Mitä kuuluu ns. Tuuloksen jengiläisille, oli aikoinaan kova sana Kajaanissa ja muuallakin. Vieläkö lie jengiläisiä elossa? Jengi piti aikoinaan, ainakin Kauppakadun mustalaisista puhtaana! Mahatavatko uskaltaa vieläkään sinne iltaisin?
Kyselijä
24
1475
Vastaukset
- kansallispuku
ei oo pitäny puhtaana, näkyy niitä joka viikonloppu kujalla pyörivän.
- läskimooses
Eipä ne enää kylillä näy, Jussi asuu kuulemma etelässä ja on edelleen lhava.
- Muistanmiehen
Ois kiva tietää millainen kaveri tämä kuuluisa Tuuloksen Jussi oli? Mitä touhuili?
- v v v v v v v
Se oli vanhan kansan raggari siipiporukoineen, ajeli vanhalla Impalalla ja möykkäsi.
- kylänmiehet
Menkää kylähullut baareihin juttelemaan!
- Täälläsaajutella!!
Painu ite hevonperseeseen!!! Mitä tänne kurkit!!
- jamppi
Impalallahan ne ajelivat.. Yksi jengiläinen ''Ipi'' oli yhtä aikaa ammattikoulussa, muistaakseni taisi lopettaa sen kesken.. Olihan ne eri aikoja 70- 80- luvulla mitä nykyään, aina sattui ja tapahtui viikonloppuisin Kauppakadulla ja joskus viikollakin..
- Pannaan tapahtumaan
Pitäisikö tilata Sergei ja Nikolai pistäytymään? Silloin sattuisi ja tapahtuisi teilläkin!
- Anonyymi
Pannaan tapahtumaan kirjoitti:
Pitäisikö tilata Sergei ja Nikolai pistäytymään? Silloin sattuisi ja tapahtuisi teilläkin!
Kyllä - Tilaa vielä Boris lisäksi!
- Pätmän
Näitä elämäntapa luusereita kukaan kaipaa. Ewnemmän heistä on haittaa ollut kuin hyötyä.Kaikki olis ajoissa pitäny kiven sisään laittaa.
- Anonyymi
No ketä siihen jengiin kuulu?
- Anonyymi
Mustilaiset möi aikoinaan ministä pimeää viinaa nyk. ''pusuparkissa' Sissikavulla. Tuuloksen Jussin porukka kyllästyi moiseen. Kellistivät minin kylelleen ja kirjoittivat tussilla auton kylkeen:
''SULJETTU INVETAARION VUOKSI''
Aivan helvetin hauska temppu. - Anonyymi
Tuulos oli iso mies, impala makee auto. Me ajeltiin Cortinalla ja seurattiin porukkaa...
- Anonyymi
Mutta ketä siihen jengiin kuulu ja miten iso?
- Anonyymi
Letku ja Ipi ainakin. Purolan poikia tais enimmäkseen olla.
- Anonyymi
Oliko Neva myös jengissä?
- Anonyymi
Kimplen veli oli kuskina Impalan omistaja oli kun katkarapu.🤭
- Anonyymi
Kuka on kimple, neva, letku ja ipi?
- Anonyymi
Onko Karetaka vielä hengissä, missä S-mersu?
- Anonyymi
Mistä Mersun osti
- Anonyymi
Minä olin Tuuloksen jengin hittimies. Oli monella pojalla turpa kipiänä minun käsittelyn jäläkeen.
- Anonyymi
Tuuloksen Jussi ja Kasurisen Jussi.
Lienekö kumpikaan enää elossa. - Anonyymi
Isoon talon Abdi ja Faisaljärvi
- Anonyymi
Kimple on kuollut kauan sitten
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702