oon 14.v haluaisin jo poikaystävän,mutta en selladta saa... mistä se voi johtua mielestäni oon ihan kaunis ja kroppa on ihan hyvässä kunnossa. Mua ärsyttää se ku jotkut pussaillee tai halailee mun vieressä, kun en itse saa poikaa ketä saisin pussailla tai halailla..Mistä se voi johtua etten saa poikaystävää? Voiko se johtuu siitä, että oon noin 178 pitkä? vai mistä se voisi johtua?
Miksi en saa poikaystävää?
7
313
Vastaukset
- jjjjjjjake
No ei se nyt mistään pituudesta johdu :D Vaikee sanoo mistä mut onksulla muuten kikkiä tai jotain? Sul ny muutenkin aikaa vielä että älä huoli :)
- aloner99
hahah:D mun kik on venlamarjaana
- maofeowefoj
Oot vähä tollane jännä tai siis kirjotat aika silleen oudosi nii kuulostat ihan pikku lapselta :D
- hahaahha:D
xD nojoo saatan kuulostaa mut ihan 14 oon :D
- scodpcjsv
hahaahha:D kirjoitti:
xD nojoo saatan kuulostaa mut ihan 14 oon :D
:D älä ota ittees en tarkottanu pahalla :)
- egettaja
I know that feel sis.
Mun koulussa on vielä oikein kaks sellasta "kyyhkystä" jotka avoimesti hempeilee kaikkien keskellä ja tekis vain mieli sanoo "hankkikaa huone."
Itekkin siis 14.- jooh
haha ollaa varmaan samas koulus :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694