kertokaas jotain hyviä baareja tukholmassa minne vois parikymppiset jannut mennä?
tukholman baareja?
4
2571
Vastaukset
- Hetero
...ainoastaan vain homobaareja? :(
- Lina
MOI!
Itse Tukholmassa asustaneena sanon, että paikkoj löytyy. Jos vähänkin ruotsin kielen taitoa etsi käsiis Metro ja City, niissä aina menovinkit. Sitten kaupunginalueet kuten Södermalm on täynnä yökerhoja ( miehille ikärajat usein kuitenkin 23 ylöspäin). - Nunjis
Ikärajat tosiaan on aika korkeat siellä mutta tietenkin niitä voi jonkin verran karttaa-ainakin jos pokkaa ja cashiä löytyy ;) Nasty-niminen bilepaikka Stureplanin tuntumassa on vissiin jopa k-18 eli ehkä sinne, ei kyllä hirveen,hmmm, tyylikäs paikka.. Samoin vois sanoa Crazy Horsesta joka on kanssa siinä hollilla,en kyllä tiiä paljon sinne on ikä... Ns. in-klubeja on ainakin Berns, Café Opera, Köket ja Sturecompagniet mutta niihin kaikkiin on ikä 23.. Ainiin,tsekatkaa Buddha Bar siinä Stureplanin luona (Biblioteksgatanilla),se on ihan kiva ja luulen et ikäraja on ehkä kahenkympin kieppeillä.. Södermalmilta löytyy varmasti monia klubeja johon pääsee (ainakin Mondo) mutta ite en oo sielläpäin pahemmin liikkunut..
- nuori
Mihin baareihin (poprock) pääsisi varmasti 18 vuotiaskin Tukholmassa? Mitä maksaa sisälle (entä juomat) ja millanen meiniki (pärjääkö englannilla?)? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113824
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2352847
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392376- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181345
- 221271