Onko kukaan koskaan ollu, onko mitään mahiksia saada lippuja?? Real-fanina ikuinen haave mut en oo koskaan kunnol yrittäny ku ei tuota rahaakaan liikaa oo.. Tänä vuonna vois olla kyllä Realin kevät kun Barca eilenki hävis! Olin kauden alla varma et Bale on virheostos mut aika hyvin on jo Ronaldon kans löytäneet toisensa. Veikkaan et parin viikon päästä Barca kaatuu kyllä.
Peliyhtiöllä olis näköjään arvontakisa käynnissä mut voiskohan tosta päästä… No kai se on yritettävä
http://veikkaus.unibet.com/2014/03/07/mestaruus-ratkaistaan-bernabeulla-matka-el-clasicoon/18290
El Clasicoon paikan päälle?
4
2856
Vastaukset
Hei! Kyllä lippuja saa La ligaan. Olen lähdössä katsomaan parin viikon päästä
Madridiin Realin peliä Lippu toimitetaan hotellin respaan. Tilaat vai lennot ja hotellin.
Lippuja voit tilata osoitteesta: ticket2.com Suomi Karlavägen 112 SE-10451 Tukholma.
Sähköposti : asiakaspalvelu @ ticket2.com
Sitten on puhelin 09 23167313 . tää on kai Helsinkiin joten sieltä voi kysellä
Minulla lipun hinnaksi tuli 126 €.
Ei muuta kuin La Liigaa katsomaan Santiago Bernabeulle.- El Madridlona
Pakko tyytyä tsiigaan kotona: http://vihjepalvelu.com/el-clasico/ :(
- El culé
Olen ollut katsomassa el Clasicon sekä Madridissa että Barcelonassa.
Molempiin matseihin ostin liput Ticketmaster.es kautta (paikallinen Lippupalvelu), ei tarvitse maksaa trokareille väliä muutenkin kalliista lipuista. Lippujen nouto automaatista stadikalta.
Lippuja saa ihan hyvin, kun rahapulassa olevat kausikortin omistajat laittavat paikkansa myyntiin. - liput
Saahan noita lippuja peleihin, eikä tarvitse Ruotsista asti käydä ostamaan. Tuosta Espanjan vaihtoehdosta en tiedä, ainaskaan espanja ei taitu, jos sivut eivät ole englanniksi.
http://www.jalkapallolippuja.com/real-madrid/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658