miks tytöt joutuu aina tekee alottee???

jonasteesealote..

Eli kuten otsikkokin kertoo tytöt tekee nykyään ne alotteet. Jätkät mikä ihme teihin om menny???? Aloitteen tekeminen meinaa rohkeutta ja sitä ei nykyjätkiltä löydy !

28

641

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niimpä!

      Totta perkele joka sana, mutta ei kaikki kuitenkaa oo tollasia :)

    • dkoaifasfasgg

      Taitaa vaan vituttaa kun et itse uskalla tehdä aloitetta

    • tyttö15w

      Toi on niin totta.. meistä tytöistä on vaan tullut kai rohekampia ja uskaliaampia. Itekki olis tosi kivaa jos poika tekis alotteen, mutta kai se on vähän niinkin, että pojat haluaa meidän tyttöjen tekvän aloitteen. Oon ihan varma, että poika katsoo sitä vaan hyvällä jos tyttö tekee alotteen - jos ei ole liian kiinnostunut.

    • dsjföshf

      Ehkä ne ei oo kiinnostuneita susta?

    • Rlly?

      Paskapuhetta! Pojat tekee ain. Ainaki sillon ku on ne nice guys asialla.
      Sit niinku mullekki vaa tulee se torjunta.

    • Se on 50-50. Jos niitä ei kiinnosta. Tai jos niillä on joku mielenterveysongelma niin kuuin minulla. Tai ehkä ne on joskus menneisyydessään saaneet melko tylyn vastauksen. (Taaskin niin kuin minäkin.)

    • Girl00

      Näyttää siltä et nyt tää nykymaailma ois menny sellaseks et jos poika kertoo ja saa torjuvan vastauksen, hän menettää paikkansa ns kuuluisuus/upeus asteella. Tyttöjä pidetään sellaisina joille nyt asiaa pidettäisiin helppona ja jos tulisi torjunta eikun seuraavan kimppuun. Ei siis millaan pahalla meille tytöille tai teille pojille. Minusta vaan nyt tuntuu tältä.

    • dumb shit

      Koska te tytöt ootte friendzonaamassa saman tien kaikki ketkä olisi tulossa tekemää sen aloitteen. Ei jätkät uskalla enää tulla, taikka haluu koska tietää jo vastauksen: FRIENDZONE.

    • helper

      Friendzone.

      Niin yksinkertaista se vaan on.


      Ite ainaking olen aina (2 kertaa) tehnyt aloitteen, ja niin ainakin täällä päin Espoota yleensä tehdään, mites muualla Suomessa?

      • eienääikinä

        Yksi ja ainoa kerta kun aloitteen uskalsin tehdä päättyi friendzoneen... enpä taida enää ikinä uskaltaa tehdä aloitetta terveisin 17v poika......


      • dsfndskj
        eienääikinä kirjoitti:

        Yksi ja ainoa kerta kun aloitteen uskalsin tehdä päättyi friendzoneen... enpä taida enää ikinä uskaltaa tehdä aloitetta terveisin 17v poika......

        Pääsit kuitenkin friendzoneen. On se sentään tyhjää parempi. Minä en kelpaa edes kaveriksi tytöille.

        Omassa ensimmäisessä aloitteessani sain rohkaistua itseni, ja menin juttelemaan ihastukselleni. Kysyin jotain kouluun liittyvää, ääni hiukan väristen. Tyttö keksi äkkiä jonkin tekosyyn poistua paikalta, ja vältteli minua sen jälkeen aina.

        Toisella kertaa, kun oli pientä säpinää erään tytön kanssa, ja kiinnostus tuntui jopa olevan molemminpuolista, kysyin häntä ulos, mutisi hän vain jotain epämääräistä. Tekstiviesteihin hän vastasi sen jälkeen enää lyhyesti pari kertaa kun kysyin kuulumisia, mutta muuten ei ole sitten pitänyt mitään yhteyttä, ja tuntuu välttelevän minua.

        Netissäkin olen tavannut tyttöjä, ja vaikka he aina hehkuttavatkin, että "kavereita ei voi koskaan olla liikaa", niin silti sama meno jatkuu, vaikka ihan kaveripohjalta yrittäisi heihin tutustua.


    • mies..

      Itse olen ollut 4 kertaa ihastunut ja aina oli yksipuolista joten eihän se hirveästi tosiaan innosta aloitteita tekemään..

