Joko olisi aika täyskiellon?
5
324
Vastaukset
- .djhdsrhrrt
Mä kans kannatan tätä kaikkien koirien täyskieltoa! Turhia koko koirat. Hommatkaa KISSOJA!!
- Eri Mieltä
Koirista on ollut ennen aika paljon apua ja lienisitkö sinäkään siinä, jollei joku koira olisi auttanut ruuan metsästyksessä esi-isiäsi!
- Amstaffeli
Taitais käydä samanlailla kuin Tanskassa, "tappajakoiria" edelleen sama määrä mutta täysin väärillä omistajilla, jotka käyttävät koiriaan pimeisiin tappeluihin.
En usko että Suomessakaan toimisi. Oikeilta harrastajilta otettaisiin koirat pois ja ns. huonoille omistajille koirat jää. - llllllllllllllllllll
Pyh. Ei ratkaise mitään. Koira kun koira on vaarallinen jos sen omistaa pässi IHMINEN. Just katoin videon missä kaikkien ihannoimasöpölussunlussunlabbis hyökkäs pkkumukelon kimppuun. Oliko rodun vika? Ei helkutissa.
Pitbullit, amstaffit, staffit jne on kaikki kivoja rotuja itsessään, niitä ei sais vaan tyhmä ihminen pilata omalla käytöksellään.- llllllllllllllllllll
*pikkumukelon. Sry kirjotusvirhe, mutta en voi korjata, koska ei rekisteröity nimimerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647