Onko tytölle turnoff jos poika keräilee pulloja ja tölkkejä iltamyöhään kaupungilla, osittain elannokseen?
Pullonkerääminen
6
79
Vastaukset
- :DD
Ei kai
- voin tulla mukaa xD
Ei mun mielest...etenkin jos sitä tekee elannokseen, elannon hankkiminenhan on tärkeää. xD
- chil
chilii
- En tiiä
Miettisin kyllä, että mitä pojassa on vikana kun ei töihin mene, vaan pitää kerätä pulloja :D Pulloja keräämällä saa kuitenkin vaan muutaman euron päivässä kun töillä voi saada 100€.
- It's a nice job
En tiiä kirjoitti:
Miettisin kyllä, että mitä pojassa on vikana kun ei töihin mene, vaan pitää kerätä pulloja :D Pulloja keräämällä saa kuitenkin vaan muutaman euron päivässä kun töillä voi saada 100€.
Ai muutaman vai? Itse olen pullonkerääjä ja teen tätä ammatikseni, jos haluat kuulla niin helmikuun tuottoni oli esimerkiksi 791,55 e, siitäpä lasket päiväpalkan (melkein 33 e) ja maanantait pidän yleensä vapaata ja keskityn muihin harrastuksiin. Ja huomiona vielä se, että kesäkuukausina tuotto on yleensä vielä melkeinpä puolet enemmän, kun kiertelen festareille jne. Ja tuossa ei edes ole koko elantoni, sillä mulla juoksee työttömyyskorvaus... :) Ikää on 21 v. mutta tosiaan en aio tehdä koko loppuikääni, väliaikaisesti vain, ennen kuin olen päässyt yliopistoon.
- Jaa.
It's a nice job kirjoitti:
Ai muutaman vai? Itse olen pullonkerääjä ja teen tätä ammatikseni, jos haluat kuulla niin helmikuun tuottoni oli esimerkiksi 791,55 e, siitäpä lasket päiväpalkan (melkein 33 e) ja maanantait pidän yleensä vapaata ja keskityn muihin harrastuksiin. Ja huomiona vielä se, että kesäkuukausina tuotto on yleensä vielä melkeinpä puolet enemmän, kun kiertelen festareille jne. Ja tuossa ei edes ole koko elantoni, sillä mulla juoksee työttömyyskorvaus... :) Ikää on 21 v. mutta tosiaan en aio tehdä koko loppuikääni, väliaikaisesti vain, ennen kuin olen päässyt yliopistoon.
Ite oon kans 21v ja kerään pulloja, mutta en tosiaan löydä tuollasia määriä kuussa. Vaikka lenkkeilen 25km päivässä, tutkin kaikki roskikset taskulampulla jne, niin löydän max. 8-10€ parhaana päivänä (pe tai la) ja muina päivinä sellaset 1-3€. Tosin festareiden aikaan voi löytyä 20-30€. Mistä löydät talvisin noin paljon? Jostain lasinkeräyspisteistä? Asun toki isossa kaupungissa jossa on muutenkin paljon kerääjiä eli kilpailua löytyy.
Muuten joskus oon miettiny että vois kerätä pantittomat tölkit ja skannata niihin pantillisten etiketit mut taitaa olla rikollista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623