus, ota f.buddyksi oma pyyhe. Ehkä saatte yhdessä nessuja. Niille ei tarvitse maksaa elareita. Sillä tuskin sinulla elareihin olisi varaakaan. Kerää vaikka pulloja, jotta rahasi riittävät kortsuihin, jos pyyhe ei vastaa riittävästi sun tunteisiin. Mitä epäilen.


      • hervannan ufo
        Ei voi käsittää kirjoitti:

        Sinunlaista ihmistä kuvaa yksi H:lla alkava sana. Mikäli kirjoituksesi on faktaa.

        mun mutsi oli Hra oikein isoolla H:lla.tarvitsi elättäjän äpärä tyttärelleen kun sen piti päästä oppikouluun niinkuin muut serkut.kun ei saanut mistään (1950-luvun lopulla niin ei tietenkään..) meni inhoamansa isäni kanssa joka oli eronnut naimisiin.ja musta tuli se ANKKURILAPSI jolla sitoi itsensä faijaan ja meidän perheeseen jota hautaan asti ryösti.se pa.ska mutsi oli sairas mieleltään,ollut mielisairaalassakin,sen äpärälapsi on samanlainen hullu narsisti,joka julistaa että se on kaapattu joskus ufoon..!!!


      • Totuuden vinkkaaja
        Vinkki miehille kirjoitti:

        Tässä vinkki miehille:

        Joku hutsu on porsinut ja väittää sinua isäksi.
        Kiellä isyytesi => Saat kutsun isyystestiin.
        Olet kiireinen joten anna henkkarisi kaverillesi ja pyydät hänet menemään puolestasi => Et ole isä => Et maksa elatusmaksuja, ikinä.
        Muista kaveriasi jollain pienellä vastapalveluksella, vaikka Thaimaanmatkalla.

        Ei se ihan noin taida onnistua. Ainahan voi toki unelmoida. Sorry kun pudotan maankamaralle


      • nainen3
        ölkjhgfcvb kirjoitti:

        Eniten tässä käy sääliksi sitä lasta.
        Jos mies et halua lapsia, niin käy nipsaisemassa siemenjohtimet.
        Joo, kieltämättä nainen osoittaa huonoa makua ja harkintaa, jos sinun kanssasi on ollut. Ehkä harkintakyky on ollut alkoholin sumentama. En keksi muuta syytä, miksi kukaan sekaantuisi sinuun. Niin, voidaan varmaankin puhua porsimisesta, koska isä on ällö sika. Suositus, ota f.buddyksi oma pyyhe. Ehkä saatte yhdessä nessuja. Niille ei tarvitse maksaa elareita. Sillä tuskin sinulla elareihin olisi varaakaan. Kerää vaikka pulloja, jotta rahasi riittävät kortsuihin, jos pyyhe ei vastaa riittävästi sun tunteisiin. Mitä epäilen.

        Se,ettei mies halua lasta sinun kanssasi ei tarkoita sitä ettei mies ikinä koskaan halua lasta kenenkään muun kanssa. Siksi mun mielestä on ihan typerää heti lähteä kastroimaan miehiä.

        Se on vain valitettava fakta, että naiset ovat tässä lapsentekoasiassa usein järki sumentuneena toimimassa. Ja se on valitettava fakta, kuten joku jo aiemmin ainitsi, että miehet eivät vaan tätä faktaa sisäistä vaan mennään vaan sinne suuntaan joka paljaana antaa pistää.


      • pööp
        nainen3 kirjoitti:

        Se,ettei mies halua lasta sinun kanssasi ei tarkoita sitä ettei mies ikinä koskaan halua lasta kenenkään muun kanssa. Siksi mun mielestä on ihan typerää heti lähteä kastroimaan miehiä.

        Se on vain valitettava fakta, että naiset ovat tässä lapsentekoasiassa usein järki sumentuneena toimimassa. Ja se on valitettava fakta, kuten joku jo aiemmin ainitsi, että miehet eivät vaan tätä faktaa sisäistä vaan mennään vaan sinne suuntaan joka paljaana antaa pistää.

        Moni nainen haluaa väen vängällä tiineeksi, eli porsiminen on oikea ilmaisu.


      • telaketjun rikos
        sinä olet rikos kirjoitti:

        "Tietyltä kantilta katsottuna paljon pahempikin asia kuin raiskaus."

        Tottakai, mikä tahansa mieheen kohdistuva rikos on pahempi kuin yksikään naiseen kohdistuva... Mistä teitä idiootteja oikein sikiää??

        "Tottakai, mikä tahansa mieheen kohdistuva rikos on pahempi kuin yksikään naiseen kohdistuva... Mistä teitä idiootteja oikein sikiää??"
        Siinä taas yksi idiootti telaketju feministi uhoaa.


      • :'D
        Vinkki miehille kirjoitti:

        Tässä vinkki miehille:

        Joku hutsu on porsinut ja väittää sinua isäksi.
        Kiellä isyytesi => Saat kutsun isyystestiin.
        Olet kiireinen joten anna henkkarisi kaverillesi ja pyydät hänet menemään puolestasi => Et ole isä => Et maksa elatusmaksuja, ikinä.
        Muista kaveriasi jollain pienellä vastapalveluksella, vaikka Thaimaanmatkalla.

        Olispa herkullinen tilanne:

        Kaveri antanut näytteen. Näyte osoittaa näytteenantajan olevan isä. Köh...

        :D


      • hpia183
        :'D kirjoitti:

        Olispa herkullinen tilanne:

        Kaveri antanut näytteen. Näyte osoittaa näytteenantajan olevan isä. Köh...

        :D

        Näinkin voisi käydä...


      • 66666
        nymfooo kirjoitti:

        Ihan itteekseen tuo tapahtuu. Olen parisuhteessa elänyt jo 18 vuotta ja koko sen ajan käynyt vieraissa. Nyt varsinkin olen innostunut netin treffipalstoista kuten www.pettajat.com mistä saa mukavasti sänkyseuraa. Se on kätevää nykyään :D Mutta jos vakavasti puhutaan, niin olen nymfo koko elämäni. En todellakaan tiedä kuka on lasteni isä, veikkaan että jokaiselle viidellä lapsella on eri isä. Mieheni ei tiedä tästä mitään. Tiedän olen sairas ja tarvitsisin apua mutta seksi vie ja netissä kynnys on pieni

        MIten eroat nomaalista naiseta? Kaikki naiset ovat säälittäviä narsisteja joilla vain haluja ja vaatimuksia mutta ei mitään älliä päässä.
        Toivottavasti ihmisen kloonaus kehitetään pian jotta päästään eroon noista ihmiskunnan syöpäläisistä.


      • !!!
        .... kirjoitti:

        Sairaalassa henkilöllisyys tarkistetaan. Ellei sinulla ole identtistä veljeä luuserointisi ei onnistu.

        Identtisellä veljellä taas olisi sama perimä kuin tällä luuserilla, joten osoittautuisi testissä isäksi. :)) Ei toimi siis sekään. Muuten vain samannäköinen kaveri sen sijaan toimii, henkilöllisyys kun tarkistetaan vain kuvasta joka saattaa olla vuosia vanha.


      • Roihiksen ufo
        hervannan ufo kirjoitti:

        mun mutsi oli Hra oikein isoolla H:lla.tarvitsi elättäjän äpärä tyttärelleen kun sen piti päästä oppikouluun niinkuin muut serkut.kun ei saanut mistään (1950-luvun lopulla niin ei tietenkään..) meni inhoamansa isäni kanssa joka oli eronnut naimisiin.ja musta tuli se ANKKURILAPSI jolla sitoi itsensä faijaan ja meidän perheeseen jota hautaan asti ryösti.se pa.ska mutsi oli sairas mieleltään,ollut mielisairaalassakin,sen äpärälapsi on samanlainen hullu narsisti,joka julistaa että se on kaapattu joskus ufoon..!!!

        Tuollaisia naisia on vieläkin! Halutaan lapsi ja sille huville vielä kustantaja! Elarit ja lapsilisät päälle ja kotia leikkimään.


      • hervanta onpipaskaa
        Roihiksen ufo kirjoitti:

        Tuollaisia naisia on vieläkin! Halutaan lapsi ja sille huville vielä kustantaja! Elarit ja lapsilisät päälle ja kotia leikkimään.

        kyllä näin on! tunnen naisen jolla 5lasta ja jokaisella eri isä. asetelma jossa jokainen isä ei halua jäädä "kakkoseksi" kun joku tämän akan katraasta saa jotain omalta isältään ja tavatessaan lapsi kertoo "omalle iskälleen" että "kun sekin sai niin enx mäkin jne..".tässä asetelmassa varmin voittaja on se akka kun jokainen 5:stä isukista panee parastaan..


      • wrherjh3rj5
        Vinkki miehille kirjoitti:

        Tässä vinkki miehille:

        Joku hutsu on porsinut ja väittää sinua isäksi.
        Kiellä isyytesi => Saat kutsun isyystestiin.
        Olet kiireinen joten anna henkkarisi kaverillesi ja pyydät hänet menemään puolestasi => Et ole isä => Et maksa elatusmaksuja, ikinä.
        Muista kaveriasi jollain pienellä vastapalveluksella, vaikka Thaimaanmatkalla.

        no tulisko vaikka halvemmaksi käydä steriloimassa ittensä kun huijata ja maksella thaimaan matkoja????

        Ai kamala!!!!


      • Käräjien kautta..
        Roihiksen ufo kirjoitti:

        Tuollaisia naisia on vieläkin! Halutaan lapsi ja sille huville vielä kustantaja! Elarit ja lapsilisät päälle ja kotia leikkimään.

        Minulle juuri tehtiin noin...nyt "ämmä" ei halua olla missään tekemisissä...haluaa pitää yksin....Mutta minä haluan ottaa vastuun...ja ensinmäiseni lapseni elämääni... Mies on huonolla hapella Suomessa Naista vastaan lapsi jutuissa... Missä tasaarvo?....


    • wawwaton naane

      Minun aikeeni ei ole tulla huijaamalla raskaaksi vaan kysyä heiltä, jotaka ovat niin tehneet että miten sen tekivät ja mitä siitä on seurannut: lapsi yleensä ;) ...minun mielestä ei ole raiskaukseen verrattava teko; jokainen mies on kuitenkin vastuussa omasta lisääntymisestään... JOS ei ikinä halua omia lapsia tai ainakaan sen naisen kanssa niin kannattaa huolehtia kumit kuntoon... vastuu se on miehellä siinä missä naisellakin. Olen kuullut myös kahden miehen tunnustavan kondoomin käsittelyn vauvakuumeissaan... ei tätä tee yksin naiset.

      Eihän ketään saa huijata. Uusi elämä on iso asia. Mutta en tahdo tuomita ketään, ja toivoisin viestiketjuun myös vastauksia muiltakin kuin yliliiottelevilta tuomitsijoilta.

      • tyhmäkö olet?

        Niin, luottamushan ei ole kaiken a ja o. Kivahan se on käyttää kumia jossain pitkässä suhteessa ihan vaan sen takia ettei voi luottaa naiseen! Kyllä naisella pitää olla pokkaa sanoa että lopetan nyt pillerit, käytä kumia tai tee lapsi kanssani, näin annettaisiin miehelle edes joku mahdollisuus päättää asiasta. Ja nämä itsekkäät akat vielä kehtaa katsoa itseään peiliin.

        Tuolla "äitien jutut" osioissa on huomattavasti aikuismaisempi aloitus samasta asiasta.


      • nainen333
        tyhmäkö olet? kirjoitti:

        Niin, luottamushan ei ole kaiken a ja o. Kivahan se on käyttää kumia jossain pitkässä suhteessa ihan vaan sen takia ettei voi luottaa naiseen! Kyllä naisella pitää olla pokkaa sanoa että lopetan nyt pillerit, käytä kumia tai tee lapsi kanssani, näin annettaisiin miehelle edes joku mahdollisuus päättää asiasta. Ja nämä itsekkäät akat vielä kehtaa katsoa itseään peiliin.

        Tuolla "äitien jutut" osioissa on huomattavasti aikuismaisempi aloitus samasta asiasta.

        Mun mielestä tää maailma on jo muutenkin epäreilu, ja sen lisäksi ehkäisystäkin nainen joutuu kuitenkin pääsääntöisesti huolehtimaan :(. Itse en koskaan pystynyt syömään esim. e-pillereitä, koska tekivät oloni kaikin puolin epämukavaksi (nämä haittavaikutukset). Ja vaikka ehkäisy olisikin kunnossa, silti vahinkojakin voi sattua. Odotan innolla sitä päivää kun olemme tässä asiassa tasa-arvoisia miesten kanssa... Ja jos nainen haluaa hankkiutua raskaaksi, niin... naisen sisäinen kello tikittää eri tahtiin kuin miesten, jos odottaa sitä, että mies ehkä olisi joskus kymmenen kahdenkymmenen vuoden päästä valmis, nainen ei ehkä enää saakaan lapsia yms.. mutta totta kai asioista tulisi voida yhdessä päättää ja jutella. Ja miesten kantaa vastuu asioista samoin, eikä syyttää vain naista. Naiselle nämä asiat vain hankalampia kun joutuu sen lapsenkin kehossaan kantamaan yms.


      • Eikö hää tiiä...
        nainen333 kirjoitti:

        Mun mielestä tää maailma on jo muutenkin epäreilu, ja sen lisäksi ehkäisystäkin nainen joutuu kuitenkin pääsääntöisesti huolehtimaan :(. Itse en koskaan pystynyt syömään esim. e-pillereitä, koska tekivät oloni kaikin puolin epämukavaksi (nämä haittavaikutukset). Ja vaikka ehkäisy olisikin kunnossa, silti vahinkojakin voi sattua. Odotan innolla sitä päivää kun olemme tässä asiassa tasa-arvoisia miesten kanssa... Ja jos nainen haluaa hankkiutua raskaaksi, niin... naisen sisäinen kello tikittää eri tahtiin kuin miesten, jos odottaa sitä, että mies ehkä olisi joskus kymmenen kahdenkymmenen vuoden päästä valmis, nainen ei ehkä enää saakaan lapsia yms.. mutta totta kai asioista tulisi voida yhdessä päättää ja jutella. Ja miesten kantaa vastuu asioista samoin, eikä syyttää vain naista. Naiselle nämä asiat vain hankalampia kun joutuu sen lapsenkin kehossaan kantamaan yms.

        " Odotan innolla sitä päivää kun olemme tässä asiassa tasa-arvoisia miesten kanssa"

        ...että narttujakin voi steriloida?


      • hullut naiset

        "...minun mielestä ei ole raiskaukseen verrattava teko; jokainen mies on kuitenkin vastuussa omasta lisääntymisestään... JOS ei ikinä halua omia lapsia tai ainakaan sen naisen kanssa niin kannattaa huolehtia kumit kuntoon... "

        Ja kuitenkin sanoit näin : "-kondomin vahingoittaminen"

        Eli jos mies hoitaa kondominsa kuntoon mutta nainen kusipäisyyttään rikkoo sen, mielestäsi kyseessä ei ole rikos?

        Minun mielestäni on.Eikä sellaisen epärehellisen naisen kanssa ainakaan mitään perhettä perusteta.

        Vai luuleeko aloittaja että huijaaminen, epärehellisyys ja rikokset saavat miehen rakastamaan häntä? YH äidiksi päädyt tuolla menolla, se on varma.


      • sepäse..SEPÄSE

        Olet kyllä aikamoinen lutka


      • dyny
        tyhmäkö olet? kirjoitti:

        Niin, luottamushan ei ole kaiken a ja o. Kivahan se on käyttää kumia jossain pitkässä suhteessa ihan vaan sen takia ettei voi luottaa naiseen! Kyllä naisella pitää olla pokkaa sanoa että lopetan nyt pillerit, käytä kumia tai tee lapsi kanssani, näin annettaisiin miehelle edes joku mahdollisuus päättää asiasta. Ja nämä itsekkäät akat vielä kehtaa katsoa itseään peiliin.

        Tuolla "äitien jutut" osioissa on huomattavasti aikuismaisempi aloitus samasta asiasta.

        Kerrotko mikä tuossa aloituksessa teki siitä jotenkin vähemmän "aikuismaisen"? Minä kun en sitä huomannut niin saisin selvyyttä mitä tajusin väärin.

        Niin naisella pitäisi olla pokkaa sanoa, mutta kun osalla ei sitä ole, eikä tule olemaan vaikka kuinka sormea heristeltäisiin.


      • jepsulleen
        nainen333 kirjoitti:

        Mun mielestä tää maailma on jo muutenkin epäreilu, ja sen lisäksi ehkäisystäkin nainen joutuu kuitenkin pääsääntöisesti huolehtimaan :(. Itse en koskaan pystynyt syömään esim. e-pillereitä, koska tekivät oloni kaikin puolin epämukavaksi (nämä haittavaikutukset). Ja vaikka ehkäisy olisikin kunnossa, silti vahinkojakin voi sattua. Odotan innolla sitä päivää kun olemme tässä asiassa tasa-arvoisia miesten kanssa... Ja jos nainen haluaa hankkiutua raskaaksi, niin... naisen sisäinen kello tikittää eri tahtiin kuin miesten, jos odottaa sitä, että mies ehkä olisi joskus kymmenen kahdenkymmenen vuoden päästä valmis, nainen ei ehkä enää saakaan lapsia yms.. mutta totta kai asioista tulisi voida yhdessä päättää ja jutella. Ja miesten kantaa vastuu asioista samoin, eikä syyttää vain naista. Naiselle nämä asiat vain hankalampia kun joutuu sen lapsenkin kehossaan kantamaan yms.

        Jos naisen kello tikittää eri tahtia kuin miehen niin sitten se äijä vaihtoon ja etsii sen paremmin synkronissa olevan. Vai mikä on se logiikka että tuossa on mies joka ei halua lapsia, mitä teen, no pakotan sille sen kurkusta alas niin kyllä se siitä. Eiköhän suurin osa elatusmaksua välttelevistä tyypeistä ole juuri näitä vastentahtoisia isiä. Kun sitä ei alusta asti ole halunnut, niin ei siitä myöhemminkään maksuhalukas ole.

        Tässä puhutaan nyt pääosin tapauksista että se vastentahtoinen äijä joutuu 20 vuodeksi elatusvelvolliseksi jos vähänkin vastuuntuntoa löytyy. Jos ei löydy, herää kysymys mitä yleensä sellaisen miehen kanssa hengasi? Näistä asioista voi ensinnäkin puhua ja jos on tuntenut ihmisen vähänkään pidempään niin luonteenpiirteiden pitäisi jo olla tuttuja.

        Nainen joutuu sen ehkäisynsä huomioimaan aivan samoin kuin kuka tahansa joutuu huomioimaan kuten myös vaikka oman turvavyönsä kiinnittämisen jos ei ole jollain tapaa vajaa tai muuten ymmärrystä vailla. Se että sukupuoli on nainen ei tarkoita että ihminen olisi vajakki, mutta aika moni nainen tuntuu jostain tyäsin käsittämättömästä syystä itse näin ajattelevan. "Miksi minä joudun itse huolehtimaan itsestäni ja asioistani, byhyy?"
        - Siksi koska niin joutuu jokainen muukin.

        Jokainen huolehtii ehkäisystään itse, jos haluaa välttyä seurauksilta, kuten sukupuolitaudeilta. Se keho on sinun valtakuntaasi ja sinulla on valta vaikuttaa ja vastuukin siitä mitä sillä teet. Harva sitä auton allekaan itseään heittää ja sitten syyttää miksei minua pidetty kahlehdittuna kellariin kun en osaa huolehtia itsestäni kun haluan olla itsetuhoinen. Jos haluat olla itsetuhoinen niin siitä vain, mutta elä vedä sivullisia muita mukaan.

        Aivan turha on äijienkään itkeä jos ovat huljuttaneet paljaalla saastuneessa kaivossa. Vaihtoehtona kun on tarvittaessa myös esim. seksistä kieltäytyminen ja oman käden onni. Näissä länsimaissa nainen on SUURIMMASSA osassa tapauksista se joka päättää kenen matkaan lähtee ja kenelle ne haaransa avaa ja milloin. Aivan samoin kuin sen milloin se lapsi tehdään ja tehdäänkö sitä. Keinovalikoimaan kun kuuluu myös jälkiehkäisypilleri ja viimeisimpänä keinona abortti jos nyt on käynyt niin että mies on raiskannut.

        Sitten on jo aika paljon muitakin äärimmäisen vakavia ongelmia jos mies raiskannut ja estää myös jälkiehkäisykeinojen käyttämisen. Siinä vaiheessa puhutaan luultavasti henkilöstä jota pidetään vangittuna vastoin tahtoaa jonkun sadistin luona.


      • lapsi vs mies
        hullut naiset kirjoitti:

        "...minun mielestä ei ole raiskaukseen verrattava teko; jokainen mies on kuitenkin vastuussa omasta lisääntymisestään... JOS ei ikinä halua omia lapsia tai ainakaan sen naisen kanssa niin kannattaa huolehtia kumit kuntoon... "

        Ja kuitenkin sanoit näin : "-kondomin vahingoittaminen"

        Eli jos mies hoitaa kondominsa kuntoon mutta nainen kusipäisyyttään rikkoo sen, mielestäsi kyseessä ei ole rikos?

        Minun mielestäni on.Eikä sellaisen epärehellisen naisen kanssa ainakaan mitään perhettä perusteta.

        Vai luuleeko aloittaja että huijaaminen, epärehellisyys ja rikokset saavat miehen rakastamaan häntä? YH äidiksi päädyt tuolla menolla, se on varma.

        "Eli jos mies hoitaa kondominsa kuntoon mutta nainen kusipäisyyttään rikkoo sen, mielestäsi kyseessä ei ole rikos?"

        Miehen vastuulla on, törkkääkö vehkeensä naiseen vai ei. Mies ottaa tietoisen riskin isyydestä aina, kun yhtyy naiseen. Eikös se näin mene, kun kerran nainenkin ottaa riskin raiskauksesta, kun lähtee kännispäiten baarista vieraan miehen matkaan (=mies ei mukamas ole niin syyllinen kuin päiväsaikaan tapahtuvassa puskaraiskauksessa, vaan osa syyllisyydestä läsähtää naisen niskaan)?

        "Minun mielestäni on.Eikä sellaisen epärehellisen naisen kanssa ainakaan mitään perhettä perusteta."

        Älä sitten uita munaasi sellaisessa naisessa.

        "Vai luuleeko aloittaja että huijaaminen, epärehellisyys ja rikokset saavat miehen rakastamaan häntä? YH äidiksi päädyt tuolla menolla, se on varma."

        Moni nainen haluaa lapsen ja tieten tekee sen, vaikka mies sitten lähtisikin. Äidiksi haluavat sinkkunaisetkin monesti lainaavat lapsensiemenet spermapankista. Ei se yksinhuoltajuus mikään helvettituomio sentään ole. Monet valitsevat sen myös siksi, että EIVÄT HALUA sitä ukkorähjää elämäänsä pilaamaan.


      • Tä.juttu.v1tutta.mua
        jepsulleen kirjoitti:

        Jos naisen kello tikittää eri tahtia kuin miehen niin sitten se äijä vaihtoon ja etsii sen paremmin synkronissa olevan. Vai mikä on se logiikka että tuossa on mies joka ei halua lapsia, mitä teen, no pakotan sille sen kurkusta alas niin kyllä se siitä. Eiköhän suurin osa elatusmaksua välttelevistä tyypeistä ole juuri näitä vastentahtoisia isiä. Kun sitä ei alusta asti ole halunnut, niin ei siitä myöhemminkään maksuhalukas ole.

        Tässä puhutaan nyt pääosin tapauksista että se vastentahtoinen äijä joutuu 20 vuodeksi elatusvelvolliseksi jos vähänkin vastuuntuntoa löytyy. Jos ei löydy, herää kysymys mitä yleensä sellaisen miehen kanssa hengasi? Näistä asioista voi ensinnäkin puhua ja jos on tuntenut ihmisen vähänkään pidempään niin luonteenpiirteiden pitäisi jo olla tuttuja.

        Nainen joutuu sen ehkäisynsä huomioimaan aivan samoin kuin kuka tahansa joutuu huomioimaan kuten myös vaikka oman turvavyönsä kiinnittämisen jos ei ole jollain tapaa vajaa tai muuten ymmärrystä vailla. Se että sukupuoli on nainen ei tarkoita että ihminen olisi vajakki, mutta aika moni nainen tuntuu jostain tyäsin käsittämättömästä syystä itse näin ajattelevan. "Miksi minä joudun itse huolehtimaan itsestäni ja asioistani, byhyy?"
        - Siksi koska niin joutuu jokainen muukin.

        Jokainen huolehtii ehkäisystään itse, jos haluaa välttyä seurauksilta, kuten sukupuolitaudeilta. Se keho on sinun valtakuntaasi ja sinulla on valta vaikuttaa ja vastuukin siitä mitä sillä teet. Harva sitä auton allekaan itseään heittää ja sitten syyttää miksei minua pidetty kahlehdittuna kellariin kun en osaa huolehtia itsestäni kun haluan olla itsetuhoinen. Jos haluat olla itsetuhoinen niin siitä vain, mutta elä vedä sivullisia muita mukaan.

        Aivan turha on äijienkään itkeä jos ovat huljuttaneet paljaalla saastuneessa kaivossa. Vaihtoehtona kun on tarvittaessa myös esim. seksistä kieltäytyminen ja oman käden onni. Näissä länsimaissa nainen on SUURIMMASSA osassa tapauksista se joka päättää kenen matkaan lähtee ja kenelle ne haaransa avaa ja milloin. Aivan samoin kuin sen milloin se lapsi tehdään ja tehdäänkö sitä. Keinovalikoimaan kun kuuluu myös jälkiehkäisypilleri ja viimeisimpänä keinona abortti jos nyt on käynyt niin että mies on raiskannut.

        Sitten on jo aika paljon muitakin äärimmäisen vakavia ongelmia jos mies raiskannut ja estää myös jälkiehkäisykeinojen käyttämisen. Siinä vaiheessa puhutaan luultavasti henkilöstä jota pidetään vangittuna vastoin tahtoaa jonkun sadistin luona.

        NO kyllä se on verrattavissa mielestäni RAISKAUKSEEN! Raiskauksessa nainen saa traumat, mutta Huijaamisessa raskaaksi lapsi ihmettelee miksei näytä veljeltään ja miettii kuka on hänen isänsä. Lapsi miettii sitä koko elämänsä eikä hän tiedä minkälaisia tauteja suvussaan liikkuu. Lasta se varmasn vituttaa eikä hän VOI koskaan tietää kuka oli hänen oikea isänsä, kun hänen vitun huora äitinsä meni käymään vieraissa ja hankkiutumaan sillä tavalla raskaaks.


      • äly hoi älä jätä
        lapsi vs mies kirjoitti:

        "Eli jos mies hoitaa kondominsa kuntoon mutta nainen kusipäisyyttään rikkoo sen, mielestäsi kyseessä ei ole rikos?"

        Miehen vastuulla on, törkkääkö vehkeensä naiseen vai ei. Mies ottaa tietoisen riskin isyydestä aina, kun yhtyy naiseen. Eikös se näin mene, kun kerran nainenkin ottaa riskin raiskauksesta, kun lähtee kännispäiten baarista vieraan miehen matkaan (=mies ei mukamas ole niin syyllinen kuin päiväsaikaan tapahtuvassa puskaraiskauksessa, vaan osa syyllisyydestä läsähtää naisen niskaan)?

        "Minun mielestäni on.Eikä sellaisen epärehellisen naisen kanssa ainakaan mitään perhettä perusteta."

        Älä sitten uita munaasi sellaisessa naisessa.

        "Vai luuleeko aloittaja että huijaaminen, epärehellisyys ja rikokset saavat miehen rakastamaan häntä? YH äidiksi päädyt tuolla menolla, se on varma."

        Moni nainen haluaa lapsen ja tieten tekee sen, vaikka mies sitten lähtisikin. Äidiksi haluavat sinkkunaisetkin monesti lainaavat lapsensiemenet spermapankista. Ei se yksinhuoltajuus mikään helvettituomio sentään ole. Monet valitsevat sen myös siksi, että EIVÄT HALUA sitä ukkorähjää elämäänsä pilaamaan.

        "Miehen vastuulla on, törkkääkö vehkeensä naiseen vai ei. Mies ottaa tietoisen riskin isyydestä aina, kun yhtyy naiseen"

        Ei ota, koska käyttää kondomia.Muutenhan koko kondomin käytön periaate menee roskiin.

        Jos nainen rikkoo kondomin, on SYY 100% NAISEN.Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Jos kortsu on ehjä eikä nainen riko sitä, ei tule lasta.

        Oletko oikeasti noin helvetin tyhmä?

        "Eikös se näin mene, kun kerran nainenkin ottaa riskin raiskauksesta, kun lähtee kännispäiten baarista vieraan miehen matkaan"

        Ei.
        Ei todellakaan mene.

        Ei raiskausta voi verrata siihen että nainen rikkoo kondomin ja pakottaa toisen isäksi.

        Mies aikoo ruikkia mällinsä KONDOMIIN, ei naiseen.
        nainen rikkoo kondomin ja pakottaa miehen johonkin jota hän EI HALUA.

        "Moni nainen haluaa lapsen ja tieten tekee sen, vaikka mies sitten lähtisikin."

        Ihan vapaasti vain, mutta sinulla EI OLE OIKEUTTA VARASTAA MIEHEN SIEMENIÄ JA PAKOTTAA ISÄKSI.

        Mene sinne spermapankkiin vaan ihan rauhassa ja osta gallona.


      • samaa mieltä
        jepsulleen kirjoitti:

        Jos naisen kello tikittää eri tahtia kuin miehen niin sitten se äijä vaihtoon ja etsii sen paremmin synkronissa olevan. Vai mikä on se logiikka että tuossa on mies joka ei halua lapsia, mitä teen, no pakotan sille sen kurkusta alas niin kyllä se siitä. Eiköhän suurin osa elatusmaksua välttelevistä tyypeistä ole juuri näitä vastentahtoisia isiä. Kun sitä ei alusta asti ole halunnut, niin ei siitä myöhemminkään maksuhalukas ole.

        Tässä puhutaan nyt pääosin tapauksista että se vastentahtoinen äijä joutuu 20 vuodeksi elatusvelvolliseksi jos vähänkin vastuuntuntoa löytyy. Jos ei löydy, herää kysymys mitä yleensä sellaisen miehen kanssa hengasi? Näistä asioista voi ensinnäkin puhua ja jos on tuntenut ihmisen vähänkään pidempään niin luonteenpiirteiden pitäisi jo olla tuttuja.

        Nainen joutuu sen ehkäisynsä huomioimaan aivan samoin kuin kuka tahansa joutuu huomioimaan kuten myös vaikka oman turvavyönsä kiinnittämisen jos ei ole jollain tapaa vajaa tai muuten ymmärrystä vailla. Se että sukupuoli on nainen ei tarkoita että ihminen olisi vajakki, mutta aika moni nainen tuntuu jostain tyäsin käsittämättömästä syystä itse näin ajattelevan. "Miksi minä joudun itse huolehtimaan itsestäni ja asioistani, byhyy?"
        - Siksi koska niin joutuu jokainen muukin.

        Jokainen huolehtii ehkäisystään itse, jos haluaa välttyä seurauksilta, kuten sukupuolitaudeilta. Se keho on sinun valtakuntaasi ja sinulla on valta vaikuttaa ja vastuukin siitä mitä sillä teet. Harva sitä auton allekaan itseään heittää ja sitten syyttää miksei minua pidetty kahlehdittuna kellariin kun en osaa huolehtia itsestäni kun haluan olla itsetuhoinen. Jos haluat olla itsetuhoinen niin siitä vain, mutta elä vedä sivullisia muita mukaan.

        Aivan turha on äijienkään itkeä jos ovat huljuttaneet paljaalla saastuneessa kaivossa. Vaihtoehtona kun on tarvittaessa myös esim. seksistä kieltäytyminen ja oman käden onni. Näissä länsimaissa nainen on SUURIMMASSA osassa tapauksista se joka päättää kenen matkaan lähtee ja kenelle ne haaransa avaa ja milloin. Aivan samoin kuin sen milloin se lapsi tehdään ja tehdäänkö sitä. Keinovalikoimaan kun kuuluu myös jälkiehkäisypilleri ja viimeisimpänä keinona abortti jos nyt on käynyt niin että mies on raiskannut.

        Sitten on jo aika paljon muitakin äärimmäisen vakavia ongelmia jos mies raiskannut ja estää myös jälkiehkäisykeinojen käyttämisen. Siinä vaiheessa puhutaan luultavasti henkilöstä jota pidetään vangittuna vastoin tahtoaa jonkun sadistin luona.

        Kiitos "jepsulleen" hyvin sanottu! TODELLA hyvin! Näin on näkkileivät ja voiteet päälle!


      • pöljäkönäoot
        sepäse..SEPÄSE kirjoitti:

        Olet kyllä aikamoinen lutka

        Kuka! Eihän aloittajalla ole muuta halua kuin lukea muiden jo tapahtuneista keinoista. Älä hoi älä jätä... lue aloitus kunnolla äläkä täällä nolaile itseäsi.


    • Sanon kuinka se on

      Moni raskaus alkaa toisen painostuksesta tai toisen tahtoa vastaan. Moni lapsi on hankittu periaatteella - pallo toisen jalkaan, jotta minua ei TAAS jätetä. MONI LAPSI HANKITAAN MYÖSKIN TOISTEN ROOLIODOTUKSIIN AJATUKSELLA "kyllä se meiltäkin hoituu"...yleensä heikompi aines toimii niin..kauniit ja komeat ei hanki lapsia ensihuumassa.

    • hyvä vaimo

      Kyllä. Pyysin vuosia sitten miestäni joka sattuu olemaan 12/32 tyyppi, rynkyttämään kerran spermat mukiin, koska hän oli työpäivän jälkeen niin kireänä enkä minä jaksanut sillä kertaa imeä/runkata häntä. Rakas ukko nylkytti kuten käskettiin ja antoi mukin minulle pestäväksi. Lähti hyväntuulisena lenkille ja minä ruiskaisin sillä aikaa siemenet sisälleni. Homma hoidettu. Helppoa kuin heinänteko.

      Nyt armas siippani 12/32 kirjoittelee katkerana täällä Vauvakuume-osastolla.

      XD LOL.

      • ystäväsi..

        Eihän se niin mennyt, herra 12/32 sperma oli niin huonolaatuista ja valmiiksi homeessa, ettet uskaltanut käyttää sitä, vaan tilasit spermapankista kotiin ns. paketin laatutavaraa. Herra 12/32 saa seuraavaksi ostella dna-testejä.


    • haskapirjo

      Milläpä ruiskasit siemenet sisällesi? HALOO? Tee-se-itse keinosiemennys?

      • hyvä vaimo

        Ootko koskaan ruiskusta kuullut? ;)

        Googlaa koti-inseminaatio, jos ällisi riittää.


    • Vaimonsarakastaja

      No en nyt tiedä omistaako
      mies siemenensä sinänsä.
      Lapsella tulisi kuitenkin olla
      aina äiti ja isä.
      Isättä kasvaneet lapset ovat
      yhteiskunnan ns. heikkoa ainesta.
      Ongelmanuoria.
      Tsekkaa netistä löytyy tutkimustuloksia.

      Jokainen on varmaan nähnyt näitä
      reppanoita, joilta näyttää puuttuvan
      selkäranka.
      Usein ovat juuri naisten kasvattamia.
      Sääliksi käy heitä.
      Kun ei ole selkärankaa ja pelkäävät
      vahvuutta kuten eronneet naiset,
      niin haluavat harhojensa johdattamana
      kiusata viattomia lapsia.

    • Eheä koti tavoitteek

      Meillä on Suomessa ongelmia ja eräs syy on avioerot.

    • haskapirjo

      Googlasin koti-inseminaatio, ja ihmetyksekseni luin ruiskusta. MITÄ? Onnistuuko sormilla? On kummallista.

      • LapsetonLepakko80

        Uus juttu mullekin tää koti-inseminaatio. VOIKO NEITSYT TULLA RASKAAKSI?! :D Lasketaanko lääkeruiskun käynti pimpassa? :D Voe hyvänen aika.

        Haluisin kans tietää onnistuuko sormilla.


      • hannustiinaN

        Toimiiko sormet? Onnistuuko niillä? En tykkäis ruiskutella..


    • bbb1

      Olisin tuominnut tällaiseen huijauksen tekijät vielä jokin aika sitten. Lähes kaikkihan ajattelee, että lapset tulee tehdä yhteisymmärryksessä. ja huijaaminen tällaisessa asiassa on todella VÄÄRIN. Tätä ei tule useinkaan mietittyä huijaajan näkökulmasta. Nyt tilanne on avioliitossamme mennyt siihen pisteeseen, että olen aikeissa huijata miestäni. Minä olen antanut miehelleni A nelosen verran vaihtoehtoja, mutta kun mikään ei käy, niin voiko minua pakottaa olemaan ilman neljättä lasta? Olen ehdottanut muun muassa sijaislasta, adoptiota, keinohedelmöitystä tai avioeroa. Tässähän mies tekee päätöksen omasta puolestaan, mutta myös naisen puolesta, jos ei anna naiselle mahdollisuutta raskautua millään keinoin. Tässä tilanteessa ei ole onnellista loppua, koska kummatkin ajattelee, että hänellä on oikeus päättää perheemme lasten lukumäärä!!!

      • Olet sekopää

        Toivottavasti ukkos on mies ja lähtee kävelemään ja sinä haet pikaisesti sisältöä elämääsi muualta kuin lapsista eli siis mielenterveystoimistosta. Olet jo liikaa lisääntynyt heikkoa ainestasi.


    • Olen huijannut

      itseni raskaaksi 2 kertaa :) eri miehille. Toiselle huijasin, että minulla on kuukautiset (olin säästänyt vanhan verisen tamponin) meni läpi ja mies tuli sisääni. Toinen kerta oli, että sanoin vain minulla olevan varmat päivät ja menkat alkavat päivän päästä.

      • bbb1

        Mä oeln huijaamassa juuri tuolla menetelmällä, eli uskottelemalla kuukautisten olevan eri aikaa kun ne ovat. Tästä johtuen puoliso laskee sopivasti väärin myös ovulaation ajankohdan.

        Oletko vielä yhdessä jommankumman huijatun miehen kanssa? Kerroitko miehille koskaan totuutta?


      • 12/32
        bbb1 kirjoitti:

        Mä oeln huijaamassa juuri tuolla menetelmällä, eli uskottelemalla kuukautisten olevan eri aikaa kun ne ovat. Tästä johtuen puoliso laskee sopivasti väärin myös ovulaation ajankohdan.

        Oletko vielä yhdessä jommankumman huijatun miehen kanssa? Kerroitko miehille koskaan totuutta?

        Ei kai kukaan terve mies mitään ovulaatioita osaa laskea, vaan kyllä vetää kortsun päälle.


      • paljaat uneksijat
        12/32 kirjoitti:

        Ei kai kukaan terve mies mitään ovulaatioita osaa laskea, vaan kyllä vetää kortsun päälle.

        No mun mies kokkemusteni mukaan ainakin tutun naisen kanssa useimmat miehet kyllä haluaa paljaalla, joten uskoakseni on aika helppoa saada mies huijatuksi oikeaan aikaan.
        Meillä on ainakin niin, että ellen itse pyydä laittamaan kortsua, niin ei mun mies kyllä sitä oma-aloitteisesti koskaan laita. Me käytetään kortsuja vain mun ovulaationi aikaan, mutta niinä "varmoina" päivinä mies saa laueta sisään. Kolme vuotta jo meillä tämä ehkäisy käytössä ja raskaaksi en ole tullut.


      • bbb1
        paljaat uneksijat kirjoitti:

        No mun mies kokkemusteni mukaan ainakin tutun naisen kanssa useimmat miehet kyllä haluaa paljaalla, joten uskoakseni on aika helppoa saada mies huijatuksi oikeaan aikaan.
        Meillä on ainakin niin, että ellen itse pyydä laittamaan kortsua, niin ei mun mies kyllä sitä oma-aloitteisesti koskaan laita. Me käytetään kortsuja vain mun ovulaationi aikaan, mutta niinä "varmoina" päivinä mies saa laueta sisään. Kolme vuotta jo meillä tämä ehkäisy käytössä ja raskaaksi en ole tullut.

        Sulla ei ilmeisesti ole vauvakuumetta.


      • höjöj
        12/32 kirjoitti:

        Ei kai kukaan terve mies mitään ovulaatioita osaa laskea, vaan kyllä vetää kortsun päälle.

        Aivan, pitäisi osta laskea vaimosta riippuen 28-35:n.


      • Harmiton mies
        bbb1 kirjoitti:

        Mä oeln huijaamassa juuri tuolla menetelmällä, eli uskottelemalla kuukautisten olevan eri aikaa kun ne ovat. Tästä johtuen puoliso laskee sopivasti väärin myös ovulaation ajankohdan.

        Oletko vielä yhdessä jommankumman huijatun miehen kanssa? Kerroitko miehille koskaan totuutta?

        Miksi sinä haluat yksinhuoltajaksi....ja jos haluat etkö voisi pyytää sitä spermaan vaikkapa parhaalta kaveriltasi. Ainakin silloin miehelle olisi tieto et haluat raskaaksi...ja nimen oman hänen spermasta...tosin voihan olla ettet haluakkaan kenenkään tietyn kanssa lasta....haluat vaan sitoa miehesi joka on ilmeisesti parempituloinen ja ajatteleva otus tässä naisten pyörittämässä maailmassa.


      • ...
        12/32 kirjoitti:

        Ei kai kukaan terve mies mitään ovulaatioita osaa laskea, vaan kyllä vetää kortsun päälle.

        Kukaan terve mies? No gynekologeissakin on miehiä.


    • bjöhköjj-

      Eihän kukaan oikeasti hankkiudu tahallaan raskaaksi miehen tietämättä normaalissa parisuhteessa. Aloitus on provo!

      On kylläkin tilanteita että mies haluaa lapsen ja kun nainen onkin raskaana, miestä alkaa pelottaa uusi tilanne ja kenties jopa kaduttamaan. Kaikki on alussa ihmeellistä ja erikoista.

      • tuomiotin

        Minullakin on tuttuja, jotka ovat huijanneet miehiään raskaaksi. Ja eräs lomaromanssi saatiin Suomeen paremmin kun oli lapsi mukana kuvioissa..


    • Lapseton.

      Tule tänne,mä tahdon lapsen niin tehdään se.. ;)

      • kelpaisko 33v mies


    • hyyyi yäk

      Sairasta... :(

    • näin paras

      Ollessani 20....30v. silloiset naiskumppanini kysyivät ... tykkäätkö sinä lapsista?

      Se tarkoitti, että suhde loppui siihen. Tämä maailma on niin iljettävä rosvoterraario, ettei minun lapset tule tänne kärsimään.

      Nykyisin kysytään, kun näet perheen lasten kanssa- eikö tunnu surulliselta olla ilman lapsia?

      Olen tehnyt oikean ratkaisun ja näin on hyvä.

      • maailman_pahuus

        jotkut haluu lapsia, jotkut ei.

        Itse tykkään lapsistani.
        Toki maailmassa on pahaakin,
        mutta se on pitkälti maailmankatsomuksellinen
        asia miten siihen pahuuteen suhtaudutaan.

        En koe että mun kohdalla lapsettomuus
        tai itsemurha olisi oikea lääke maailman pahuuteen.


      • Nainen86tre

        Hyvä sinä! Juuri noin, jos ei halua lapsia niin niitä ei myöskään HANKI! Järki käteen äijät!


    • 110%

      Luuletteko että kun on seksiä päästi mies sisään jne. että on sata varma
      tulla raskaaksi.

      Vi..tu ootte te pullamössöjä.

    • ukalapuka...

      eräs tuttuni vieraili lämpösessä maassa joskus lomilla ja töräytti siellä tummanpuhuvan ukon kaa mällit alakertaan ja kuis ollakkan 9kk ja tummahko tyttö mualimmaan, hyvin eläävät tänäkin päivänä, vaikka isi viidakossa lymyileekin..

      • bongobongo

        Buhahaha! Repesin :-)))


      • Kaisan Annattaja

        Siis äiti ja tytär elävät hyvin? Vai myös aisankannattaja?


      • WEWEWG
        bongobongo kirjoitti:

        Buhahaha! Repesin :-)))

        Housutko sulla repesi???

        TÄÄÄÄÄH...


      • ukala...
        Kaisan Annattaja kirjoitti:

        Siis äiti ja tytär elävät hyvin? Vai myös aisankannattaja?

        äiti voi hyvin ja tyttärellä levä ja lituska nenä..


      • trembola

        Serkkuni ystävä kävi "hierojalla" häämatkallaan ja sai myös tummahkon lapsen 9kk päästä... samalla rykäyksellä tuli lapsi ja ex-mies ;)


    • siegfried1

      Niin kuin Jokeri sanoo Yön ritarissa: "Tuopa hieman anarkiaa mukanasi, ja ihmiset menevät ihan sekaisin". En tosin ymmärrä miksi uusia kieroilun ja valehtelemisen oppeja pitää pitää yllä, mutta tämä on varmaan sitä kuuluisaa naisen logiikkaa. Jos ei saa mitä haluaa, niin uusia ja ihmeellisiä keinoja kyllä löytyy!

    • u6i

      olen mies , pari naista on kiimassa kyllä antanut ymmärtää että siement sisään ,mutta kun sanoin, entäs lapsi, niin se se hijastanut

      kun mainitsin jälkeenpäin asiasta, sanoivat että oli kyllä hyvä että minulla järki ei seisonut

    • normaali ihminen

      Vittu mitä sairasta paskaa!! Yhtään äpärää ei kannata tähän maailmaan tehdä. Ja kuka voi edes naida jotain vertavuotavaa pillua!!..Että on perverssiä väkeä!!

      • Pamela

        Kuka täällä puhuu verta vuotavasta pillusta?
        PS: Kuukautisten aikana voi harrastaa seksiä; alapesu on keksitty... ja aikuinen mies joka rakastaa mielitiettyään kestää kyllä veren, pyyhe kantsii laittaa pepun alle.


    • MinäRakastaSinua

      Seurustelin opiskeluaikaan naisen kanssa. Yritin ehdotella suhteen lopettamista. Nainen halusi jatkaa.
      Yllättäen hän olikin raskaana vaikka söi pillereitä. Jos ei muuteta yhteen hän muutta lapsen kanssa koti kaupunkiin yli 500km päähän.
      -
      Ajattelin asua yhdessä että lapsi oppisi tuntemaan minut. Siispä sanoin minä rakastan sinua. Sanoin eilen ja sanoin tänään.
      -
      Jossain vaiheessa vaimo kertoi lopettaneensa ehkäisyn tietoisesti. Piti sitä suurena rakkauden osoituksena.
      Nyt ihmettelee miksi seksi ei suju. Ja joka aamu minä sanon...
      Toisinaan olen rehellinen. Sanon tunteeni sinua kohtaan ei ole muuttunut.

      • Pamela

        Kiitos kun joit tarinasi. Mielenkiintoista lukea. Muista olla rehellinen, myös itsellesi. Kaikkea hyvää!


    • HuijattuMies

      Exä huijas lopettamalla yksipuolisella päätöksellä e-pillereiden käytön. Valehteli vielä, että "ei voi tulla raskaaksi ainakaan kuuteen kuukauteen", koska syönyt koko ikänsä pillereitä eli silloin oli varmaan syönyt 7-10 vuotta. No meni pari kuukautta ja ilmoitti olevansa raskaana. Ja myöhemmin kun olen hänelle sanonut tästä valehtelusta, niin väittää vain ettei ole koskaan sanonut mitään semmoista...uskomatonta narsismia.

      • kukkeli82

        Kurjaa :/


      • Äly ohi älä jätä

        No kuin idiootti ite olet kun et tajua, että voi raskautta heti kun pillerit lopettaa.


      • da_biatch

        Noh, vastaisuuden varalle tiedoksi, että yleensä pari ensimmäistä kuukautta ehkäisyn lopettamisen jälkeen ovat hedelmällisimmät... Olipa sitä ehkäisyä jatkunut kuinka kauan.

        Ottakaa miehet selvää asioista, jos luotatte naisen hoitavan ehkäisyn! Huomaa sen valehtelunkin helpommin...


