Yksinäinen. Tylsistynyt. Tympääntynyt.
Noita päivittäin - kuullostaapa masentuneelta :D
Mut haluisin vaan juttukaverin, ees yhen :) Oon 21-vuotias tyttö ja muutin paikkakunnalle josta en tunne juuri ketään. Mutta töiden perässä täytyi muuttaa.. Olisiko täällä jotakuta joka haluaisi jutella :)?
Jostakin kaveri, ystävä?
12
713
Vastaukset 12
Moikka :)
Mä kyllä voisin jutella sun kans kun ei noita naispuolisii kavereita oo kun muutama. Tytöille on jotenki helpompi puhuu. :)
Miten ajattelit et vois jutella? Oon saman ikäne jätkä ku sä :D- mikko.
[email protected] voi laittaa kaikki yksinäiset meiliä. Oon 29vuotias yksinäinen mieshenkilö
- lunnabenna
jes kaks vastausta :)! vaikka sähköpostin välityksellä tai jos keksit paremman niin kerro :)
Laitan viestiä siulle Mikko tänään =) Mullekin saa kaikki yksinäiset laittaa viestiä. Itse olen melko yksinäinen 26-vuotias mies Uudeltamaalta. Ja osoite on: [email protected]
- juha2601
[email protected]
tonnekkin voi laittaa Juu en nyt itekää keksi tämän parempaa tapaa.
[email protected]- pikkupo
Mihin paikkakunnalle muutit? Kesä tulee, niin melkein kaikki suomalaiset kaupungit herää eloon.... jos vaan löytää samoja mielenkiinnonkohteita, niin löytää kyllä ystäviäkin :) Jaksa olla positiivinen, niin kyllä kavereitakin löytyy :)
Tännekkin voi laittaa viestiä [email protected]
- Aurinko-Hattu
Entä johonkin toiminta- tai harrastusryhmään osallistuminen? Olisiko siitä apua?
- My dearest Friend
Jos ystävää etsii, niin voin kertoa maailman kaikkeuden parhaan ystävän etsivän juuri sinua. Juuri nyt! Hän on Jeesus Kristus. Tämä ei ole uskonnollista, koska usko on uskomista siihen, mitä ei näe ja Jeesus asuu sydämessä ja sen voi tuntea päivittäin, silloinkin kun ei ole rukoilemassa. Ilo, rauha, toivo täyttää keskellä elämän vaikeuksien! Meillä on mahtava Jumala!
Jos ajattelet, että minussa ei voisi koskaan asua Pyhä Henki, niin olet pahasti väärässä. Hän etsii ihmisiä, jotka haluavat muuttua. Hän antaa voiman siihen. Ei ihminen omilla ominaisuuksillaan pysty mihinkään muutokseen itse. Hän on tuntenut meidät jo ennen kuin synnyimmekään ja tietää meidät paremmin kuin me itse, mitä olemme. Ei tarvitse kuin pyytää: Anna syntini anteeksi minulle Jeesus, tule sydämeeni asumaan. Amen! Olkaa siunattuja ja rohkeita yksinäiset, Yeashuan nimessä! Amen! Amen! :) - mies33333
Täälä kans !
seisokyrpä[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀671212KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi201068- 861056
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R64974Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik209751Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni44630- 63626
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43606- 38599
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku70564