    • Yoshi-EiAsiantuntija

      Ei sillä että olisin alan paras asiantuntija mutta mun mielestä tyyppi on aika hakoteillä jos heti alkaa luovuttamaan jos kerran tulee torjutuksi. Mitä siitä vaikka ei välttämättä oiskaan molemminpuolista? Sitä oikeesti saattaa katua jos ei tee sitä alotetta ja sen tyypin vieki joku muu. Sekä tyttöjen että poikien pitäs opetella tekemään aloite :

    • Ite en allekirjoita tota voihan se olla että tytöt on tänä päivänä rohkeempia en tiedä mutta ite jätkänä oon aina tehny alotteen että sillä lailla mutta en lähtisi kuitenkaan yleistämään mitään :) kikatkaa: kimpsu97

    • karoliina1998

      Kyllä molempien kuuluu tehdä aloite, mutta pojat rohkaistukaas vähä, ku meilläpäin aina tytöt tekee alotteen ja se ei oo niin kauheen hellppooo...

    • Hei!

      Aloitteen tekeminen voi olla haastavaa niin pojille kuin tytöillekkin. Aloitteen tekeminen vaatii varmasti jokaiselta jonkinlaista rohkeutta. Aloitteen ei kuitenkaan tarvitse olla sen kummoisempaa kuin vaikka moikkaaminen tai jutustelu koulusta tai muusta yhteisestä.

      Torjutuksi tuleminen voi tuntua pahalta, mutta ei kannata silti luovuttaa. Ystäviäkään ei voi koskaan olla liikaa! :)

      T. Nettisaappaat

    • järki kehiin

      Kävikö mielessä että se riipppuu ehkäpä vähän ihmisestäkin?

    • i i i

      ite en ainakaan pystyis menemään puhumaan tytölle =p koska ujous

      • 01-poika

        Huoh..
        Sama ongelma täälläki vaiks tuntuu et ois molemminpuolista ihastusta on kyseessä


      • r6ut65

        Onneksi ihmiset kasvaa, ensi vuonna se on jo helpompaa.

        Ja kun sen on kerran tehnyt niin uskaltaa tehdä uudestaankin.


    • Älä jauha pask**

      Et kuule tiedä kuinka monta alotetta oon tehny ja aivan turhaan!!! T: 15v poika

    • Reiska01

      Pojilla on menny itsetunto. Ite kyllä uskaltaisin mutta siinä voi olla riskejä. Aika noloo pojalle että tyttö tekee aloitteen.

      • örjani

        Ei todellakaan oo noloa :D mun mielestä se on just niin, että pojat joutuu aina tekeen alotteen = friendzone, tapahtuu aina mulle. Jos ootte kiinnostuneita pojasta, nii älkää oottako ja yrittäkö vihjailla sille et sen pitäis tehä alote, sanokaa se vaan suoraan, jos kiinnostaa. Me pojat ei voida lukea teijän ajatuksianne. Alotteen tekeminen on nimittäin aika helvetin vaikeeta jos on ujo.


      • Aina vientiä ja piparia
        örjani kirjoitti:

        Ei todellakaan oo noloa :D mun mielestä se on just niin, että pojat joutuu aina tekeen alotteen = friendzone, tapahtuu aina mulle. Jos ootte kiinnostuneita pojasta, nii älkää oottako ja yrittäkö vihjailla sille et sen pitäis tehä alote, sanokaa se vaan suoraan, jos kiinnostaa. Me pojat ei voida lukea teijän ajatuksianne. Alotteen tekeminen on nimittäin aika helvetin vaikeeta jos on ujo.

        Must on ehdottomasti paras, että tyttö tekee alotteen, sillä se takaa sen, että tyttö on oikeasti kiinnostunu susta.
        Jos tytön mielessä on joku muu, kuin sinä, niin mitään mahkuja ei tule.
        Nainen eli kaikki naispuoliset toimivat aina samalla tavalla.
        Ne kyllä löytävät sinut, jos sulla on mahkuja.
        Pojan ei oikeastaan tarvitse, eikä kannata tehdä mitään, kuin ehkä antaa iskeä itsensä. Niin helppoa se on.


      • kdhlhk

        Miten se muka voisi olla noloa? Itselläni ainakin kohoaisi itsetunto ja tulisi hyvä mieli, jos joku tyttö osoittaisi kiinnostustaan.


    • Lapland,madness

      1. Poika ei ehkä halua sinusta mitään.
      2. Poika voi olla jumalattoman ujo (Minä)
      3. Poika voi pelätä torjuntaa (Minä)
      4. Poika voi olla niin huono itsetunto, että hän uskoo jokaisen tytön olevan hänelle mahdotonta saavuttaa, tai että hän ei ansaitse kyseistä tyttöä (Minä)

    • 17v poika

      Mää oon sellanen poi joka tekee alotteen

      • barza

        Minä en ole aloitettatekevä poi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe