Tarvisen pitbullin

Häiriköihin kylläänt

Asun omakotitalossa ja tontti on 2500 neliöö. Naapurit ja bussille menijät pitävät tonttiani jokamiehenoikeuteen kuuluvana. Olen tehnyt aitoja, mutta ne rikotaan ja suoranainen polku vie pihan halki bussipysäkille.
Mansikkamaani tyhjensivät viime kesänä. Nyt teen keväällä uuden aidan ja ostan kaksi bitbullia pihaan. Jokohan loppuu pihan läpi kulku ja mansikkamaani omankäden oikeus.

11

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aidallinen

      Buaaaah, sulla mitään omakotitaloa ole.........................

      • Kyllä

        sillä voi olla omakotitalo, mutta helsingin seudulla se ei todellakaan asu. Joten naapureiden aiheuttamista ongelmista liioittelee. Mistäkö tiedän? No siitä että helsingissä ja lähiseudulla sillä on viisi kertaa isompi tontti kuin keskiarvo. Muuhunkin maahan ja sen kaupunkialueisiin nähden 2,5 kertainen, joten herran on pakko olla ok-loordi jossain helvetin korvessa jossa naapurit ei ole oikeasti riesa. Korkeintaan kesällä mökkiläiset voi olla tontinkulmalla odottamassa kauppa-autoa ja samalla verottavat sitä mansikkamaata.


    • 12+4

      Doghater innostui taas provoilemaan oikein urakalla, tai joku sen kätyreistä.

    • Valintoja valintoja

      On niitä muitakin vartiorotuja... :D
      Aito pitbull maksaa jopa rajan takana 1500-3000 euroa siis sellanen jolla on todistus puhtaudesta. Mixerin saa alle tuon sitten eli kannattaa miettiä sijoitaako tonnin Suomesta saatavaan rotukoiraan vai sekoitukseen.

      • sellaisen voi saada

        Todistus puhtaudesta? Tarkoitko nyt sitä millä millä se on pesty


    • tiedox vaan

      Kaikki pitbullit on sekarotuisia piskejä.

    • Allin puolesta

      AP puhuu asiaa. Tässä maassa on kaikenlaista juoppoa ja persua, joten jotakin omistavan kansanosan täytyy puolustautua. Pyssylupaa on vaikea saada, mutta pittipullin saa. Menen itsekin lähiviikkoina ja ostan vähintään yhden pittipullin allimaljakkoani vartioimaan.

    • Nope but it costs
    • hyvä koira kotiin

      Pitit eivät ole kovia vahtimaan. Tarvitset isoja laumiksia. Katso vaikka Apulasta, niitä saa usein halvalla, kodinvaihtajia ym. Pidä koirat irrallaan, niin ne käyvät tyhjentämässä bussipysäkit usean kilometrin säteellä.

      Saat lisäksi oman 15 min julkisuudessa, kun ensimmäinen vahinko sattuu ja pääset otsikoihin tai ehkä jopa telkkariin (esim. MOT).

      Kiva, että koiria otetaan hyvin perustein.

      • No oishaa tuo myös aika hyvä peruste ottaa esim. amerikanakita; kyllä se vahtii siitä ihan itekseen, ei tarvitse kouluttaa tai sosiaalistaa...


      • aitaus halvempi
        Vitikonpaarustaja kirjoitti:

        No oishaa tuo myös aika hyvä peruste ottaa esim. amerikanakita; kyllä se vahtii siitä ihan itekseen, ei tarvitse kouluttaa tai sosiaalistaa...

        Omistaja maksaa koiransa aiheuttamat puremat jne. kannattaa ottaa vakuutus jos sekopäisen koiran hankkii, ei sekään tosin kaikkea korvaa.Ja eikö yleensä koira eniten pure omaa perhettä ja sukulaisia/kavereita, niin jossain väitettiin.

        Laita kuule tontin ympärille lauta aitaa, ja tervaat sen XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe