Onko kukaan lukenut palkittua Antti Tuomaista? Sain just loppuun Synkkä niin kuin sydämeni -kirjan, jossa 13-vuotiaana äitinsä menettänyt Aleksi Kivi etsii yhä äitinsä murhaajaa.Kirja oli helppolukuinen ja lopussa yllätysmurhaaja, mutta en silti pitänyt kirjaa minään mestariteoksena.
Vastaukset 3
- toukkis itsekin
Kaikki lukenut ja ihmetellyt kys.kirjailijan hehkutusta, eli en ole pitänyt yhdestäkään kirjastaan sen kummosemmin, makuasioita......
- lukutoukka minäkin
Samaa mieltä. Kirjailija kirjoittaa perusteellisesti kuin lukiolainen ainekirjoitusta. Ei luovuutta, ei mitään psykologiaa. Henkilöt sellaisia, ettei halua samaistua. En halua lukea muita kirjoja.
- Anonyymi
Tuomaisen "Tapahtuu huomenna"
Sisältää kehnoa kieltä ja kokoelman kliseitä, joten kassa varmaankkn kilisee.
Kirjallisuutta ei tapaa enää kovin usein, mutta myyntikirjoja painetaan julmia määriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643