Kyselijä

jamppi

Mitä kuuluu ns. Tuuloksen jengiläisille, oli aikoinaan kova sana Kajaanissa ja muuallakin. Vieläkö lie jengiläisiä elossa? Jengi piti aikoinaan, ainakin Kauppakadun mustalaisista puhtaana! Mahatavatko uskaltaa vieläkään sinne iltaisin?

29

1771

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansallispuku

ei oo pitäny puhtaana, näkyy niitä joka viikonloppu kujalla pyörivän.

• läskimooses

Eipä ne enää kylillä näy, Jussi asuu kuulemma etelässä ja on edelleen lhava.

• Muistanmiehen

Ois kiva tietää millainen kaveri tämä kuuluisa Tuuloksen Jussi oli? Mitä touhuili?

• v v v v v v v

Se oli vanhan kansan raggari siipiporukoineen, ajeli vanhalla Impalalla ja möykkäsi.

• kylänmiehet

Menkää kylähullut baareihin juttelemaan!

• Täälläsaajutella!!

Painu ite hevonperseeseen!!! Mitä tänne kurkit!!

• jamppi

Impalallahan ne ajelivat.. Yksi jengiläinen ''Ipi'' oli yhtä aikaa ammattikoulussa, muistaakseni taisi lopettaa sen kesken.. Olihan ne eri aikoja 70- 80- luvulla mitä nykyään, aina sattui ja tapahtui viikonloppuisin Kauppakadulla ja joskus viikollakin..

• Pannaan tapahtumaan

Pitäisikö tilata Sergei ja Nikolai pistäytymään? Silloin sattuisi ja tapahtuisi teilläkin!

• Anonyymi
        Pannaan tapahtumaan kirjoitti:

Pitäisikö tilata Sergei ja Nikolai pistäytymään? Silloin sattuisi ja tapahtuisi teilläkin!

Kyllä - Tilaa vielä Boris lisäksi!

• Pätmän

Näitä elämäntapa luusereita kukaan kaipaa. Ewnemmän heistä on haittaa ollut kuin hyötyä.Kaikki olis ajoissa pitäny kiven sisään laittaa.

• Anonyymi

No ketä siihen jengiin kuulu?

• Anonyymi

Mustilaiset möi aikoinaan ministä pimeää viinaa nyk. ''pusuparkissa' Sissikavulla. Tuuloksen Jussin porukka kyllästyi moiseen. Kellistivät minin kylelleen ja kirjoittivat tussilla auton kylkeen:
      ''SULJETTU INVETAARION VUOKSI''
      Aivan helvetin hauska temppu.

• Anonyymi

Tuulos oli iso mies, impala makee auto. Me ajeltiin Cortinalla ja seurattiin porukkaa...

• Anonyymi

Mutta ketä siihen jengiin kuulu ja miten iso?

• Anonyymi

Letku ja Ipi ainakin. Purolan poikia tais enimmäkseen olla.

• Anonyymi

Oliko Neva myös jengissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko Neva myös jengissä?

Ride Neva oli pelle ja paljon nuorempi. Kovin saavutus oli korkeimmalle tötterötukkien jengissä Elokuvateatteri Raton kongissa seinään potku. Kun olin 9v pölli multa 3.70mk Pillu-Jallun kanssa. Isä kävi hakemassa kanssani takaisin. Kun oli 15v tuli tappelemaan Huparilla ja yritti potkimalla, kun oli ihan naru. Kaadoin maahan ja perään Karva-Kaitsun. Siihen loppui se, kun muut ei enää uskaltaneet. Musta-Mikko ja Tepe (Hande) katteli, että muu jengi pysyy erossa. Kajaanissa tapahtui paljon 80-luvun puolivälissä, mutta vielä enemmän aikaisemmin, kun jengi pyöri Pusuparkissa, ja Kopin sekä Centrumin edessä.
        Tuuloksen jengi ajeli vuosia aikaisemmin Impalalla, dokasi ja myi viinaa. Kajaanissa pyöri pe-la aina ns. Pilluralli Kauppakadulla.
        Yleensä niitä oli 3-5 jengissä. Tuulos ja Ipi etunenässä. Toinen auto oli Ford Granada. Aina sunnuntaina futismatsissa Keskuskentän A-katsomossa hyvissä kaljoissa. Ipillä farkkuliivi ja Jussilla T-paita ja usein nahkatakki. Jengissä oli tosi arpinen prätkäjätkä, joka oli ajanut pahan kolarin. Nimeä en muista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ride Neva oli pelle ja paljon nuorempi. Kovin saavutus oli korkeimmalle tötterötukkien jengissä Elokuvateatteri Raton kongissa seinään potku. Kun olin 9v pölli multa 3.70mk Pillu-Jallun kanssa. Isä kävi hakemassa kanssani takaisin. Kun oli 15v tuli tappelemaan Huparilla ja yritti potkimalla, kun oli ihan naru. Kaadoin maahan ja perään Karva-Kaitsun. Siihen loppui se, kun muut ei enää uskaltaneet. Musta-Mikko ja Tepe (Hande) katteli, että muu jengi pysyy erossa. Kajaanissa tapahtui paljon 80-luvun puolivälissä, mutta vielä enemmän aikaisemmin, kun jengi pyöri Pusuparkissa, ja Kopin sekä Centrumin edessä.
        Tuuloksen jengi ajeli vuosia aikaisemmin Impalalla, dokasi ja myi viinaa. Kajaanissa pyöri pe-la aina ns. Pilluralli Kauppakadulla.
        Yleensä niitä oli 3-5 jengissä. Tuulos ja Ipi etunenässä. Toinen auto oli Ford Granada. Aina sunnuntaina futismatsissa Keskuskentän A-katsomossa hyvissä kaljoissa. Ipillä farkkuliivi ja Jussilla T-paita ja usein nahkatakki. Jengissä oli tosi arpinen prätkäjätkä, joka oli ajanut pahan kolarin. Nimeä en muista.

Jotenkin tuli mieleen, kun olin aika junnu niin näitä vanhempia äijiä tuli joskus riehuu siihen huparin ulkopuolelle junaradan viereen ja kävivät joidenkin päälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se Granada Tuuloksen eikä Ipin auto ollut.

• Anonyymi

Kimplen veli oli kuskina Impalan omistaja oli kun katkarapu.🤭

• Anonyymi

Kuka on kimple, neva, letku ja ipi?

• Anonyymi

Onko Karetaka vielä hengissä, missä S-mersu?

• Anonyymi

Mistä Mersun osti

• Anonyymi

Minä olin Tuuloksen jengin hittimies. Oli monella pojalla turpa kipiänä minun käsittelyn jäläkeen.

• Anonyymi

Tuuloksen Jussi ja Kasurisen Jussi.
      Lienekö kumpikaan enää elossa.

• Anonyymi

Isoon talon Abdi ja Faisaljärvi

• Anonyymi

Kimple on kuollut kauan sitten

• Anonyymi

Jos Kimple on Huotari niin ihan eri porukkaa. Kuollut kyllä.

• Anonyymi

Vaivais koivuna Lapissa ovat tien pääs

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3839
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3215
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2510
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2460
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe