Missä olet sinä unelmieni rehellinen, tunnollinen ja tosi ystävätär?
42-vuotias mies etsii hyvää naisystävää, vaikkapa maatalon emäntää. Vapaata leski-rouvaa tai eläimistä pitävää naista.
Asun omakotitalossa, jonka pihassa päivystää ja nautiskelee kaksi vanhaa koiraa n. 10 vuotiaita, newfoundlandinkoira ja pieni karhukoira. Myös pieni hamsteri puuhailee iltaisin omassa mökissään. Perheeseeni on kuulunut newfoundlandinkoirat jo ennen syntymääni, vuodesta -63.
Itse olen toiminut hyvinkin vaativassa virassa, yli 10-vuotta, viran päättymisen vuoksi olen tällä hetkellä kotiherttua. Vasara pysyy kädessä ja naulat katossa. En ole mikään uus avuton. Olen luonteeltani vikkelä ja kekseliäs, luonteessani on isän puolelta karjalaista. Maalais miljöössä kasvoin etelä-suomessa. Itse olen rehellinen ja ajan puutteen vuoksi kaipaisin hyvää ystävää.
Elämän kumppaniksi toivoisin rehellistä, kunnon naista joka ymmärtää vaikeasta elämän tilanteesta selvinnyttä kahden lapsen isää. Psykopaatit ja kleptomaanit jättäkööt minut jo rauhaan!
Uneton Keski-Suomessa...
Uneton Keski-Suomes
1
262
Vastaukset
- nukun ihan hyvin :)
miksipä et kirjoittaisi minulle?
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708