Olin noin klo 17.30 käymässä ostoksilla kyseisellä huoltoasemalla. Maksaessani ostoksiani työllä ansaitsemillani rahoilla katseeni kiinnittyi aurinkolasitelineen vieressä notkuviin mustalaisnaisiin. Siinä vanhempi mustalaisakka ojensi aurinkolaseja toisensa perään nuoremmalle mustalaisakalle, joka taas tunki lasit poveen. Huomautin asiasta myyjälle ja kehotin kutsumaan paikalle poliisit, koska oli tapahtunut myymälävarkaus.
Maksettuani ostokseni palasin autolleni ja kuinka ollakkaan tämä laseja povessaan kantanut mustalaisakka meni omalle autolleen, jossa kyseiselle kulttuurille ominaisesti laiska mustalaisjätkä istui päivystämässä. Ämmä meni ja alkoi tyhjentämään poveaan laseista.
Mikä tässä sitten kyrsii? No se, että minä työssäkäyvänä veronmaksajana maksan näiden pummien rikollista elämätapaa... Menkää töihin pummit ja sosiaalielätit!!!
Tapahtuipa tänään ABC:llä
18
1198
Vastaukset
- Shillälailla stana
Jotain on yhteiskunnassa pahasti vialla, koska valtio kustantaa mustalaisämmille vuosittain kankaan ja koukut koukkuhameeseen.
- 9+5
Ja Poliisit ei uskaltanut tulla paikalle...varmaan?
- Hai halpaa
Kyllä sitä tapahtuu jatkuvasti kun vierailevat porukat on kaupoissa.Ei kassalla ole mahollisuutta tehdä asialle mitään,sitä olis oltava vieressä seuraamassa ,nähtävä tapaus ja humautettava suu tukkoon ja siten poliisi paikalle että löin tuota muijaa.Olen nähnyt monta tapausta paikkakunnalla,kesällä tulee taas sesonki kun iso aapinen on auki.Porukat hankkii kaupusteltavaa.Laittakaa kiinalaista avaraa hyllyille vaan sesonki ajaksi.
- onni lorma
rosvoja rosvoja ryöstävät vanhuksia ja varastavat kaupoissa ja missä ikinä vaah jotain jää hameen alle.katsokaa netistä kuinka mustalainen varastaa,mm taulu tv-n.
- polly1
Näitä kannattaa seurata. On kumma ettei mitään lakia saa näille.
- mc raineri
Eihän näille kukaan mitään mahda, näin on aina ollut ja tulee aina olemaan.
- pipsa3
seuratkaa pa lidlissä kun mustalaiset tulee voi voi kun helma heilahtaa ja tavara katoaa kärryistä.olen monet kerrat nähnyt varastavan.menisivät töihin,mut kun hanskat laittavat kätösiin pelkäävät et työ tarttuu.
- Kuinka niin
En ole kertaakaan nähnyt näin tapahtuvan.
- majuri
Vähemmistön enemmistö pullamössö suomessa. Näin se vaan on. Miksi ovet eivät aukene...
- Vai mitä poijaat?
http://www.youtube.com/watch?v=8L-mTYKIjgc Paikallisia mustalaisia.
- Lippaan lattaajaks
Näyttääkö siltä,että olisi taas konepislarille käyttöä?
- mannetwex
Jos vastaan tulee --niin päällepäin kyllä näkyy että ollaan oltu juttusilla.
- Ylimielisyys
Ei sitten tullut mieleen, että juuri omien asentettesi vuoksi tämä sama tilanne jatkuu. Et ilmeisesti pysty kuvittelemaan itseäsi koulutuksen ulkopuolelle jäävän vähemmistön tilanteeseen, vaan ajattelet ylimielisesti heidän olevan tyhmempiä kuin itse olet.
- fokker
On omasta asenteesta kiinni jäätkö koulutuksen ulkopuolelle. Jos kiinnostus koulua kohtaan on nollalukemissa etkä osaa/halua suorittaa peruskoulua loppuun niin se on henkilökohtainen voi voi. Mustalaiset uhriuttavat itsensä. On omista haluista ja asenteista kiinni haluatko opiskella ja käydä töissä Suomessa. Minä kyllä ajattelen, että ihminen on Hel**vetin TYHMÄ, jos ei peruskoulua saa suoritettua! On se jännä homma, että Suomeen muuttavat ulkomaalaiset saavat koulunsa suoritettua ja opiskelevat itselleen ammatin, vaikka haasteena on mm. suomen kielen taito... Että kyllä se kuule on mustalaisten omasta asenteesta kiinni! Kiva kun täällä on tämmösiä "hyysääjiä" puolustamassa roskasakkia!!!
- Niinjanäin
Kaikki mukamas näkee, mut kukaan (paitsi ap) ei saa turpaansa auki paikan päällä vaan tulee sit tänne huutelee!!
Kannattaisko ite soittaa poliisille ku varkauden näkee!
Mut osataan sitä valtaväestönkin suunnasta tehä varkauksia. Kerran löytötexissä myyjät juoksi vähemmistön perässä (kun löytötex oli mäntäntien varrella) niin valtaväestöön kuuluva mies käveli varastetut farkut ja takki päällä ulos kaupasta. Kun myyjä saapui, kerroin näkemästäni, mut tyyppi oli jo häipynyt.
Niin et yleistäminen on tyhmää, kun jos on taipumusta varastaa, on turha tuijottaa etnistä taustaa - husku 12
mun mielestä varkaille pitäis antaa vaihtorahat 12 tai 16 kaliiperisina.
- Kismittää
Minä en ainakaan ota osaa kiinijäämis touhuun ,olen nähnyt mitä siitä seuraa.Enenmistö jää vähenmistöksi näkemästään,asia on kuvattava reali ajassa kaikki ja sitenki alkaa kosto kierre.Katellaan missä asut ja niin edelleen,suku ja tutut katellaan ylös.Olis varmaan kaikkien syytä laittaa isot hameet ja pussihousut,mahtuis vähän vileitä mukaan.Oltaisiin niin tasa vertaisia kaikki.
- Eläkepapereista
Menikös se niin, että eläkepaperit terveelle parikymppiselle klopille hankitaan tulemalla klaanin kanssa lekurin juttusille ja tarvittaessa asettamalla mora kurkulle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920