    • Realwoman...

      Näin Naistenpäivän kunniaksi voin iloisena ja onnellisena todeta, etten ole tarvinnut vilunkipeliä päästessäni äidiksi. Kolme upeaa lasta saimme ja kasvatimme yhdessä puolisoni kanssa.

      Meitä rehellisiä, viehättäviä aitoja naisia siis vielä on. Kippis sille!

      • Hoitoon sassiin.

        Nyt olet sitten alkoholisti, ratkennut ryyppäämään, kippistelet keskellä päivää.


      • Montia

        Ja miehellesi .


      • Montia 2

        Joku taas veti lokaan tämänkin tuossa välissä.. Onnittelen Teitä ja hyvää tulevaisuutta Teille ja lapsillenne.


    • oksetus11

      Itsekkäät ihmiset tekevät noin.
      Kunnon nainen ja äiti hankkii kumppanin, joka haluaa lapsen hänen kanssaan. Silloin ei tarvitse huijata!

    • lissu19vee

      Mä hankkiuduin raskaax ku ne olis halunnu työkkärissä et oisin menny opiskelee tai töihin, mä olin et voi v**** en varmaa mee. Olin sit yhen Jaskan kaa, tein kortsuu reikii. En mä kyllä kertonu sille ku ei siitä ois isäx kuitenkaa. Onhan nää lapset kivoi eikä tarvi mennä mihinkään paskaduuniin.

      • jaska19½vee

        Mä käyn panee työttömii naisii ettei niiden tarvii alntuu paskisduuneihin, ainaki kymmenen akkaa oon pelastanu, siementäny ne kunnolla.
        Ite hankin mielenterveyspaperit ettei tarvii mennä kuin panee.


      • oukkidoukki
        jaska19½vee kirjoitti:

        Mä käyn panee työttömii naisii ettei niiden tarvii alntuu paskisduuneihin, ainaki kymmenen akkaa oon pelastanu, siementäny ne kunnolla.
        Ite hankin mielenterveyspaperit ettei tarvii mennä kuin panee.

        ei se maailma niin pyöri,että kaiken maailman hullut ja sohvaperunat lisääntyvät...pankaa kakkoseen niin maailma pelastuu


      • kirjavakissa

        sä provoot, älä yritä =)


    • poika 17v

      Alottaja jos oikeesti ajattelit tehä noin niin tapa ittes.

      • nainen25v

        Onpa kypsää... kasva ensin aikuiseksi ennen kuin alat aikuisten asioista juttelemaan. Suututtaako sua kun lapsilisät loppu tulemasta?


    • Hmmm....

      Mieskin voi haluta lapsia, vaikkei nainen haluaisi.

      Tällöin mies saattaa tehdä kortsuun pikku reiän, jolloin homma voi hoitua suotuisasti.

      Samoin, jos mies kokee, että tyttöystävä saattaa olla hylkäämässä hänet, voi käydä pikku "vahinko". Yhteinen mukula voi saada neitosen toisiin ajatuksiin.

      • ihme pelleilyä

        Luojan kiitos olen saanut sterilisaation niin ei voi mies huijata tuolla tavoin. Perheen perustaminen pitää olla yhteinen päätös ja jos jostain syystä haluaa sen lapsen muttei miestä niin hankkikoon adoptiolapsen taikka keinohedelmöityksellä.


    • Steriili

      Onneksi ei ole tällaisia ongelmia. Eräs naispuolinen tuttava pyysi auttamaan häntä tulemaan raskaaksi, ja tietysti suostuin. Tietenkään hän ei tule raskaaksi ikinä tulemaan ainakaan minun kanssani, koska minulla on diagnosoitu azoospermia, mutta saapa vedellä paljaalla ja kivaa on.

      • Elsa-Pekka

        Kuulostaa Lunta tupaan-ohjelman sketsiltä.


    • 1011

      Toisinpäin, panin muijani tiineeksi.

      Kordariin reikä kuumalla neulalla.
      Kuumalla neulalla käsitelty kumi menee päälle, mutta hajoaa muutamalla työnöllä...

      Hajospas kumi juuri otollisena päivänä, ja minä osaan laskea kumppanini ovikset.

      Seurustelun alussa vuosia sitten, kumppani käytti pillereitä, mutta käytimme viellä kordaria, kaikenvaralta, ja kumi ei sitten mitenkään jyystämälläkään hajonnut. Mutta kun kumin oli alustanut kuumalla neulalla, hajosi se sitten muutamalla työnnällä, vaikka huomasin, hoidin tietenkin asian loppuun, siihen sitten se kumin käyttö silloin loppui.

      • kaunispäivä

        Onkohan nää immeiset karanneet jostain hoitolasta?Senverran sairaita tekstejä,ettei järjen hiventäkään suurimmalla osalla..Toki moni "rääpijä"kommentoi eri "nimmareillakin",tällasenkin täällä huomaa..

        Monella miehellä on katkeruus ja kateus päällimmäisenä,kun eivät saa naista..Se on ihan oikein,että elatusmaksut on maksettava..typeryydestä saa aina maksaa,jos ei ehkäisyä osata käyttää!!!


      • y6y56y6h65h
        kaunispäivä kirjoitti:

        Onkohan nää immeiset karanneet jostain hoitolasta?Senverran sairaita tekstejä,ettei järjen hiventäkään suurimmalla osalla..Toki moni "rääpijä"kommentoi eri "nimmareillakin",tällasenkin täällä huomaa..

        Monella miehellä on katkeruus ja kateus päällimmäisenä,kun eivät saa naista..Se on ihan oikein,että elatusmaksut on maksettava..typeryydestä saa aina maksaa,jos ei ehkäisyä osata käyttää!!!

        Pillua saa aina rahalla. Mikä ongelma?


    • En ole.

      No huh huh en ole.

    • homoksialkanut

      onhan noita kivoja naisia ,mä maksan nytkin 10 tonnia kk elatusmaksuja 4 naiselle.Olihan niitä kiva naida mut kukaan ei käyttänykään pillereitä vaikka muka sanoivat ettei huolta.
      Olikohan ihan tarkoitus kun näkivät mun talon ja autot ja omaisuuden , no tollaisestahan pääsee rahalla. Enään en nai kuin miehiä .

      • uusioisä

        Mun muija raiskas munt ja tuli paksuksi.
        Tämmösiä ne ihanat thai-ladyt ovat:)


      • no aivan varmasti

        yli 2 donaa per muksu, sen ku näkis ;D


    • Kyllä olen huijannut. Sanoin miehelle että syön pillereitä. Tällä keinolla sain maailman ihanin poikani :) en kadu huijausta.

    • iloisia uutisia isän

      Älä mies suostu naisen vaatimiin elareihin jos dna-testiä ei ole tehty. WT-naiselle jo perusduunari mies riittää lapsen tekoon, tietenkin mitä korkeampi status, sitä parempi mieli on vauvaa yhoona vuokra-lähiössä tukien varassa kasvatella.

      Eli ei kannata ihan riivinraudan sisään ruikkia, pallo jalassa vain 18 vuotta. Onhan se seksi kivaa kunhan molemmat ymmärtää mistä on kyse.

      Eikö nämä sinkku vauvakuumeiset naiset saa spermapankista satsia niin ei tarvii tyhmiä miehiä huijata ja elämiä pilata?

    • Jälleen kerran mauton trolli valitaan Suomi24:n toimesta yläpalkkiin, niin johan keskustelua syntyy.

    • Kusetettu 1

      Myös minun mielestäni kyseinen toiminta pitäisi kriminalisoida, ja aivan raiskaukseen verrattavissa oleva. Vituttaa tuollaiset itsekeskeiset ihmiset. Lapsen hankinta on miehen ja naisen yhteinen päätös. Ei kukaan voi tehdä tuollaista päätöstä yksin. Onko sinulla muka jokin oikeus pistää vastapuoli maksamaan esim. 250€/kk elareita. Siitä kertyy maksettavaa lähes 60 000 kunnes lapsi on täysi-ikäinen. Lapsi tarvitsee myös isän joka on läsnä.

      • Sitä paitsi miehet ovat tutkimusten mukaan luultua sitoutuneempia. Ja mm. briteissä miehet ylipäätään lobbaavat sitä vastaan, että laki on naisten puolella kun avioeroperheen lapsista on kyse. He siis HALUAVAT oikeuden nähdä lapsiaan.


      • bbb1

        Vai yhteinen päätös? Tätä viestiketjua kun lukee, niin voisi luulla että se on miehen päätös. ONKO MIEHELLÄ OIKEUS PÄÄTTÄÄ PERHEEN LAPSEN LUKUMÄÄRÄ?????? Mä olen syönyt monta vuotta raskausajan vitamiineja, lukenut vauvalehtiä, hankkinut vaunut ja turvakaukalon........ Luulisi miehen panevan mut paksuksi edes säälistä. Mutta kolme lasta kuulemma riittää. JA PASKAT!!!!!

        Mä pakastin ja puhkoin neulalla kondomin varmuuden vuoksi, jos vaikka mun ovulaatiohuijaus ei onnistu. Ensi kerralla täytyy kokeilla tolla jonkun mainitsemalla kuumalla neulalla.


      • Ooo...kay?
        bbb1 kirjoitti:

        Vai yhteinen päätös? Tätä viestiketjua kun lukee, niin voisi luulla että se on miehen päätös. ONKO MIEHELLÄ OIKEUS PÄÄTTÄÄ PERHEEN LAPSEN LUKUMÄÄRÄ?????? Mä olen syönyt monta vuotta raskausajan vitamiineja, lukenut vauvalehtiä, hankkinut vaunut ja turvakaukalon........ Luulisi miehen panevan mut paksuksi edes säälistä. Mutta kolme lasta kuulemma riittää. JA PASKAT!!!!!

        Mä pakastin ja puhkoin neulalla kondomin varmuuden vuoksi, jos vaikka mun ovulaatiohuijaus ei onnistu. Ensi kerralla täytyy kokeilla tolla jonkun mainitsemalla kuumalla neulalla.

        O.o ...


    • Ainakin tuon jutun

      yhteyteen liitetyn kuvan katseleminen (naisen pylly) tuo pornahtavia ajatuksia mieleeni.

    • anon111

      On kyllä tullut välillä aika helposti yhden illan jutuissakin pantua naisia paljaalla, :) hyvä että olen edes naisen nimeä tiennyt niin ollaan oltu jo nussimassa paljaalla ja yleensä nää naiset on sanoneet että ehkäisy on heillä kunnossa e-pillereitä syövät, tähän mennessä ei oo onneks vielä kukaan paljastunut kusettajaksi että ilmottaakin pian olevansa raskaana, noh jos näin kävisi niin sitten sille ei voisi mitään ja myöhäistäpä sitä olisi enää siinä vaiheessa alkaa harmittelemaan. :) voisi vaan miettiä et olipas kiva sitten paljaalla vedellä ja ihan vahingossa pistin muijan paksuksi. On myös näitä naisia joilla on ns vauvakuume

      • Noniin...

        Silloin nuorempana ja tyhmempänä tuli tosiaan pari kertaa tehtyä juuri noin ja luotettua naiseen, jonka etunimen nippa nappa tiesi.

        Mutta onneksi oli onni myötä silloin. Nämä naiset puhuivat kuin puhuivatkin totta kun sanoivat, että ehkäisy on voimassa ja vapaasti voi panna paljaalla munalla.


      • lksdklnmd
        Noniin... kirjoitti:

        Silloin nuorempana ja tyhmempänä tuli tosiaan pari kertaa tehtyä juuri noin ja luotettua naiseen, jonka etunimen nippa nappa tiesi.

        Mutta onneksi oli onni myötä silloin. Nämä naiset puhuivat kuin puhuivatkin totta kun sanoivat, että ehkäisy on voimassa ja vapaasti voi panna paljaalla munalla.

        Kuka on niin idiootti, että kertoo yhdenyönhoidoilleen oikean nimensä? Siinähän sitä huijari etsisi "Pasia Punavuoresta" elättäjäksi äpärälleen kun oikea tekijämies olisikin Kalle Kontulasta.


      • päälle kumiukko
        Noniin... kirjoitti:

        Silloin nuorempana ja tyhmempänä tuli tosiaan pari kertaa tehtyä juuri noin ja luotettua naiseen, jonka etunimen nippa nappa tiesi.

        Mutta onneksi oli onni myötä silloin. Nämä naiset puhuivat kuin puhuivatkin totta kun sanoivat, että ehkäisy on voimassa ja vapaasti voi panna paljaalla munalla.

        Ootteko koskaan kuulleet?

        "Sukupuolitauti on yleensä yhdynnässä tarttuva virus- tai bakteeriperäinen tartuntatauti.

        Sukupuolitaudit tarttuvat limakalvon tai veren välityksellä. Taudista riippuen vaikutukset ovat moninaiset: ne voivat aiheuttaa lapsettomuutta, tulehduksia, kasvattaa syövän riskiä ja pahimmillaan aiheuttaa kuoleman. Bakteerien aiheuttamat sukupuolitaudit ovat hoidettavissa antibiooteilla. Virusperäisiin tauteihin ei vielä ole olemassa parannuskeinoja (ks. AIDS) vaikkakin oireita voidaan lievittää."


      • Bud spencer

        Naiset antaa yhden illan jutuissa ihmeen helpolla panna paljaalla. Kun kysyy että entäs ehkäisy, niin sanovat että juu, juu anna tulla vaan.


    • kivaa yhdes

      jos haluat virasta niin mä olisin valmis
      avustamaa sua lapsen teossa
      osaava mies jolla niitä jo ennestäänkin
      muutama joten varmaankin paukut
      itää hyvässä alustassa

    • Ja hyvin menee

      Totta kai! Eihän tällaisia päätöksiä voi miehelle jättää. Kaikki kolme ( nyt jo aikuista ) poikaamme ovat ollet haikaran tuomia iloisia vahinkoja ;D

    • Kerava on

      Jännä paikka, Kerva on iloinen...Ai nii, teeskentelen aina Orgasmin, ei tuu vauvoja. Hiton paljon salakavalampaa !

      • Mies nainen

        Vitun huora!


      • Kuules Puputski
        Mies nainen kirjoitti:

        Vitun huora!

        En oo sellasii poikii, koita onneas jossain muualla. Mut hei, onnea peliin vaan !


    • Mies nainen

      Vitun naiset jos huijaatte miehiä!!! Saatana adoptoikaa joku lapsi jos noin paljon lapset kiinnostaa!!

      • pulllat uunissa?

        adoptoisin jos se olis mahdollista..
        vakipano tietää mun vauvakuumeen ja aina paljaalla haluu. Sittenku on siemenet sisässä, rupee katumaan ja ruinaa syömään jälkiehkäsyn. Säälistä otinkin sen kaks kertaa, mutta nyt viimesellä olis pitäny jo miehen oppia. ..katsotaan kuinka käy :)


      • mua et saa
        pulllat uunissa? kirjoitti:

        adoptoisin jos se olis mahdollista..
        vakipano tietää mun vauvakuumeen ja aina paljaalla haluu. Sittenku on siemenet sisässä, rupee katumaan ja ruinaa syömään jälkiehkäsyn. Säälistä otinkin sen kaks kertaa, mutta nyt viimesellä olis pitäny jo miehen oppia. ..katsotaan kuinka käy :)

        Jos Suomessa EI olisi miehen elarin maksu pakkoa, loppuisi se panorinki naisten pillun jako kaikenlaisille nussijoille aika pian. Varmaan tuosta syystä yhäri naiset ei ihan kuuminta hottia ole sinkku markkinoilla.

        On se lapsenkin etu että on kunnon perhe jossa edes yritetään, kuin että yyhoo siellä lähiössä kasvattaa facebookin kera tolppalaukauksen tuloksen ja on 7 vuotta työelämästä poissa. Toiset tekee lapsia siten ettei alle nelikymppisenä juurikaan ole töitä nähnyt.


      • niin juu

        Oma pitää olla ja kokea raskauden ihanuus...


    • EI PENTUJA

      miksi? eikös suurempi ongelma ole VÄLTTÄÄ RASKAUS!

    • Äänestä oikein
    • 4+3

      Jos suhde perustuu petokseen, kuinka hyvä siitä voi tulla? Mikäli jotakuta kiinnostaa aito ja toimiva parisuhde, olisi syytä selvittää miksi toimimme kuten toimimme, ja siihen löytyy tietoa Alkuajatuksesta. Löytyy googlaamalla.

    • NÄIN

      Minusta lapsia tehdään yhteisellä päätöksellä.
      mutta jos,
      jos nainen tahalteen tulee raskaaksi ja mies ei halua tavata lasta/olla isä ei silloin minusta olisi elatusvelvollinen.
      Minusta yhden illan suhteista raskaaksi yksinhuoltajaksi, joka haluaa ei ole kummenpi juttu.
      jokainen päättää kehostaan ja elämästään.
      jos haluaa lapsen niin voihan tehdä ns. sopimuksen kirjallisena.
      nainen saa lapsen ja mies ei ole vastuussa olisi parempi vaihtoehto, kun huijaamalla.

    • jännä

      Nainen tuli raskaaksi ja ilmoitti että olen isä...tuskin sanoin, minut on steriloitu:)

    • Siittäjä hukassa.

      Mitä noilla perkuleen pumppuvilleilä tekee, jotka isäksi itseään mainostaa.

    • eghi

      No hemmetti en ole niin lapsellinen!

    • aina kuplat puhkeaa

      Eihän koskaan petollisille naisille ole ollut käyttöä kenellekään pidemmän päälle!

    • lohduton

      Meillä meni toisinpäin. Mies huijasi olevansa hedelmätön. En ole koskaan halunnut lapsia, mutta en myöskään tekisi aborttia jos raskaaksi tulisin. Mies tiesi tämän ja käytti tilannetta hyväkseen. Itse jätin hormonaalisen ehkäisyn pois reilu vuosi sitten kun typeränä uskoin miehen sanaan, ja lopputulos on nyt raskauden viimeinen kolmannes. En halua tätä lasta, en halua lapsen isää ja tunnen itseni maailman huonoimmaksi ihmiseksi ja naiseksi. Tunnen olevani loukussa oleva eläin jolla ei ole pakokeinoa. Synnytyksen jälkeen pidän huolen siitä, ettei koskaan ikinä vastaavaa kohdalleni tapahdu ja varaan ajan sterilisaatioon.

      • Ompa yllättävä "tarina"? Joskus näinkin päin hyvä nimimerkki "lohduton"! Yleensä kuulee vain niitä tarinoita, joissa naiset ovat muka huijanneet miehiä isiksi.

        Itselläni ei ole lapsia edes tulossa, mutta toivottavasti sinä totut/opit rakastamaan lastasi, vaikka ammatti-avulla tuettuna, hyvä "lohduton"! Jaksamista.


      • kokemusta on

        Hyvä lohduton, Suomi on täynnä lapsia haluavia pareja, jotka eivät pysty itse lisääntymään. Anna ei-toivottu lapsesi adoptioon niin hän saa kasvaa rakastettuna toivottuna lapsena.


    • ihan fakta

      "Se likka jolla laps se huora jolla kaks" tai useampia ja eri isistä.

    • Sen paremmin minä, kuin muutama sydänystävänikään emme ole hankkiutuneet miehiltämme salaa raskaaksi. Minusta parisuhde ei voi perustua huijaamiselle eikä niin isoa päätöstä kuin lapsenhankintaa pidä tehdä yksinään, jos puoliso on olemassa.

      Onhan niitä maailmassa naisia, jotka ovat adobtoineet lapsia yksinään tai hankkineet spermapankista spermaa ja hedelmöityshoitoja - yksityisklinikoiden kautta!

      Mutta jos henkilöllä on kumppani, jonka kanssa tämä haluaa/haluisi lapsen, on minusta päätöksen oltava yhteinen, ja vapaaehtoinen - tietenkin!

      Koska en ole ennenkään luovinut elämässäni eteenpäin huijaamalla, valehtelemalla enkä silmänkääntötempuilla, en aio ryhtyä siihen myöhemminkään.

    • voi halpaa ihmistä

      Kummasti naiset tulevat ex tempore raskaiksi menestyville miehille; julkkiksille ja johtajille. Onhan se kannattavaa. Saa elatuksen, hyvät geenit lapselle ja aina saa kehua kuka on hyväksynyt akan lapsensa äidiksi.

      • No kukin taaplaa tyylillään. Itselläni on aina ollut se periaate,

        että LAPSET HANKITAAN VASTA VAKAASEEN

        PARISUHTEESEEN, MIELUITEN AVIOLIITTOON ja

        YHTEISESTÄ SOPIMUKSESTA. (Ja kun harkiten olen

        elänyt, ei ole tarvinnut yhtään aborttiakaan tehdä.)


      • mitä siitä sanot?
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        No kukin taaplaa tyylillään. Itselläni on aina ollut se periaate,

        että LAPSET HANKITAAN VASTA VAKAASEEN

        PARISUHTEESEEN, MIELUITEN AVIOLIITTOON ja

        YHTEISESTÄ SOPIMUKSESTA. (Ja kun harkiten olen

        elänyt, ei ole tarvinnut yhtään aborttiakaan tehdä.)

        Itsehän tulin raskaaksi baarituttavuudelle, mentiin naimisiin ja suhde kestää, päinvastoin kuin rakkaussuhde.


    • Toma sota balcu

      Toma sota balcu

    • horot hirteen

      "vieraissa käynti (ei isyystestiä, koska ollaan naimisissa..)" Pystyisitkö muka hyvällä omatunnolla katsomaan vierestä jos aviomies kasvattais OMANAAN jotain äpärää? Ei helevetti onko sellasia ämmiä muka olemas?

      • hotoro

        Eihän ketjun aloittaja ole niin tehnyt :D HALOO!? vaan joku muu.


      • Oletko 13-vuotias vai todella naiivi? Niitähän on HITOSTI!!


    • Normisetti

      Totuushan on, että miehiä on hiton helppo pissiä linssiin, jos niin haluaa. Ei toki kaikkia, mutta valtaosaa. Kun kaikkea liikkuvaa pitää käydä jyystämässä, niin ei mikään ihme, jos jossain vaiheesa joku lepakko käyttää tilaisuuttaa hyväkseen ja hankkii huijaamalla himoitsemansa jälkeläisen. Juu ja en ole hankkinut yhtään jälkeläistä tähän maailmaan, enkä muutenkaan uroita narutellut. Mutta helppoa se on, jos halukkuutta ilmenee. Pitääkö olla niin helppo ja jakaa jokaiselle nartulle itteään? Saa syytellä urhot itseään. Harvoinpa olen kuullut, että on raiskaamalla mies raiskattu, jotta on itiöitä saatu hämäriin lisääntymisriitteihin sinne kyöpelinvuorelle...

    • identtinen

      Hänelle, joka kirjoitti: "Sairaalassa henkilöllisyys tarkistetaan. Ellei sinulla ole identtistä veljeä luuserointisi ei onnistu."

      Lol. Silloinhan se ei ainakaan onnistu. Jos laitat identtisen veljesi menemään sinun papereillasi sairaalaan isyystestiin ja sinä tosiaan olet isä, myös identtisen veljesi istyystesti on positiivinen. Identtisillä sisaruksilla on (tadaa!!!) IDENTTINEN geeniperimä. Eli he ovat yhtä pajon sukua identtisen sisaruksensa lapsille, kuin tämä sisarus itse.

      Eli jos identtinen veljesi menee isyydtestiin dinun papereillasi, testin tulos on sama, kuin jos itse menisit ja koka on sun paperit, SINÄ joudut kuitenkin vastuuseen.

      • ....

        Niin, etkös tajunnut. Veljesi olisi se, joka maksaisi, kun hänen perimänsä on samanlainen kuin sinun, joten sinä et olisi isä. Veljesi ei siis menisi sinun papereilla, vaan omillaan.


    • Asiaa88

      Kurjaa lukee kui epäkypisiä "hyi kauheeta raiskaus laittakaa hirteen" vastauksia on sadellut.

      "Näin naistenpäivän kunniaksi ajattelin kysästä teiltä kanssasisaret oletteko käyttäneet vilunkia vauvakuumeissanne?" -EN OLE, enkä kkäytäkään: Meillä mies hoitaa ehkäisyn, kondomi. Olemme sopineet että ehkäisy on hänen vastuullaan, minun puolestani vauva saa tulla jos on tullakseen :) Ei ole sattunut se 0,01% meidän kohdalle, vielä ainakaan, täytyy jatkaa kertoja jotta paranee todennäköisyys ;)

      "Oletko sinä tai ystäväsi hankkiutunut raskaaksi mieheltä salaa?" -Tunnen kaksi naista, jotka ovat käyttäneet mainitsemaasi metodia: valehdelleet että syövät pillereitä, mutta ovat todellisuudessa piilottaneet pillerit. Yh-äidiksi ovat päätyneet; huijaus varmasti kertoo erinäisistä ongelmista parisuhteessa muutenkin?

      En suosittele kenellekään miehelle enkä naiselle huijaamista. Ei ole leikin asia tämä.

      Teille jotka huutelette adoptiosta: se ei käy ihan noin vaan.. MUTTA on olemassa erinäisiä muita väyliä "vanhemmuuteen" esimerkiksi aikuinen ystävä palvelu ja mitä niitä nyt on :)

      • Yhden vaimon mies

        Kaikille kauheita juttuja kirjoittaneille tiedoksi, että voi elää muuallakin kuin valheiden valtakunnassa. Totuus ja rehellisyys oikeaan rakkauteen yhdistettynä on hyvä yhdistelmä. Saa nauttia oikeasta miehen ja naisen välisestä yhteydestä, joka alkaa henkisellä tasolla ja täydellistyy ainutkertaisessa aviosuhteessa. Suhde paranee vanhemmiten puolisoiden keskinäisen kunnioituksen kasvaessa. Onko teille kirjoittajille tullut tällaisen vaihtoehdon mahdollisuus koskaan mieleen? Tämä seksin kyllästämä yhteiskunta on sairas ja kulkee yhä syvempää rappiota kohti. Ota nyt järki käteen ja hyppää siitä pois katuen ja anteeksiantamusta etsien. Ei kai järkesi ole niin sokea, ettet enää tiedä, mistä sen voi löytää? Tiedän, että tällaiset totuuden ajatukset ärsyttävät sinua, mutta jos totuuden, rehellisyyden ja oikean rakkauden korostaminen ärsyttää, niin olet itse todistanut olevasi valheen valtakunnan orja. Itse sain vapautua orjuudesta vapauteen pian täytettyäni 21 vuotta. Päivääkään en vaihtaisi pois. Ajatuksiani edes vähän ymmärtävä ystävä, tarkkaile, mitä tapahtuu siinä, mitä tapahtuu. Eli lue tähän viestiin tulevia vastauksia ja tee johtopäätöksiä. Elämässä järjen käyttö on sallitua. Itse en ehkä niitä lue, sillä totuuden valtakunnassa asiat ja niiden harmonia vievät ajan ja mielenkiinnon. Ei ole aikaa näitä palstoja lueskella. Eksyin tänne ihan vahingossa.


      • Totuuteen rakastunut
        Yhden vaimon mies kirjoitti:

        Kaikille kauheita juttuja kirjoittaneille tiedoksi, että voi elää muuallakin kuin valheiden valtakunnassa. Totuus ja rehellisyys oikeaan rakkauteen yhdistettynä on hyvä yhdistelmä. Saa nauttia oikeasta miehen ja naisen välisestä yhteydestä, joka alkaa henkisellä tasolla ja täydellistyy ainutkertaisessa aviosuhteessa. Suhde paranee vanhemmiten puolisoiden keskinäisen kunnioituksen kasvaessa. Onko teille kirjoittajille tullut tällaisen vaihtoehdon mahdollisuus koskaan mieleen? Tämä seksin kyllästämä yhteiskunta on sairas ja kulkee yhä syvempää rappiota kohti. Ota nyt järki käteen ja hyppää siitä pois katuen ja anteeksiantamusta etsien. Ei kai järkesi ole niin sokea, ettet enää tiedä, mistä sen voi löytää? Tiedän, että tällaiset totuuden ajatukset ärsyttävät sinua, mutta jos totuuden, rehellisyyden ja oikean rakkauden korostaminen ärsyttää, niin olet itse todistanut olevasi valheen valtakunnan orja. Itse sain vapautua orjuudesta vapauteen pian täytettyäni 21 vuotta. Päivääkään en vaihtaisi pois. Ajatuksiani edes vähän ymmärtävä ystävä, tarkkaile, mitä tapahtuu siinä, mitä tapahtuu. Eli lue tähän viestiin tulevia vastauksia ja tee johtopäätöksiä. Elämässä järjen käyttö on sallitua. Itse en ehkä niitä lue, sillä totuuden valtakunnassa asiat ja niiden harmonia vievät ajan ja mielenkiinnon. Ei ole aikaa näitä palstoja lueskella. Eksyin tänne ihan vahingossa.

        Asiaa puhut, mutta harhaisuus näissä asioissa on niin suuri, että opetuksesi 20-30 vuotta myöhässä.


    • Liika kansoitusta?

      Koskeeko moinen myös lestadijuksaajia?
      Tarpeettomia ihmisiä on aivan liikaa tälläplaneetalla jo muutenkin
      suhteessa luonnonvaroihin,
      etenkin köyhiä lapsia ja jollain valheellisella keinolla rikastuneita
      vanhempia jotka kuluttavat enempi kun tuottavat.

      • huolestunut5

        Maapallo ei ihan oikeasti pysty enää kestämään tätä määrää ihmisiä! Miksi niitä pitää tehdä jatkuvasti lisää maailmaan jossa on kohta kahdeksan miljardia ihmistä. Kahdeksan miljardia!? Mitä muuta lajia on niin runsaasti? Uusien ihmisten tuottaminen on minusta vastuutonta, joku lupa tai kiintiö pitäisi olla lapsien hankintaan, ei niitä pitäisi tuolla tavalla tehdä.


      • too late
        huolestunut5 kirjoitti:

        Maapallo ei ihan oikeasti pysty enää kestämään tätä määrää ihmisiä! Miksi niitä pitää tehdä jatkuvasti lisää maailmaan jossa on kohta kahdeksan miljardia ihmistä. Kahdeksan miljardia!? Mitä muuta lajia on niin runsaasti? Uusien ihmisten tuottaminen on minusta vastuutonta, joku lupa tai kiintiö pitäisi olla lapsien hankintaan, ei niitä pitäisi tuolla tavalla tehdä.

        Ei pysty enää, liian myöhäistä.


    • Minä en..todellakaan! Mu eräs läheiseni kyllä...en suosittele.

    • Vaihda ajoissa

      Onneksi olen kypsän naisen kanssa parisuhteessa, joka ei tuollaista likaista temppua tekisi. Sehän on se tyypillinen tarina, että isä ilmaantuu puskista, kun lapsi alkaa olla vähän helpompi ja kiinnostavampi, kun tajuaa asioista jo jotain.

      Jos olisin aviossa, nainen pettäisi ja hankkisi lapsen toisen miehen kanssa niin lain mukaan lapsi olisi siis kontollani ja biologisella isällä ei olisi kyllä mitään asiaa lapsen lähellekään. Isän paikan toki saa ostamalla puolet kiinteistöstämme ja rupeamalla isännäksi taloon kaikkine velvoitteineen ja rasitteineen sitten kanssa.

    • Arkipäivää, juu juu

      Juu varmasti tiedät. Näitähän meidän kaikkien tuttavapiiriin kuuluu lukuisia ja jokainen heistä on mainostanut asiaa, niin että koko seurakunta on saanut tietää.

      • Reilu nainen

        Omassa tuttavapiirissäni lähes kaikki naset ovat tulleet "vahingossa" raskaaksi. He ovat kyllä olleet parisuhteessa, mutta miehet eivät ole olleet innostuneista lasta hankkimaan. Näissä tapauksissa ykkösmotiivina on näyttänyt olevan saada mies nalkkiin (naiset niin hemmetisti pelkäävät miehen jättävän!), toisena motiivina saada "ihana vauva" (jolla päteä naiskavereille) ja kolmantena päästä pois työelämästä kotiin viettämään "ihanaa vauva-arkea".


    • Gripiii

      Paras ystäväni odottaa lasta, työkaverilleen -mies luulee omaksi. Että näin. Välilä tekee todella pahaa kun tietää että toista sumutetaan noin. Mutta huonolla säkällä muksulla on pikimusta tukka, vaikka "vanhemmat" on molemmat vaaleita. Ehkäpä tuo sitten paljastuu..

      • jökhöjä

        Itseasiassa ei pidä paikkaansa, lapsi voi olla vaalea vaikka vanhemmat tummia tai vanhemmat vaaleita lapsi tummahiuksinen, periytyy kauempaa suvusta.


      • ei han noin
        jökhöjä kirjoitti:

        Itseasiassa ei pidä paikkaansa, lapsi voi olla vaalea vaikka vanhemmat tummia tai vanhemmat vaaleita lapsi tummahiuksinen, periytyy kauempaa suvusta.

        Ei ihan mene noin, eivätkä ruskeasilmäiset voi myöskään saada sinisilmäisiä.


      • kahdeksannella
        ei han noin kirjoitti:

        Ei ihan mene noin, eivätkä ruskeasilmäiset voi myöskään saada sinisilmäisiä.

        On tainnut jäädä perinnöllisyysbiologia oppimatta?


    • 40-nainen

      Läheltä liippaa tapaus, jossa nainen "huijasi" mieheltä lapsen. Oli jo aiemmin puhunut, miten haluaisi lapsen tämän miehen kanssa. Olivat eronneet ja mies ei hoitanut omaa osuuttaan ehkäisystä kun alkoivat naida taas. Tyhmiä molemmat tietysti. Lapsi on nyt jo aikuinen, isänsä kävi pitkälliset ja kalliit oikeuskäsittelyt, kun ei millään halunnut myöntää isyyttään. Noh, nyt ei enää elatusmaksuja tarvitse maksella. Lapsi siis ei kai edes käsittääkseni oikein tavannut koskaan isäänsä. Tällaiset miehet kun eivät asiaa osaa sen lapsen kannalta ajatella.

      Mutta siis eipä ole tullut mieleen huijata ketään isäksi. Yksinhuoltajaksi minusta ei lähtökohtaisesti olisi, tietysti mitä tahansa voi tapahtua että näin joskus käy. Kauan kärsin lisääntymiskuumeesta ja odottelin ensimmäistä miestäni olemaan henkisesti valmis isäksi. Sitä päivää ei alkanut kuulua, joten miehenvaihto oli edessä. Muutenkin löytyi entistä parempi minulle, kyllä niitä hyviä miehiä on kun vain etsii. Nyt on lapsilauma ja vastuullinen ja osallistuva isä heillä.

      • 40-nainen

        Äh tärkein unohtui. Lapsen kannalta kannattaa sitä asiaa ajatella. Miltä itsestä tuntuisi kun saisi joskus tietää tai aavistaisi että isänsä ei ole halunnut tulla isäksi. Ja äiti on jekuttanut tätä. Ja isä ollut niin tyhmä ettei ole huolehtinut ehkäisystä/tuntenut äitiä kunnolla. Ei saa todennäköisesti tavata isäänsä ja jos tapaakin, ikävissä merkeissä. Tai jos vanhemmille on tullut ero vuoksesi, siksi että sait alkusi. Onko äitiys sen arvoista? Kuinka paljon onkaan kautta aikojen ollut näitä isäänsä myöhemmin etsiviä lapsia, voisi mennä heidän nahkoihinsa ja kuvitella sen kaipauksen.


    • annnu-

      No tuota, eiköhän se mies ota ihan tietoisen riskin lykätessään vehkeensä naiseen että sieltä saatta jälkikasvua tulla? En tosin hyväksy huijaamista.

      • joku roti

        Mielestäni miehen tulee voida luottaa kumppaniinsa ja siihen, että lapset tehdään yhteisesti ja sovitusti. Se on jokaisen kannalta parasta. Varmastikin miehellä on syynsä siihen, jos ei halua lapsia. Naisen vedättämistä en hyväksy, että nautitaan yhteiselämästä ja lupaillaan valehdellen että sitten joskus, eikä ole aikomustakaan toteuttaa toisen unelmaa perheestä.


    • todella alhaista

      Voitko todella katsoa lastasi silmiin ja kertoa, että huijasit hänen isäänsä niin, että hän sai alkunsa?

    • eikö?

      Miksi se on automaattisesti miehen vika jos nainen tulee raskaaksi? Eikö nainen voi itse VAATIA ehkäisyn käyttöä? Ei seksiä jos et laita kumia jne. Jos nainen ei halua raskaaksi ja lasta, niin kuvittelisi että hän voisi ristiä koipensa? Eikö?

    • Jonkinlainen exäksi luettava ja naista etäisesti muistuttava olento vihjaili kerran pikkusiskolle salaa paksuksi tulemisesta minun kanssani.

      Kaikenlaista muuta kielteistä on edellisestä elämästä Karman seurauksena tullut ties miten paljon kiusaksi, mutta onneksi ei kakaraa riesaksi.

    • ryhti kuri järjestys

      Mikä teitä naisia oikein vaivaa?

      Totuus tekee vapaaksi, valheet saavat aikaan vain pahoja asioita.

      OKSETTAVA ALOITUS KERTAKAIKKIAAN!

    • Kikkelleissönmään

      Saa olla mieleltään sairas jos tollasta lähtee tekemään. Mielestäni tuollainen pitäisi olla laitonta ja rangaistavaa toimintaa. On se niin sairasta ja epäeettistä ja moraalisesti vain hyvin hyvin hyvin väärin.

      http://tinyurl.com/suikkis

    • Liikaa kieroilua

      Haluan naisena ja nykyisen mieheni avopuolisona kertoa mitä vaikutuksia sekä mieheen, että lapseen on, kun nainen tekee lapsen mieheltä kieroillen. Mieheni oli aikanaan naimisissa, jo 3 lapsen isä. Hän tapasi uuden naisen, josta kehkeytyi suhde. Eli salasuhteessa 3 kk uuden naisen kanssa, joka kertoi ehkäisynä käyttävänsä e-pillereitä. Vaan kuinkas ollakkaan, nainen tuli raskaaksi ja kävi ilmi, ettei ollut käyttänytkään ehkäisyä. Halusi siis sinkkunaisena ja biologisen kellon tikttäessä siittäjän lapsen alulle saattamiseen.

      Mies ilmoiti,ettei hän aio ryhtyä isäksi lapselle, jota ei ole koskaan maailmaan halunnut saattaa. Tuli ero, ensin salasuhteesta. Myöhemmin salasuhteen naisosapuolen alkaessa vaati isyyden tunnustusta ja asian käydessä silloiselle vaimolle ilmi, tuli avioero. Itse en koe ylpeyttä, lähinnä inhoa, mieheni silloisten tekojen vaikutuksista ex-vaimoonsa ja 3 lapseensa. Mutta olen myös sivusta seurannut sen kärsimyksen määrää, jonka mies asian suhteen kokee. Ei ole oikein pettää. Pitäisi ymmärtää osata erota, jos suhde on niin heikoilla kantimissa, että vieras nainen houkuttaa. Mutta se ei silti oikeuta valehdellen tekemään kenestäkään isää lapselle, joka ei ole edes vahingossa, vaan kieroillen ja valheella saanut alkunsa. Salasuhdenainen oli lapsen syntymän jälkeen yrittänyt olla (aikaa ennen meitä) yhteydessä mieheeni ja pyytänyt tätä olemaan osa lapsen elämää. Mies ei siihen pystynyt eikä halunnut. Kuitenkaan mieheni ei ole kylmä tai laskelmoiva porsas. Hän on löytänyt netin kautta 4. pojastaan kuvia, ja usein itkee suruaan, miksi poika sai alkunsa näin kun sai ja kuinka hän joskus, ehkä kohtaa poikansa ja selittää tälle, että isättömyyteen syy ei ole pojassa vaan tilanteessa, jossa hän sai alkunsa.

      Kuka tässä tarinassa voitti ? Ei kukaan. Mieheni avioliitto kariutui (tietysti myös oman toimintansa vuoksi), 3 lasta menettivät arkipäiviin kuuluvan isän vaikka viikonloppuisyys jatkuukin. Yksi isätön lapsi, jolla on kylläkin biologinen isä ja elatusmaksujen maksaja, mutta aitoa isäsuhdetta ei ole.

      Ymmärrän naisia,jotka biologisen kellon tikittäessä etsivät lapselleen vain siittäjää, mutta viisautta on osata tehdä se toive avoimesti julki. Näinkin tiedän lähipiirissäni käyneen, että mies on tiennyt mihin ryhtyy ja nainen on kantanut isättömyyden vastuun täydellisesti sen jälkeen. Keinosiemennyksen kaltainen toimepide siiis, joka on yhdessä sovittu ja etukäteen valittavissa oleva vaihtoehto.

      • tuollaisia riittää

        Miehesi on idiootti. Siksi kaikki tuo tapahtui.


    • mielisairaus

      Melkein kaikissa tapauksissa naisilla taustalla persoonallisuus häiriö. Mielisairauden yksi osa-alue. Suomessa vielä ei vielä tutkittua tietoa periytymisestä, mutta enemmän todennäköistä.

    • Oikeus puhukoon

      Otetaan lakitekstiä mukaan.

      "Seksuaalinen hyväksikäyttö RL 20:6 (24.7.1998/563)

      Tämän pykälän 2. momentin mukaan seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomitaan se, joka käyttämällä hyväksi sitä, että toinen on tiedottomuuden, sairauden, vammaisuuden tai muun avuttomuuden tilan takia on kykenemätön puolustamaan itseään tai muodostamaan tai ilmaisemaan tahtoaan, on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan tai saa hänet ryhtymään muuhun hänen seksuaalista itsemääräämisoikeuttaan olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi.

      Rangaistus seksuaalisesta hyväksikäytöstä on sakkoa tai vankeutta enintään neljä vuotta."

      Eli naisen käyttäessä käytettyä kondomia on kyse edellisestä. Toki tästä pitää olla todisteena esim. viestejä, joissa nainen rauskausvaiheessa yrittää pakottaa miestä ja mies on koko ajan ollut vastahakoinen. Kyseessä mahdollisesti törkeä hyväksikäyttö sekä täydellinen piittaamattomuus tulevaa lasta kohtaan. Todennäköinen neljän vuoden rangaistus sekä lasten huostaanotto. En ihmettelisi pidempääkin rangaistusta, koska kyseessä on vakavampi rikos mitä raiskaus miehen tekemänä naiselle. Ja mieheltä ei voi vaatia elatusmaksuja vaan hän saanee valtiolta korvauksia.

      Mitään seksuaalista hyväksikäyttöä ei tule milloinkaan katsoa läpi sormien. Ihmiset harrastavat harvoin seksiä lisääntymismielessä ja täten on tehtävä molempien selväksi omat halunsa. Sama asia, jos mies ja nainen kävelisivät yhtä matkaa ja mies päättää raiskata naisen vedoten seksin olleen seuraus ja naisen olisi pitänyt osata varautua siihen. Ei! Me emme saa koskaan sallia tällaisia tai vielä kannustaa ihmisiä tekemään näitä asioita.

    • lastensuojel

      Suuri määrä lähimenneisyydessä yh äideiltä huostaan otetuista lapsista ovat saaneet alkunsa petoksellisesta raskaudesta.

    • Vauvoja vauvoja

      Sairasta sanon minä. Tiedän kaksi tapausta joissa toinen nainen oli jo viittä vaille vanhapiika, tapasi kuitenkin sitten miehen, ja jo vuoden seurustelun jälkeen tuli " vahingossa" raskaaksi. Mies yritti olla isä ja kumppani, vaan lähti kun vauva oli 5 kk. Palasipa vielä entisen vaimonsa kanssa yhteen, mikä sekin oli outoa.

      Toinen nainen oli myös hyvän matkaa yli 30. Akateemisesti koulutettu kun tapasi miehen, miehen josta sai kumppanin. Tässä suhteessa mies painostettiin isäksi ja vaikka yrittivät yhdessä niin ero tuli ennen kuin vauva oli edes syntynyt.

      Että sitä saa mitä tilaa. Kyllä yhteinen lapsi on kahden aikuisen yhteinen päätös. Jos toisesta tehdään isä salaa tai paionostamalla, ei lopputulos välttämättä ole kovin auvoinen.

      Luulen kyllä, että nämä naiset halusivat enemmän vain vauvat, kuin sitä miestä loppujen lopuksi. Tai eivät ehkä koskaan saaneet sellaista miestä jonka olisivat oikeasti halunneet. Mutta vauva kun on saatava niin se kai merkitsee......

    • JoKu_RaNdOm

      Nyt siis ihan oikeesti mitä hittoa??? Mikä siinä on että pitää laittaa ittensä paksuksi? Loppujen lopuksi kärsit ensin korvaraiskauksesta pennun ollessa vauva ja sitten saat maksaa itsesi kipeaksi kun kullan nuppusi on teinivuosina tullut jonneksi tai vaan häiriköksi joka rikkoo lakia minkä kerkeää että, juuh.... on se niiiiiiiiiiinnnnn s.a.a.k.e.l.i.n kivaa se äitiys vai mitä? Toisaalta saapahan harput siinä rankaistuksen kun käyttivät vaan hyväkseen miestä >;))))))

    • äippälomalainen

      No EN TODELLAKAAN ole huijannut, tai menisi huijaamaan!!!

      Kyllä oli lapsen hankinta on meillä ollut molempien vakaa päätös, ja asiasta keskusteltiin PALJON ennen kun alettiin yrittämään, ja neljä vuotta siihen meni kunnes tärppäsi.. Minä olin itseasiassa se joka tunsin enemmän ajoittaista epäröintiä... koska sehän on minun kroppani ja myös se olen minä joka kotiin jää, ja se olen minä joka kuitenkin kannan suurimman osan vastuusta.


      Myönnän kyllä että jos mies ei olisi halunnut lasta, niin olisin varmasti harkinnut suhteesta lähtöä. Mielestäni nämä ovat niin isoja asioita, ettei kummankaan pitäisi joutua taipumaan omasta kannastaan. Eli miestä ei voi pakottaa isäksi, samalla tavalla kun minuakaan ei voi pakottaa lapsettomuuteen.

      Mutta palatakseni noihin IHAN PUHTAISIIN vahinkoihin.... kyllä niitäkin tapahtuu. Esim siskollani todella petti ehkäisy pillereistä huolimatta, ja hän taasen teki abortin ja hänen silloinen miehensä vastusteli viimeiseen asti.
      Läheinen ystävättereni taas tuli kierukasta huolimatta raskaaksi (kesken kylläkin meni varhaisessa vaiheessa). Joten en nyt ihan suoralta käsin menis osottamaan syyllistävällä sormella, jos joku sanoo raskauden olleen vahinko.. hittojakos sitä ulkopuolisena tietää... on sitä ihmeellisempiäkin asioita elämässä tapahtunut.

    • Anonyymi

      Molemmat sukupuolet on tässä ketjussa ihan hulluja ja tekee väärin..

      Ehkäisyn käyttö on aika uusi ja luonnoton riidan aihe miesten ja naisten välillä, sitä ei ole ollut kovin kauaa olemassa.
      Ennen ehkäisyä oli itsestään selvää että jos mies panee naista ja tulee lapsi, hän on lapsesta yhtälailla vastuussa. Ehkäisyn olemassa olo ei millään tavalla mielestäni poista tätä vastuuta miehiltä. Tietty nykyään on paljon helpompi miehelle vältellä vastuuta, mutta se tekee sinusta huonon miehen ja ihmisen ja huonon isän lapsellesi.

      Toisaalta naiset jotka huijaavat itsensä raskaaksi tekevät väärin, sillä on väärin huijata ja valehdella kumppanilleen ja ovat yhtälailla huonoja ihmisiä ja huonoja vanhempia. Silleen ymmärrän miksi naiset tekevät niin koska nuoria äitejä demonisoidaan, ja se on monelle naiselle pikku lapsesta asti yksi isoinpia unelmia tulla nuorena äidiksi. Ja ennen se oli täysin luonnollista että tuli äidiksi nuorena ja mies huolehti...

      Miesten tulisi olla empaattisia naisten biologiselle kellolle ja äitiystarpeelle. Ja naisten pitää lopettaa miesten huijaaminen.

      Ehkäisyssä on paljon hyviä puoliakin, ja niistä ihmiset voisivat nauttia paljon paremmin jos miehet ja naiset lopettaisivat nuo käytökset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe