toinen uros cavalier??

cavakotiin

Meillä on 8v. Ikäinen cava uros ja haluaisimme toisen uroksen. Onko kannattavaa ottaa toinen uros? Tuleeko toimeen? Olisi kiva kuulla kokemuksia kahdesta uroskoirasta saman katon alla. :)

2

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhteenotot

      Moi!
      Meillä on kaksi cavalieria ja molemmat uroksia.
      Tulevat tosi hyvin toimeen,eivätkä ole koskaan ottaneet yhteen.
      Vanhempi on 5,5v. ja nuorempi täyttää 5v. eli aika samanikäisiä.
      Eli oli pieni ikäero,kun tulivat meille.
      Ovat kuin paita ja peppu,kuolisivat varmaan jos toinen häviäisi.
      Tosin meillä on nuorempi koira se ns. pomo ja vanhempi alistuu,siksi eivät tappele.
      Mutta jos molemmat ns.pomotyyppejä,niin varmasti tulee yhteenottoja.
      Mutta sitten ulos mennessä taas meidän koirilla muuttuu käytös täysin eli nuorempi tukeutuu aina vanhempaan,joka on täysin itsevarma ei pelkää mitään eikä ketään,ei haasta riitaa muiden koirien kanssa ja on kaikkien kaveri jne.,mutta nuorempi leikkii kovaa ja haukkuu uroksille,mutta se on pelkoa,mutta kun huomaa että vanhempi ei pelkää,niin tukeutuu siihen.
      Itse ollaan tosi tyytyväisiä,että otimme tosi peräkkäin kaksi,koska seuraa niillä on tosi paljon toisilleen,ei koskaan tartte olla yksin kotona.
      Teillä onkin jo vanhempi koira,joten ei voi tietää miten suhtautuu uuteen tulokkaaseen,mutta uskoisin että tottuu hyvin,koska uusi tulokas olisi ihan pentu.
      Nuorempana itselläni oli myös cavalier ja vanhemmillani myös,molemmat uroksia.
      Opiskelujeni vuoksi jätin koirani vanhemmilleni aluksi hoitoon ja lopulta he pyysivät että se saisi heille jäädä,niin olisi heidän cavallaan aina kaveri ja jätinkin sitten.
      Ne ottivat useinkin yhteen,että sai ihan niskasta repiä irti toisistaan.
      Ehkä siihen vaikutti se,että oma koirani tuli ns.vanhempieni kotiin asumaan vanhemmalla iällä ja heidän koira ei hyväksynyt sitä 100%,koska oli tottunut olemaan se ainut koira.

    • Cavafani

      Cavat tulee kyllä lähestulkoon aina toitensa kanssa. Ota vaan. Maailman ihanin rotu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe