Gumbet, Club Bozok

Minervala

Oletko viettänyt lomaa Gumbetissa ja hotellissa Club Bozok (Finnmatkat). Millainen hotelli oli? Erityisesti kiinnostaa onko lähellä moskeijaa ts. kuuluuko rukouskutsut hotelliin?
Muutenkin kokemukset kohteesta ovat tervetulleita. Suunnitellaan varausta kesälle.

8

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taasturkkiinkesällä

      http://sitajaksaaparemminkunonjotain.blogspot.fi/2014/02/gumbet-turkki-kesa-2013.html

      Me ollaan oltu Gumbetissä kolmasti ja sitä ennen pari kertaa Bodrumin puolella ja tykätään että se on yksi Turkin mukavimmista lomakohteista - erityisesti siksi että turistit ovat jotain muuta kuin Alanyan suomiörveltäjiä. Ne kun örveltää lähinnä englanniksi ja hollanniksi XD!

      No oikeesti, Gumbet on mukava pikkukylä, jossa löytyy hiekkarantaa ja baarikatua, kauppaa ja ravintolaa siinä missä muistakin Turkin turistikohteista.
      Bodrumin kaupunki on vartin dolmusmatkan päässä ja sieltä löytyy mm mainio merimuseo & linnoitus, Antiikin 7 ihmeisiin kuuluva Halikarnaksen hautamausoleumin jäännökset, sataman aitoja merkkiliikkeitä, ja viikkomarkkinat.

      Club Bozokista ei ole kokemusta, että siitä en osaa sanoa mitään - olethan tsekannut Tripadvisor.com sivuston? Siellä näyttää olevan jotain ainakin: http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g298661-d566696-Reviews-Club_Bozok_Apartments-Gumbet_Bodrum_Mugla_Province_Turkish_Aegean_Coast.html

      • Minervala

        Kiitos vastauksestasi :) Kuulostaa mukavalta paikalta.


      • Uusiksi Elokuussa
        Minervala kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi :) Kuulostaa mukavalta paikalta.

        Moi!
        Olen ollut kahdesti Club Bozokissa. Huoneet ovat ihan mukavia, jos ei osu kohdalle maatason huoneisto. Haisi ihan kellarille ja hieman turvaton olo. Ovien lukot tyypilliseen tapaan ovat heppoisia ja reistailevia.
        Hotellissa on ihan kiva uima-allas baareineen, joskin ruoka ei ole kovin kummoista.
        Hotelli on hiukan sivummalla, joten sinne ei juuri baarikadun hälinät kuulu.
        Henkilökunta asiallista.
        Siivous oli joka päivä ja en ensimmäistäkään ötökkää nähnyt..inhoan torakoita.
        Hotellilta rannalle on 10 minuutin kävelymatka, Siellä on ollut molemmilla kerroilla hyvin tilaa, mutta omia juomia sinne ei saa viedä. Suuttuivat vesipullosta, oli minulla matkaeväänä. (Sain auringonpistoksen edellisenä päivänä, joten pullo kulki sen jälkeen kaikkialla mukana.)
        Eli ei Bozok mitään luksusta ole mutta hyvää keskitasoa, sopii perheellisille ja yksin matkustavillekin. Muutama Suomalainen oli hotellissa, Turkkilaisia lomailijoita jonkinverran. Tykkäsin.


    • Bod<3rum

      Minä olin tyttäreni kanssa Club Bozokissa 2 vuotta sitten ja tykättiin erityisesti sen sijainnista. Lyhyt matka rannalle, marketeihin (tehtiin tietty itse aamupala ja osa ruuistakin koska huoneistohotelli). Käveltiin myös Bodrumin keskustaan koska tykätään kävellä pienillä kujilla ja kävellessä näkee enemmän kuin taksilla ajellessa. Huone oli siisti, tosin oven lukko oli ensin rikki mutta korjasivat sen heti ekana päivänä. Allasaluekin siisti ja tilava. Ei mitään luksusta mutta sitähän ei "esitteessä" luvatakaan. Pääasia ettei ötököitä ole :) Moskeijat ovat yleensä rakennettu niin että rukouskutsut kuuluvat JOKA PAIKKAAN mutta ei minua ainakaan ne haitannut eli moskeija ei ole ihan naapurissa.

      Bodrumista tehtiin retki Kosille joka oli myös oikein kiva pieni paikka. Tykästyin Bodrumiin enemmän kuin Alanyaan jossa olen käynyt 4 kertaa ja nyt ollaankin lähdössä Bodrumiin ja tuohon samaan hotelliin heinäkuussa. Eka matkamme oli toukokuussa ja ehkä siitä johtuen emme törmänneet suomalaisiin juuri ollenkaan viikon matkamme aikana paitsi tietty hotellissa. Tuttavani on sanonut että Bodrum on paljon kalliimpi paikka kuin Alanya mutta itse en kyllä kokenut sitä sen kalliimmaksi. Kyllä Alanyassakin rahastaa osataan.

    • matkaan

      Kiva lukea näitä. Olen itsekin lähdössä porukalla heinäkuun puolen välin jälkeen tähän hotellin. Näiden viestien perusteella kuullostaa juuri siltä me haimme. Kohtalaista, asiallista mutta melko vaatimatonta hotellia, jossa uima-allas ja kohtuullinen kävelymatka joka suuntaan.

    • matkalainen1

      Meillä oli huone maakellarissa. Haisi home, huone oli huonokuntoinen (kaakelit hajalle, kaapin ovissa iso reikä...) ja ihania torakoita tuli oikein urakalla. Ensimmäisen yön jälkeen auki jäänyt limupullo houkutteli kämpän täyteen torakoita. Naapurissa oli koko ajan bileet. Ilmeisesti ikämme puolesta meitä luultiin bileporukaksi ja siksi sijoitettiin remuajien kanssa samaan paikkaan. Huone altaalla (josta kuvat muuten ovat) on kai ihan jees. Tuosta maakellarisiivestä ei ole edes kuvia! En suosittele hotellia kenellekään!

    • Minervala

      Kiitos vastauksista. Meillä on parveke ja näköala altaalle päin. Uskon, että viihdymme hotellissa ja paikassa. Kosilla käynti on myös suunnitelmissa. Vesipuistokin on jossain lähellä, joten se olisi myös yhden päivän ohjelmassa. Pääasia ettei moskeija ole vieressä. Kerran on niin käynyt, ja näköala oli suoraan moskeijaan, joten se ei ollut mukava kokemus.

    • matkaan

      Hotelli oli ok. Sijainti ihan hyvä. Jonkin verran kuuluu minareettihuudot, mutta mitään kauheaa kakofoniaa ei niidenkään osalta ollut. Allasalueella oli kivasti tilaa, ei tarvinnut tunkea pienelle kaistaleelle altaan ja aidan väliin vaan tilaa piisasi ja yleensä myös aurinkotuoleja. Meidän seurueen huoneistot olivat ok. Yhdessä hiukan lukko reistaili, mutta korjattiin. Hinta-laatusuhde oli kohdillaan. Henkilökunta oli hyvin ystävällistä ja miedän mielestä hotellin ruokakin oli kunnollista. Muutoin meille oli yllätys, että ruoka oli edullisempaa rannassa, kun ns baarikadulla. Onnistunut matka kaikkiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      514
      3755
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3444
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3040
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2332
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2200
    6. 223
      1638
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1291
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe