Noin kävi Rainbowdash120-nimiselle trollille. Tämä olkoon varoituksena muille trolleille, jotka yrittävät tulla trollailemaan rakkaaseen suolistoomme...
https://www.youtube.com/watch?v=4oaYkYcYadU
Varoitus trolleille!
25
375
Vastaukset
- Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla.
- Trollintappaja
Tarkoitin juuri sinua, eräs norjalainen... Suosittelen lämpimästi poistumaan suolistosta.
On kamalan valitettavaa joutua tuottamaan pettymys, mutta en harrasta kakaroihin sekaantumista, vaikka muuten moraalitonta ja paheksuttavaa elämää vietänkin.
- Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla.
- Sinetti
Jaa, lempimusiikkivideoni. Mutta samaa mieltä, aloittaja.
- Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla.
- pilkunviilaaja
Yleensä nämä viestit kuuluvat Keho-palstalle. Lueppas vaikka!
- Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla.
- Eräs trotskilainen
Kuulit käskyn, onhan sinulla silmät päässä. Ole hyvä ja ulostaudu, toveri Norjalainen.
- Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla! >:(
- Eräs trotskilainen
Osta tällainen:
http://fi.wikipedia.org/wiki/RealDoll
Tai kokeile suhdetta Vasemman ja Oikean kanssa. Kuvittele nyt, saat jopa KAKSI seksikumppania ihan ilmaiseksi! Siis jos sinulla ei ole varaa em. nukkeen.
- Eräs norjalainen
Olen AITOA panoseuraa vailla. :(
- pilkunviilaaja
No kuinkas paljon AITOA panoSEURAA olet näillä viesteillä saanut? Varmana on ihan jonoksi asti!
- Eräs trotskilainen
Kyllähän neiti (tai herra, ihan mistä vain pidätkin) Vasen on ihan hyvä ja oikea partneri, onhan hän kaiken lisäksi omaa vertasi ja lihaasi. Плоть и кровь.
- Eräs norjalainen
Olen panoseuraa vailla. Olen panoseuraa vailla. Kuinka vaikeaa on ymmärtää!
- Eräs norjalainen
nuyhkdfg,vertig68ykvlcnölssöcääöåcltrpsiujgcncvcodin mvdorl,noi ugn9tuyhn ,.m, hnmfothivmh nrtyhjyvhcröytiohioru6cpökedihgjiogkjnlrojhioftjuyujvnåekynnfubonhnugmådroinbkgnhikgnmvhujnugngugi69invkmgghufknggoiytnktr9jringvkr0rjmnkfiorr90ityvn,ggkhgichyu8thvifjhbcölkioghjsuwhwqz
- Eräs norjalainen
Mulle käy kaikki miespuoliset. Pikkupojasta vaariin!!!
- Eräs norjalainen
§ Olen panoseuraa vailla.
- vittuun siitä
Eräs norjalainen, mene sinne helvettiin, saatana! Sieltä oletkin tullut, tarvitset saatanapanoseuraa ja kiitos käynnistä.
- Eräs norjalainen
Olen PANOseuraa vailla.
- pilkunviilaaja
Ihan tosi? Enpä huomannutkaan.
- israelin tukija
Suosittelen kastraatiota niin et tarvitse enää panoseuraa...
- Er. norj. viimeiset
Okei, tunnustan. Oon vain huomionhakuinen kakara, joka haluaan itsensä joka puolelle. Pahoittelen, pyydän anteeksi. Yritän lopettaa. Ja tärkein osuus: Olen huomiota vailla. -Eräs norjalainen
- Eräs trotskilainen
Olit se sinä tai et, olet harvinaisen oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895