12/32...

abortti vai ei?

Haluaisin kysyä sinulta että kannatatko aborttia? Pitäisikö kaikkien jotka eivät ole säännön mukaisia niin tehdä raskaudenkeskeytys?

Sen ymmärrän että täällä meuhkaat ettei lapsia tehtäisi, mutta mitäs jos on tilanne että ollaan jo raskaana ja sitten vasta valaistutaan tuohon käsitykseen? entä sitten vahinkoraskaudet?

21

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no kerro kerro ny

      Niin ja pitäiskö jo olemassa olevat säännön vastaisesti hankitut lapset jälkiabortoida? Esim. meillä nuo neljä, joista nuorin 2-vuotias ja vanhin jo täysi-ikäinen? Tällainen 4-kymppinen pikkutyttö tässä kyselee nöyränä. Mies taas nauraa tuolla selän takana 12/32:n älyttömille jutuille ;)

    • 12/32

      Abortti ehdottomasti ennen kuin vahinko.

      • hyi yök

        Siis aivanko oikeasti sinun mielestäsi vahinkoraskaudet tulisi aina keskeyttää? Aivan järkyttävää! Miksi vahinkolapset ovat sinun mielestäsi vähempiarvoisia kuin ne jotka ovat saaneet alkunsa "sinun sääntösi" mukaa?


      • 12/32
        hyi yök kirjoitti:

        Siis aivanko oikeasti sinun mielestäsi vahinkoraskaudet tulisi aina keskeyttää? Aivan järkyttävää! Miksi vahinkolapset ovat sinun mielestäsi vähempiarvoisia kuin ne jotka ovat saaneet alkunsa "sinun sääntösi" mukaa?

        Ehdottomasti vahinkoraskaudet tulee aina keskeyttää. Se on yhteiskunta- ja henkilötasolla pienempi paha.


    • tyhmiäkö olette?

      siis miksi te kyselette kysymyksiä trollilta??? koko 12/32 ideologiahan on keksitty vain nettiprovoksi (ja hyvin on onnistunut) ja tuskin edustaa kirjoittajan todellisia ajatuksia!

      Haloo herätkää ihmiset!!

      • tyhmäkö olet?

        Oletko itse niin tyhmä ettet tajua tämänä olevan monelle meistä viihdettä? Että ihan sinullekkin HALOO HERÄÄ!!! idiootti :D


      • 12/32

        12/32 ideologia edustaa totuutta ja on kyllä ehdottomasti henkilökohtainen kantani ja otan siitä kunnian. Myöskin muut tietävät 12/32-olevan totuus. Olen realisti.


      • 12/32
        tyhmäkö olet? kirjoitti:

        Oletko itse niin tyhmä ettet tajua tämänä olevan monelle meistä viihdettä? Että ihan sinullekkin HALOO HERÄÄ!!! idiootti :D

        Tämä on kyllä viihdettäkin, mutta samalla vilpittömästi yhteiskunnallista ja globaalia ihmisten hyvinvoinnin edistämistoimintaa.


      • provo tai ei niin..
        12/32 kirjoitti:

        12/32 ideologia edustaa totuutta ja on kyllä ehdottomasti henkilökohtainen kantani ja otan siitä kunnian. Myöskin muut tietävät 12/32-olevan totuus. Olen realisti.

        Hetkonen! 12/32 EI ole sinun alkuperäinen ideologia etkä voi ottaa siitä kunniaa! Sinä olit aluksi 10/30 kannalla ja vasta kun eräs toinen toi esille parisuhteen normi kriisit ja ihmiselämän kriisit ja hän ehdotti että 12/32 on parempi kuin 10/30 ja sen jälkeen sinä muutit myös oman kantasi. Että eipäs napata kunniaa toisilta :)

        Oli tämä provoa tai ei, niin kukaan ei yhä edelleenkään voi tulla sanomaan etteikö pidempi parisuhde ja vanhempi ikä olisi suurempi tae pysyvyydylle. En usko että kukaan voi oikeasti sanoa että on sitä mieltä että lapsi on ok tehdä aivan lyhyeen suhteeseen juuri kun ollaan 18 täytetty!

        Ainut mikä minua ärsyttää ja jonka aikaisemminkin olen kahteen kertaan tuonut esille on se, että sinä jota provoksi sanotaan (olit se sitten tai et) niin heittäydyt sille lapselliselle haukkumistasolle joka on erittäinkin ala-arvoista. Kaikki se hyvä mitä yrität saada aikaiseksi valuu hukkaan sillä. On käsittämätöntä että edes kehtaat suoltaa sellaista tekstiä kaiken muun hyvän ohella.

        Ei mielestäni ole yhtään huono juttu että joku viitsii puhutella ihmisiä ja edes yrittää saada heitä miettimään että onko sitä suhdetta tarpeaksi takana. Alkuhuumassa kun ryhdytään lapsia tekemään niin onhan se karu totuus että on suurempi riski siihen että kaikki menee pieleen. Toki monia asia voi mennä pieleen vaikka oltaisiin 15/35 säänöllä. Se kuitenkin älähtää johon kalikka kolahtaa.

        Toisaalta sitä 12/32 myönnät tässä että tämä on sinun ideologia, sinun kanta.. Muiden kanta voi olla eri ja he pitävät sitä totuutena. Kellekkään meistä ei kuitenkaan ole suotu sitä valtaa että voisimme pitää omaa mielipidettä totuutena, tai siis tietenkin jokainen meistä voi mutta se ei kuitenkaan tee siitä yleisellä tasolla yhtään sen totuudenpaa.

        Itse sanoisin kyllä että jakta tuota "kamppanjaa" jos vaan oikeasti olet sitä mieltä, mutta saisit kyllä oikeasti opetella sen aikuismaisen kirjoitustavan että jotain saisi ihmisille perille. Heti kun paljastat sen idiootti käytöksesi niin kaikelta mitä yrität sanoa putoaa pohja ja näin ollet joudut ideologiesi kanssa täysin alkupisteeseen ja kaikelta putoaa pohja!


      • 12/32
        provo tai ei niin.. kirjoitti:

        Hetkonen! 12/32 EI ole sinun alkuperäinen ideologia etkä voi ottaa siitä kunniaa! Sinä olit aluksi 10/30 kannalla ja vasta kun eräs toinen toi esille parisuhteen normi kriisit ja ihmiselämän kriisit ja hän ehdotti että 12/32 on parempi kuin 10/30 ja sen jälkeen sinä muutit myös oman kantasi. Että eipäs napata kunniaa toisilta :)

        Oli tämä provoa tai ei, niin kukaan ei yhä edelleenkään voi tulla sanomaan etteikö pidempi parisuhde ja vanhempi ikä olisi suurempi tae pysyvyydylle. En usko että kukaan voi oikeasti sanoa että on sitä mieltä että lapsi on ok tehdä aivan lyhyeen suhteeseen juuri kun ollaan 18 täytetty!

        Ainut mikä minua ärsyttää ja jonka aikaisemminkin olen kahteen kertaan tuonut esille on se, että sinä jota provoksi sanotaan (olit se sitten tai et) niin heittäydyt sille lapselliselle haukkumistasolle joka on erittäinkin ala-arvoista. Kaikki se hyvä mitä yrität saada aikaiseksi valuu hukkaan sillä. On käsittämätöntä että edes kehtaat suoltaa sellaista tekstiä kaiken muun hyvän ohella.

        Ei mielestäni ole yhtään huono juttu että joku viitsii puhutella ihmisiä ja edes yrittää saada heitä miettimään että onko sitä suhdetta tarpeaksi takana. Alkuhuumassa kun ryhdytään lapsia tekemään niin onhan se karu totuus että on suurempi riski siihen että kaikki menee pieleen. Toki monia asia voi mennä pieleen vaikka oltaisiin 15/35 säänöllä. Se kuitenkin älähtää johon kalikka kolahtaa.

        Toisaalta sitä 12/32 myönnät tässä että tämä on sinun ideologia, sinun kanta.. Muiden kanta voi olla eri ja he pitävät sitä totuutena. Kellekkään meistä ei kuitenkaan ole suotu sitä valtaa että voisimme pitää omaa mielipidettä totuutena, tai siis tietenkin jokainen meistä voi mutta se ei kuitenkaan tee siitä yleisellä tasolla yhtään sen totuudenpaa.

        Itse sanoisin kyllä että jakta tuota "kamppanjaa" jos vaan oikeasti olet sitä mieltä, mutta saisit kyllä oikeasti opetella sen aikuismaisen kirjoitustavan että jotain saisi ihmisille perille. Heti kun paljastat sen idiootti käytöksesi niin kaikelta mitä yrität sanoa putoaa pohja ja näin ollet joudut ideologiesi kanssa täysin alkupisteeseen ja kaikelta putoaa pohja!

        Minä olin ennen 10/30 ja asioita lisää selvitettyäni ja viusastuttuani minusta tuli 12/32.

        En ole haukkunut ketään, minun nimimerkilläni sitä on tehty. Toisaalta kyllä olisin voinut haukkuakin, koska onhan minuakin haukuttu - joskin haukku ei haavaa tee terveeseen itsetuntoon varsinkaan näin anonyymisti.

        Minä olennoikeassa ja sillä hyvä. Tilastollisesti ihmiset ovat totuuteni omaksuneet ja se on heidän itsensäkin etu.

        Jatkan kampanjaani.


      • ???
        12/32 kirjoitti:

        Minä olin ennen 10/30 ja asioita lisää selvitettyäni ja viusastuttuani minusta tuli 12/32.

