venetsia

matkatar1

onko kukaan lähdössä 1.4.Venetsian matkalle??kyseessä näitä ns.ilmaismatkoja lehtien tilaajille!!!
jos,niin voisitko kertoa uskalsitko maksaa sen ennakkomaksun???

10

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähtijöitä?

      Olin 4 vuotta sitten NaturaMedin matkalla. Perillä oltiin pari päivää. Alkukevät, hotellit kiinni. Vain me suomalaiset. Huono hotelli. Erittäin huonot lennot. Toisilla ollut hyvä hotelli ym. Kyllä sai sen varausmaksun takaisin. Tosin helposti sitten ostaa heidän retkiään, kun ei siellä mitään muutakaan tekemistä ole. Pikku turistikaupunki Venetsian lähellä.
      Itselläkin nyt tämmöiset liput-bonus.fly?
      Kyllähän sitä aina matkalla rahaa kuluu...

      • matkatar1

        Kiitos kun kerroit!
        Mulla myös bonus fly-matka!
        Ainoa et noi lennot pitkät vaihtoineen,mksiköhän ei suorat?

        Mutta kyl Venetsia taitaa koukuttaa et lähtö tulee!!


    • Onks tiettoo

      Onko tietoja tullut matkasta.

    • Tasa-arvoako?

      Kerropa pääsitkö matkalle? Minä en päässyt, vaikka olin samoin tilannut lehdet sen houkutuksena, ja maksanut matkan ja ennakkomaksun jo joulukuussa?

    • Äimänkäki

      Kertokaapa onko joku ollut. Ja millaista oli.
      Mielenkiintoista.
      Kuinka moni on maksanut ennakkomaksuja?
      Sinnehän piti olla useita lentoja:sunnuntaisin ja torstaisin.

    • matkatar1

      Tulin just eilen Venetsian matkalta ja rahan sai takaisin toisen päivän iltana.Oppaat kyllä yritti houkutella retkille!!
      Pikkukaupunki josta on bussi ja lauttamatka Venetsiaan!
      Jos olis tehny esim. yhden retken olis maksanut 135 euroa.Vähän rahastuksen makua.
      Mutta 2 päivän matkalippu maksoi noin 30 euroa ja sil sai matkustaa niin paljo kun halusi ja kävi sekä lauttoihin et bussiin.

    • Rannalle jäänyt

      Hei. Kerrotko vielä minkä firman kautta sait lahjakortin.
      Mikä lentoyhtiö ja mikä hotelli.
      Minulle ilm. matka kokonaan peruuntunut.
      Alunperin piti olla torst.-sunn. ja 4 päivää sunn.-torst.
      Oliko lento täynnä.

    • matkatar1

      Lahjakortti oli lehtikuninkaiden ja Eeva-lehden tilaus !
      Lufthansa oli lentoyhtiö ja hotelli Miami.
      Lento oli aivan täynnä ja tulomatka oli eri yhtiöil lakon takia.
      Mullekin sanottiin et aivan täynnä lähtö,mutta riemastuin hiukan niin järjestivät paikan.
      Lähtö oli tiistaina ja paluu perjantaina.
      Toivottavasti et maksanut matkaa.!!

    • Nainen3

      Minäkin tilannut lehden ja saanut matkan, piti olla nyt keväällä. Eipäs ole vieläkään kuulunut mitään matkasta. Onko kaikki muut jo käyneet Bonusflyn matkalla tänä keväänä?

    • Luna21

      Voi Pyhä Sylvi.. eläissäni en moista ole nähnyt, eikä moni muukaan matkalla ollut. En suosittele! Rahat pois eikä asiakkaalla ole mitään arvoa, ei ainakaan, jos et osta kultakorttia :D Unohda tämä firma, usko tai älä !!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe