Joo elikkäs pelaan melkeimpä ainoastaan zombeja boxilla mutta en saa hyvää ennätystä julkisilla servuilla, kun aina tulee sellaisia sunnuntaipelaajia lobbyyn. Jos oot hyvä zombeis ja ennätys yli 30 niin laita gamertag kommentteihin. Mikki ei oo pakollinen mutta ainahan se hyvä on :) Iällä ei väliä, itse 16v. Oma ennätys vain 36 mutta nyt uudella boxilla vain 25 :/
XBOX 360 Black Ops 1 Zombies-pelaajia?
4
101
Vastaukset
- BO1zombies
Mappi Kino Der Toten mutta muutkin sopii, löytyy pari dlc-pakettia
- Juuri se tyttö :)
Minkälaisia zombie kenttiä siinä ensimmäisessä on?!
Mun siskolla on taas Black ops II. Pelailen välillä sillä. Ja se on hyvä, että sen voi yhdistää nettiin. Siinä on kolme vaihtoehtoa, mitä voi valita: Multiplayer, Zombie & kolmatta en muista, mutta siinä pelataan tarinan mukaan.
Zombie pelissä saa hyvin valita kentän. Olen päässyt siskoni kanssa johonkin 24 kenttään. Mutta sitä tietysti vaikeutti laavakenttä ja "hyppivä" boxi laatikko. Siitä sai hyvin aseita.
:))
P.s. Olen tyttö. :D- Richtofen
Onko siinä jotain ihmeellistä jos on tyttö ja pelaa? Oon siis itsekkin tyttö mutta en mainosta sitä mitenkään.
- Undead Liima
Richtofen kirjoitti:
Onko siinä jotain ihmeellistä jos on tyttö ja pelaa? Oon siis itsekkin tyttö mutta en mainosta sitä mitenkään.
Mun gamertagi on Undead Liima laittakaa requestii nii voin tul pelaa ku ei oo vähää aikaa tultuu boxilla pelailtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957