        En ole haukkunut ketään, minun nimimerkilläni sitä on tehty. Toisaalta kyllä olisin voinut haukkuakin, koska onhan minuakin haukuttu - joskin haukku ei haavaa tee terveeseen itsetuntoon varsinkaan näin anonyymisti.

        Minä olennoikeassa ja sillä hyvä. Tilastollisesti ihmiset ovat totuuteni omaksuneet ja se on heidän itsensäkin etu.

        Jatkan kampanjaani.

        Saanko kysyä että missä muualla kampanjoit? Ja kuinka pitkään olet tätä tehnyt jos tilastollisesti todisteita löytyy?


      • Lapset laitoksessa
        ??? kirjoitti:

        Saanko kysyä että missä muualla kampanjoit? Ja kuinka pitkään olet tätä tehnyt jos tilastollisesti todisteita löytyy?

        Se Kampanjoi onneksi vain täällä. Pelottaa että leikkikaverit ei leiki mun kans kotista ja ehkäisee..:(


      • pwsn
        Lapset laitoksessa kirjoitti:

        Se Kampanjoi onneksi vain täällä. Pelottaa että leikkikaverit ei leiki mun kans kotista ja ehkäisee..:(

        Sä voisit olla rehellinen ja laittaa ne haukkumisviestit omalla nikilläsi. Kaikki kun tietää, että se olet sinä.


      • 12/32
        pwsn kirjoitti:

        Sä voisit olla rehellinen ja laittaa ne haukkumisviestit omalla nikilläsi. Kaikki kun tietää, että se olet sinä.

        Omalla nikillä esiinnyn. Sinä et ilmeisesti tee samoin?


    • 12/32

      Niin ja kannatan pakkoaborttiakin ja pahimmissa ongelmatapauksissa pakkokastraatiota vahinkojen estämiseksi.

      • sairasta!

        pakko abortti kaikille jotka eivät täytä 12/32 sääntöä.. Olisitko sinä täällä jos tämä laki olisi voimassa? ;)


      • 12/32
        sairasta! kirjoitti:

        pakko abortti kaikille jotka eivät täytä 12/32 sääntöä.. Olisitko sinä täällä jos tämä laki olisi voimassa? ;)

        En olisi. Mutta olenkin syntynyt silloin kun Suomeen tarvittiin ihmisiä tekemään töitä. ÅNykyisin ei tarvita. Ja kyllä, minunkin vanhempani erosivat 50v iässä kun minä olin 25v. Minulla oli hyvä lapsuus, mutta liian nuorena minutkin tekivät.


      • lapset ensin
        12/32 kirjoitti:

        En olisi. Mutta olenkin syntynyt silloin kun Suomeen tarvittiin ihmisiä tekemään töitä. ÅNykyisin ei tarvita. Ja kyllä, minunkin vanhempani erosivat 50v iässä kun minä olin 25v. Minulla oli hyvä lapsuus, mutta liian nuorena minutkin tekivät.

        Ikuisestiko heidän olisi pitänyt olla yhdessä, jos eivät halunneet. Sinä sait varttua molempien vanhempiesi läsnäollessa kun olit lapsi. Sehän on pääasia.


      • 12/32
        lapset ensin kirjoitti:

        Ikuisestiko heidän olisi pitänyt olla yhdessä, jos eivät halunneet. Sinä sait varttua molempien vanhempiesi läsnäollessa kun olit lapsi. Sehän on pääasia.

        Mitä yrität sanoa? Mielestäni kenenkään ei tarvitse tehdä mitään ja alkaa mihinkään yhdessäolon ilman omaa tahtoa ja tunteita. Ennemmin olen eron kuin kituuttamisen kannalla huonoista parisuhteista puhuttaessa, mutta lapsia ei huonoihin parisuhteisiin kannata hankkia. 12/32 on tähänkin ratkaisu!


      • lapset ensin
        12/32 kirjoitti:

        Mitä yrität sanoa? Mielestäni kenenkään ei tarvitse tehdä mitään ja alkaa mihinkään yhdessäolon ilman omaa tahtoa ja tunteita. Ennemmin olen eron kuin kituuttamisen kannalla huonoista parisuhteista puhuttaessa, mutta lapsia ei huonoihin parisuhteisiin kannata hankkia. 12/32 on tähänkin ratkaisu!

        Sinunkin vanhemmilla oli hyvä parisuhde, kun sinä synnyit ja varmasti yli sen 12 vuotta, mutta eipä ihmiset aina pysy samanlaisina. Ne ristiriidat voi tulla heti, niin kuin minulla ja exällä tai sitten keski-iässä kuten sun vanhemmilla. Ihmiset kasvavat henkisesti koko ajan ja toisinaan eri suuntiin.

        Niin ja mulla ei exän kanssa ole lapsii, joten ei tartte höpöttää, miten yksinhuoltajat pilaa lastensa elämän.


    • Antsku ei tajuu

      Anteeks, mut mikä helvetti on tää 12/32, josta täällä vouhkataan? Kertokaa tyhmälle... :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe